Minulla oli tuttu mies jatkoilla, lähti aamulla eikä
Ollut tyydyttänyt minua! Olin ottanut suihin kaksi kertaa, yhen kerran illalla ja toisen aamulla. Ajattelin että jatketaan varmaan hetki nukuttua ja saan suuseksiä esimerkiksi. Mitä helvettiä?
Kommentit (28)
Tämä on varmaan niitä miehiä joiden palstamiehet luulevat sasvan seksiä helposti kun aina eri nainen. Syy vaihtuviin naisiin on surket sänkypuuhat kun kukaan ei halua sitä uudelleen.
Veikkaan ettet hirveän haluttua seuraa ole jos ei edes pidemmälle tyypin tehnyt mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä mies sanoi kun ihmettelit asiaa hänelle?
Oisko mun pitänyt sanoa, että et saa vielä lähteä kun missä mun orgasmi? Ei toi nyt ole mikään keskustelun paikka paitsi jos olisi parisuhteessa. Ap
Totta helvetissä olisi pitänyt sanoa!
Nyrkkisääntönä muutenkin: jos asia on sellainen josta haluat tehdä aloituksen vauvapalstalle, asia on sellainen joka pitää ottaa puheeksi.
Ok, mutta millä tavalla se olisi parantanut tilannetta? Aika väkinäistä se olisi ollut siinä vaiheessa kun olisin sanonut, että olisin halunnut lisää. Ei ole kiva jos toinen ei oikeesti halua. Mutta ehkä voidaan ajatella että sillä oli ripuli ja sen takia ei seksiä tarjonnut :D ap
Äh. Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa, kyllä tuosta olisi voinut tehdä hauskankin jutun. Ja nythän sä et voi kuin arvailla, että oliko tyypillä joku todellinen syy karata paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettet hirveän haluttua seuraa ole jos ei edes pidemmälle tyypin tehnyt mieli.
Luultavasti jokin paskanhajuinen keharinnäköinen rasvatukkaläski. Kelpaavat ihmissuhteissa ainoastaan kullinlutkuttajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä mies sanoi kun ihmettelit asiaa hänelle?
Oisko mun pitänyt sanoa, että et saa vielä lähteä kun missä mun orgasmi? Ei toi nyt ole mikään keskustelun paikka paitsi jos olisi parisuhteessa. Ap
Totta helvetissä olisi pitänyt sanoa!
Nyrkkisääntönä muutenkin: jos asia on sellainen josta haluat tehdä aloituksen vauvapalstalle, asia on sellainen joka pitää ottaa puheeksi.
Ok, mutta millä tavalla se olisi parantanut tilannetta? Aika väkinäistä se olisi ollut siinä vaiheessa kun olisin sanonut, että olisin halunnut lisää. Ei ole kiva jos toinen ei oikeesti halua. Mutta ehkä voidaan ajatella että sillä oli ripuli ja sen takia ei seksiä tarjonnut :D ap
Äh. Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa, kyllä tuosta olisi voinut tehdä hauskankin jutun. Ja nythän sä et voi kuin arvailla, että oliko tyypillä joku todellinen syy karata paikalta.
Niin, ehkä olis kannattanut, en kehdannut.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuliko sille niin paha olo että oli pakko lähteä mutta sanoi ovella että soitellaan :D en kai mä nyt ainakaan seksin merkeissä halua nähdä jos se on noin yksipuolista. ei siis ole ennen tapahtunut tällaista vaan olen aina saanut. Olis ehkä pitänyt tyydyttää se toisen kerran vasta sitten, kun olisin itse saanut niin se olis pysynyt halukkaana. Ap
Mikä tässä nyt olikaan ongelma ja millaista tukea haluat ?
Olisi helvetin kiva jos joku hoitelis mut Ap
Toiveesi ei ole kohtuuton. Taisi kaverilta unohtua kortsut kotiin ja kanuunassa ei oraaliin pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuliko sille niin paha olo että oli pakko lähteä mutta sanoi ovella että soitellaan :D en kai mä nyt ainakaan seksin merkeissä halua nähdä jos se on noin yksipuolista. ei siis ole ennen tapahtunut tällaista vaan olen aina saanut. Olis ehkä pitänyt tyydyttää se toisen kerran vasta sitten, kun olisin itse saanut niin se olis pysynyt halukkaana. Ap
Mikä tässä nyt olikaan ongelma ja millaista tukea haluat ?
Olisi helvetin kiva jos joku hoitelis mut Ap
Toiveesi ei ole kohtuuton. Taisi kaverilta unohtua kortsut kotiin ja kanuunassa ei oraaliin pystynyt.
No olis sitten todennut että mulla on heikko olo, jätetään seksi pois tälläkertaa kokonaan.
Jos soittaa niin kerrot miksi et ole kiinnostunut tapaamaan enää.