Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavan veltto olemus ällöttää

Vierailija
11.11.2018 |

Pakko saada avautua vaikka varmaan saan osakseni paheksuntaa.
Olen päivittäin tekemisissä yhden naispuolisen tuttavan kanssa, jonka fyysinen olemus on kuin kohotettu taikina. Ihokin on juuri sellainen taikinan värinen ja näyttää siltä että jos sitä tökkäisi sormella niin siihen jäisi painauma. Kyseinen henkilö ei koskaan kuntoile kunnolla, ja se todella paistaa päällepäin. Hän on jonkin verran ylipainoinen, mutta ylipainoa enemmän ulkoisesta olemuksesta leimaa tuo taikinamainen velttous. On ikävä sanoa näin, mutta se saa minussa aikaan melkein fyysistä pahoinvointia. Esimerkiksi hartioita tai leuan linjaa ei juurikaan ole, joten syntyy vaikutelma että koko ihminen vain valuu alaspäin vähän niin kuin barbapapa. Kokonaisuutena olemus ei mielestäni ole hyvinvoivan ihmisen, vaikka mitään kuntoilua rajoittavia sairauksia tai esim. masennusta hänellä ei ole. En voi ymmärtää miksi joku ihminen valitsee terveen, ryhdikkään olemuksen sijaan tuollaisen vetelän habituksen, mutta selvästi liikunta ja kuntoilu eivät vain kuulu hänen elämäänsä. Joku varmaan kohta tulee kertomaan, että asia ei kuulu minulle, ja tottahan se on. Kunhan nyt koin tarvetta avautua.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se, mikä muissa ällöttää kertoo jotain sinusta itsestäsi. Mitä siis pelkäät/inhoat itsessäsi?

Vierailija
2/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös vastaava tuttava, mutta tosin mies ja reippaasti ylipainoinen. Laiska kuin mikä, eleli sossun rahoilla kun ei huvittanut mennä töihin, pelasi videopelejä ja toljotti animea kaikki päivät. Kuvitteli vielä siihen päälle voivansa iskeä jonkun yli 10 vuotta nuoremman timmin, urheilullisen ja isotissisen tytön. Juuri siis sellainen oikein stereotypinen neckbeard.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen ryhdistäytyä!

Vierailija
4/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh..no esim mul on taipumusta painonvaihteluun,ja mulla se painon heittely just aiheuttaa loysyytta.viiminen vaihtoehto mika mut tekis elinvoimaseks ois sellanen seura,mika piikittelee hatkuvasti kaikesta:Dse vaan vasyttaa mut entisestaa.

Vierailija
5/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla tekemisissä? Kierrä kauempaa.

Vierailija
6/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noita barbapapoja löydy jokaisen tuttavista tai sukulaisista. Varo muuten, ettet itse sairastu ja muutu barbapapaksi.

Vierailija
7/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mielenvikainen saa siis vain yläpeukkuja? Käsittämätöntä. 

Tervepäistä ihmistä ei inhota kenenkään "veltto olemus". 

Vierailija
8/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli myös vastaava tuttava, mutta tosin mies ja reippaasti ylipainoinen. Laiska kuin mikä, eleli sossun rahoilla kun ei huvittanut mennä töihin, pelasi videopelejä ja toljotti animea kaikki päivät. Kuvitteli vielä siihen päälle voivansa iskeä jonkun yli 10 vuotta nuoremman timmin, urheilullisen ja isotissisen tytön. Juuri siis sellainen oikein stereotypinen neckbeard.

Onneksi löytyi miespuolinenkin esimerkki. Vai löytyikö sittenkään...

Vierailija
9/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja sen tytön piti hänen kriteeriensä mukaan pelata videopelejä, mutta kuitenkin samaan aikaan oli hirveän vihamielinen ja suhtautui todella alentavasti pelaaviin naisiin (myös minuun). Kaikki mielipiteeni peleistä olivat tyhmiä ja vääriä, en ollut "oikea" pelaaja (vaan poser) koska en pitänyt tietyistä genreistä tai ollut ikinä pelannut tiettyjä indie -pelejä. Kuulusteli myös minua usein peleistä, joista mainitsin pitäväni ja ilkkui päälle jos en tiennyt jokaista yksityiskohtaa.

Joo, oli entisen poikaystäväni opiskelukaveri, johon hän piti säälistä yhteyttä kun kurkkuparralla ei ollut muita kavereita. Mistähän mahtoi johtua?

Vierailija
10/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen tyyppi... Mua ei tällä hetkellä ällötä kuin humalaisten idioottimainen olemus.

Vierailija
11/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh..no esim mul on taipumusta painonvaihteluun,ja mulla se painon heittely just aiheuttaa loysyytta.viiminen vaihtoehto mika mut tekis elinvoimaseks ois sellanen seura,mika piikittelee hatkuvasti kaikesta:Dse vaan vasyttaa mut entisestaa.

Korostan vielä, en ole arvostellut enkä ikinä arvostelisi hänen olemustaan hänelle päin naamaa koska tiedän että se on loukkaavaa eikä minulla ole sellaiseen mitään oikeutta, hänen painonsa ja ulkonäkönsä on hänen oma asiansa. Sääli sinänsä kun tiedän että hän on ollut nuorempana kaunis ja olisi takuulla vieläkin, jos pitäisi itsestään paremmin huolta.

Vierailija
12/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväristä sen verran, että siitä on turha valittaa, koska sitä ei voi itse valita. Auringonottokasn ei ole tetveellistä.

T. Pullataikinan värinen, ihosyöpiä sairastanut

Vierailija
13/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikilla ole kokemusta siitä, että jonkun ulkonäkö tuntuu puistattavalta. Ei siihen edes tarvita ylipainoa tai velttoa olemusta. Moni muukin piirre saa lähes oksennusreflektin aikaiseksi toisessa.

Vierailija
14/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noita barbapapoja löydy jokaisen tuttavista tai sukulaisista. Varo muuten, ettet itse sairastu ja muutu barbapapaksi.

Kuten sanottu, tunnen hänet hyvin ja tiedän että tuo velttous ei ole minkään sairauden aiheuttamaa. Jos olisi, tuntisin pelkkää myötätuntoa. Tämän henkilön kohdalla velttous johtuu siitä, että hän ei ole kiinnostunut liikunnasta.

Vierailija
15/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo parempi olla henkisesti hyvinvoiva ku ulkosesti kaunis??pinnallista ulkokuoren takia alkaa arvostelee

Vierailija
16/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonväristä sen verran, että siitä on turha valittaa, koska sitä ei voi itse valita. Auringonottokasn ei ole tetveellistä.

T. Pullataikinan värinen, ihosyöpiä sairastanut

En tarkoittanut pullataikinan värisellä ihon vaaleutta vaan sitä, että siitä puuttuu liikunnan, terveellisten elämäntapojen ja ulkoilun mukana tuleva ”terve” väri. On siis jotenkin samea. En itsekään ihannoi auringossa grillaamista, koska se on epäterveellistä ja sitä paitsi vanhentaa ihoa ennenaikaisesti.

-ap

Vierailija
17/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä ainakin tavannut ihmisiä, joiden ulkonäkö on suorastaan kuvottava, ei se sitä tarkoita etteikö ihminen olisi "tervepäinen". Esimerkiksi entisen työkaverini yleisilme oli aina niin epäsiisti, että kävi mielessä käykö hän suihkussa ollenkaan tai peseekö vaatteitaan. Ja kyllä inhotti.

Vierailija
18/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kokenut olevani Barbamama. Barbapapaksi nimittäminen hämmästyttää.

Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
19/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mielenvikainen saa siis vain yläpeukkuja? Käsittämätöntä. 

Tervepäistä ihmistä ei inhota kenenkään "veltto olemus". 

Minun pääni on todettu terveeksi, mutta monet ihmiset inhottavat. Esimerkiksi juopuneet mölyäjät, aggressiiviset, genitaaleja hokevaat, ahdistelijat, likaiset jne.

Pahoittelen, että olen mielestäsi paha ihminen.

Vierailija
20/33 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks oo parempi olla henkisesti hyvinvoiva ku ulkosesti kaunis??pinnallista ulkokuoren takia alkaa arvostelee

En peräänkuuluttanut ulkoista kauneutta sinänsä. Pointtini oli että hänen olemuksensa ei heijastele terveellisiä elämäntapoja. Oletko sitä mieltä, että voi olla henkisesti täysin hyvinvoiva, jos valitsee olla harrastamatta käytännössä lainkaan liikuntaa ja on sen takia ulkoisesti kuin pullataikina?