Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli tuttu mies jatkoilla, lähti aamulla eikä

Vierailija
11.11.2018 |

Ollut tyydyttänyt minua! Olin ottanut suihin kaksi kertaa, yhen kerran illalla ja toisen aamulla. Ajattelin että jatketaan varmaan hetki nukuttua ja saan suuseksiä esimerkiksi. Mitä helvettiä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies sanoi kun ihmettelit asiaa hänelle?

Vierailija
2/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla mun ex :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuliko sille niin paha olo että oli pakko lähteä mutta sanoi ovella että soitellaan :D en kai mä nyt ainakaan seksin merkeissä halua nähdä jos se on noin yksipuolista. ei siis ole ennen tapahtunut tällaista vaan olen aina saanut. Olis ehkä pitänyt tyydyttää se toisen kerran vasta sitten, kun olisin itse saanut niin se olis pysynyt halukkaana. Ap

Vierailija
4/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatunainen :) Pussaatko isää samalla suulla poskelle?

Vierailija
5/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aahaha oma vika kun otit likasen mulkun suuhun. Yök. Ukko "pani halvalla" sua.

Oliskin pannut, kun oli vaan sitä suuseksiä yksipuolisesti :o

Ap

Vierailija
6/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tuliko sille niin paha olo että oli pakko lähteä mutta sanoi ovella että soitellaan :D en kai mä nyt ainakaan seksin merkeissä halua nähdä jos se on noin yksipuolista. ei siis ole ennen tapahtunut tällaista vaan olen aina saanut. Olis ehkä pitänyt tyydyttää se toisen kerran vasta sitten, kun olisin itse saanut niin se olis pysynyt halukkaana. Ap

Mikä tässä nyt olikaan ongelma ja millaista tukea haluat ?

Vierailija
7/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko mun pitänyt sanoa, että et saa vielä lähteä kun missä mun orgasmi? Ei toi nyt ole mikään keskustelun paikka paitsi jos olisi parisuhteessa. Ap

Vierailija
8/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt olikaan ongelma ja millaista tukea haluat ?

Olisi helvetin kiva jos joku hoitelis mut Ap

Vierailija
9/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko mun pitänyt sanoa, että et saa vielä lähteä kun missä mun orgasmi? Ei toi nyt ole mikään keskustelun paikka paitsi jos olisi parisuhteessa. Ap

Totta helvetissä olisi pitänyt sanoa!

Nyrkkisääntönä muutenkin: jos asia on sellainen josta haluat tehdä aloituksen vauvapalstalle, asia on sellainen joka pitää ottaa puheeksi.

Vierailija
10/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä olisi pitänyt sanoa!

Nyrkkisääntönä muutenkin: jos asia on sellainen josta haluat tehdä aloituksen vauvapalstalle, asia on sellainen joka pitää ottaa puheeksi.

Ok, mutta millä tavalla se olisi parantanut tilannetta? Aika väkinäistä se olisi ollut siinä vaiheessa kun olisin sanonut, että olisin halunnut lisää. Ei ole kiva jos toinen ei oikeesti halua. Mutta ehkä voidaan ajatella että sillä oli ripuli ja sen takia ei seksiä tarjonnut :D ap

Vierailija
11/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi pitää mennä

Vierailija
12/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeruus palkitaan, tai sitten ei.

Vierailija
13/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt aamulla edes p.....i pessyt! Kuka ukko kusista p....a aamulla nuolee! Hyi h......i!

Vierailija
14/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä puhdas :/

Vierailija
15/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas törkymies! Minä olisin sanonut että, heiii sun vuoro on nyt! Soittaahan se vielä, kehuu kavereilleenlisäksi,  että saa suihinoton milloin lystää. Olipas sikamaista käytöstä mieheltä!

Vierailija
16/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut tyydyttänyt minua! Olin ottanut suihin kaksi kertaa, yhen kerran illalla ja toisen aamulla. Ajattelin että jatketaan varmaan hetki nukuttua ja saan suuseksiä esimerkiksi. Mitä helvettiä?

Siinähän meni taas kaikki aiwan nappiin.

Mätchi ja oma valinta omilla kriteereillä. Ihan kuule oma vikasi.

Hah hah hah.

Vierailija
17/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kunnon spermasuu ja sana on tuttavapiirissä kiirinyt. Onhan se mukava tuollainen yhteishyvä, joka ottaa suikkiin ilman vastapalveluksia. Ehkä se pitää sua niin kapisena, ettei uskaltanut pillunpäälle käydä...hehhehe.

Vierailija
18/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas törkymies! Minä olisin sanonut että, heiii sun vuoro on nyt! Soittaahan se vielä, kehuu kavereilleenlisäksi,  että saa suihinoton milloin lystää. Olipas sikamaista käytöstä mieheltä!

No kun sitä just ihmettelin, että ennen on mutkin tyydyttänyt kun ollaan siis ennenkin oltu. Että olisko ollut joku erityissyy omasta puolesta tällä kertaa, kuten just liian huono olo. Mutta harvoin nyt niin huono olo on, että ei seksiin pysty. Mene ja tiedä sitten! Ap

Vierailija
19/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs asut. Voisin tulla näin isukkienpäivän kunniaksi imututtamaan lerssinäni sinulla. Voisin vähän maksaakin.

Vierailija
20/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien otan yhteyttä vain jos tarviin apua johonkin tai kyytiä. Seksiä saa lisää seuraavan kerran sitten kun mäkin oon tullut, jos tekee siihen aloitteen joskus! en todellakaan ala mikskään ilmaispalveluksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä