Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni uusi nainen luuli saavansa namupalan. Mites sitten kävikään?

Vierailija
11.11.2018 |

Ex petti ja minä jätin hänet. Sitten tämä nainen jonka kanssa petti otti hänet hoiviinsa luokseen. Nainen luuli tehneensä hienokin löydön ja saaneensa makupalan. Mutta nyt heillä on samoja ongelmia kuin minun ollessa tämän miehen kanssa. Miten ongelmat ei loppuneetkaan kun vaan pääsi ex-vaimosta eroon? #huutonaurua# #sitäsaamitätilaa# #eiautakuinkestääkunonihanitsetilannut#

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Nykyisin hymyilen exäni uudelle ystävättärelle tietävästi: mies ei yhäkään pese takamustaan isomman hädän jälkeen, nukahtaa yhdynnän jälkeen peseytymättä, ei lankaa hampaitaan kunnolla, vaan etuhampaiden välissäkin töhnää, etc - kuvotuslista loputon.

Siitäs sai - likakasan!

Ai musta taas olisi ikävää, jos mies lähtisi seksin jälkeen pesulle. Sen sijaan se ottaa mut lusikkaan ja suutelee niskaan ja saan jäädä nukkumaan siihen turvalliseen syliin.

Ja aamulla haisee elimelle koko makkari.

Voi ihmisten saastaisuutta.

Aamulla pannaan tietysti uudelleen. Sitten pesulle. Voi siveyden sipulia.

Vierailija
22/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Nykyisin hymyilen exäni uudelle ystävättärelle tietävästi: mies ei yhäkään pese takamustaan isomman hädän jälkeen, nukahtaa yhdynnän jälkeen peseytymättä, ei lankaa hampaitaan kunnolla, vaan etuhampaiden välissäkin töhnää, etc - kuvotuslista loputon.

Siitäs sai - likakasan!

Ai musta taas olisi ikävää, jos mies lähtisi seksin jälkeen pesulle. Sen sijaan se ottaa mut lusikkaan ja suutelee niskaan ja saan jäädä nukkumaan siihen turvalliseen syliin.

Minua ei myöskään haittaa vaikka haisisikin. Ei kyllä ole haissut. Mieheni elin on iso, kaunis, hyvänhajuinen ja -makuinen. Ei mitenkään yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäs sai - likakasan!

Minua ei myöskään haittaa vaikka haisisikin. Ei kyllä ole haissut. Mieheni elin on iso, kaunis, hyvänhajuinen ja -makuinen. Ei mitenkään yäk.

Jos se elin römpsässä käynnin jälkeen haisee, niin mistäa ne hajut silloin tulevatkaan?

Vierailija
24/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäs sai - likakasan!

Herää kysymys kuinka saastaisia te olette jos yhden seksikerran jälkeen haisee koko makuuhuone...

Vierailija
25/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää tämän kaiken? Taitaa mies vaan kierrättää teitä helppoja akkoja miten lystää. Kyllä te naiset sit olette hyväuskoisia. 😂😂

Vierailija
26/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaupunki? Minkä ikäinen mies?

Porvoo

Vierailija
27/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vieläkään päässyt exästään yli. Huutista! 😂

Vierailija
28/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole vieläkään päässyt exästään yli. Huutista! 😂

tai mies jättänyt kamalat traumat, niinkuin mun ex, kaikki hänen eksillään on mennyt noin kaksi vuotta toipua erosta

Vierailija
29/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä ei pettänyt eikä ollut mitään tällaisia ongelmia, mutta nyt eksä on löytänyt sen oikean naisen. Siis uusi tekee kaiken sellaisen, mitä minä en koskaan suostunut tekemään. Tekee kaikki kotityöt yksin ja erityisesti silittää kaikki työpaidat, joita on ihan hirveästi.  Hän ei myöskään valita pitkistä työpäivistä. 

Ja tämä uusi naisystävä tuntuu olevan erittäin tyytyväinen rooliinsa. Se mistä minä en pitänyt, voi olla toisen naisen onni. Parempi näin. 

En usko, ellei siis miehesi maksa kaikkea ja anna olla tämän naisen kotona. Se kelpaisi minullekin helposti. Tottakai.

Vierailija
30/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus on kaunista

Oikeasti, sen katkeruuden ja ilkeyden määrä, mikä tällä palstalla oikein huokuu on asia joka saa toivomaan, että toivottavasti omasta tuttavapiiristä minä olen ainoa joka täällä palstailee.

Vierailija
31/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää tämän kaiken? Taitaa mies vaan kierrättää teitä helppoja akkoja miten lystää. Kyllä te naiset sit olette hyväuskoisia. 😂😂

No minulla on lähteeni. Yhteisiä tuttavia kuitenkin on. Ap

Vierailija
32/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ne tähteet ovat kovin herkullisia.

Vierailija
33/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäs sai - likakasan!

Voi ihmisten tiukkapipoisuutta.

Aamupanon jälkeen sitten siistitään paikat. Lakanat ja ihmiset pesuun. Taas kelpaa köllötellä hajuttomassa makkarissa.

Vierailija
34/34 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kannibaali?