Ihmisen kuuluu elää palkkatuloilla!
Mulle tuli ihan huono olo lukiessa tota yhtä ketjua, jossa paasattiin miten saadaan kaksyytonnia osinkoa vuodessa. Siis se mitä mä ja moni muu saa palkkatuloa. Ihmisen kuuluu elää palkallaan eikä millään keinottelulla. Mä en tajua tota porukkaa joka vaan yrittää saada rahaa ja rahaa ja rahaa. Musta on niin hienoa saada tilipäivänä kiitos työstäni ja ostaa vaikka kotipizzaata kunnon pitsat.
Kommentit (29)
Mistäs ne palkat maksetaan, jos firmat kaatuu sijoittajien (= rahoittajien) puutteessa?
Mitä ap jos muutkin ostaa ylpeänä sen pizzan palkkatuloillaan ja lyhentää asuntolainaa pääomatuloillaan. Hyväksytkö sen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta työaika, työtehokkuus, bisneksen järkevöittäminen ja kohdentaminen....
Moni teknologiaratkaisu on vielä utopistinen mutta.
Olen huomattavasti ylpeämpi, kun teen sen pizzan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta työaika, työtehokkuus, bisneksen järkevöittäminen ja kohdentaminen....
Pitäisi kerätä kollaasi vähän kaikilta aloilta. Työaika ja vapaa aika hyvinvointi ja jaksaminen esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kerätä kollaasi vähän kaikilta aloilta. Työaika ja vapaa aika hyvinvointi ja jaksaminen esimerkiksi.
Jos veri vetää pääkaupunkiseudulla ja on perhettä niin makkaraperunoista alkaen...
Eläminen on kallista kirjoitti:
2000 € perustulo ja 90 % tulovero hillitsisi sopivasti tuollaisten keinottelijoiden lisääntymistä!
Työkkäri sijoittaisi työtä vieroksuvat työpaikoille, joilla olisi velvollisuus ottaa näitä osoitettuja tietty osa muitten sekaan.
Kuinka todellisuudesta vieraantunut sitä pitää ollakaan, että kuvittelee tuon olevan toteuttamiskelpoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ihan huono olo lukiessa tota yhtä ketjua, jossa paasattiin miten saadaan kaksyytonnia osinkoa vuodessa. Siis se mitä mä ja moni muu saa palkkatuloa. Ihmisen kuuluu elää palkallaan eikä millään keinottelulla. Mä en tajua tota porukkaa joka vaan yrittää saada rahaa ja rahaa ja rahaa. Musta on niin hienoa saada tilipäivänä kiitos työstäni ja ostaa vaikka kotipizzaata kunnon pitsat.
Mä en ole yhtään yrittänyt. Perin kaiken, saanko mä saada pääomatuloja?
Tämä asia yhdistää sekä vassareita, että niin sanottua oikeistoa. Kaikkien mielestä on kamalan väärin periä rahaa vanhemmiltaan tai isovanhemmiltaan ja elää sillä. Ei auta vaikka maksat kolmanneksen siitä sossun kautta muille jaettavaksi. Lottovoittokin on parempi, koska sen voi pistää tuurin piikkiin. Mistään ei kannata olla niin hiljaa kuin isosta perinnöstä, nimimerkillä yhden ison perinnön saanut ja toisen luultavasti joskus saava.