Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te listan ulkopuolelta tilaajat!!!

Vierailija
10.11.2018 |

Miksi ette voi ottaa jotain listalta? Enkä nyt tarkoita ruoka-allergikkoja, vaan näitä "tavallinen hampurilainen gluteenittomalla sämpylällä, pihvi rasvattomana, ilman suolakurkkua, sipulia ja ketsuppia". Tukitte koko drive-inin touhullanne - jos haluatte syödä terveellisesti, kannattaa varmaan tehdä ne rasvattomat pihvit kotona, eikä tilata niitä McDonaldsista.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai että vihaan näitä "älä tee sitä tai tätä"- jankkaajia. 

olen itse ollut supertason paikoissa töissä eikä tulisi ikinä mieleenkään kitistä asiakkaistani

Joo, supertason paikoissa se onkin sallittua. McDonaldsissa ei, sillä ihmiset ovat hakemassa sieltä pikaruokaa, ja yhden tällaisen prinsessan annoksen valmistukseen voi hyvinkin mennä lähes kymmenen minuuttia.

Ap[/quot

olet väärällä alalla ja asenteesi on täysin asiakaspalvelun vastaista. 

Minä en ole McDonaldsissa töissä. Odottelin vain 10 minuuttia driveinissä tällaisen, aloituksessa mainitun prinsessan takana, ja satuin kuulemaan hänen tilauksensa.

Ap

Mistä tiedät, että henkilö oli "prinsessa" eikä esim. ruoka-allergikko?

Vierailija
42/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaalle voi aina sanoa, että muutokset annoksiin ei ole mahdollisia. Menevät sitten muualle nirsoilemaan. Ravintola se päättää mitä tekee, ja asiakas sitten saa valita ruokapaikkansa,

Tosin työntekijänä teet sen mitä työnantajasi käskee, muuten saat mennä muualle töihin. Jos joku ottaa.

Mistä sinä tiedät, mikä on nirsoilua ja mikä ei? Toivottavasti saat jonkun sairauden tai allergian, joka rajoittaa pahasti ruokavaliotasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaalle voi aina sanoa, että muutokset annoksiin ei ole mahdollisia. Menevät sitten muualle nirsoilemaan. Ravintola se päättää mitä tekee, ja asiakas sitten saa valita ruokapaikkansa,

Tosin työntekijänä teet sen mitä työnantajasi käskee, muuten saat mennä muualle töihin. Jos joku ottaa.

Mistä sinä tiedät, mikä on nirsoilua ja mikä ei? Toivottavasti saat jonkun sairauden tai allergian, joka rajoittaa pahasti ruokavaliotasi?

Toivottavasti kuolet

Vierailija
44/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuolet

Sinähän hurmaava yksilö olet.

Vierailija
45/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen itse ollut supertason paikoissa töissä eikä tulisi ikinä mieleenkään kitistä asiakkaistani

Niissä vasta asiakkaiden erikoistoiveita ja asiakkaita haukutaankin keittiön puolella. Käy itsetunnolle jos ei sormustimen kokoinen ylihintainen sapuska sellaisenaan kelpaa

Vierailija
46/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mäkki supertason paikka?

Vierailija
47/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nirppanokat nypi itse sitä suolakurkkua pois?

Se suolakurkun maku jää siihen, vaikka sen nyppää pois. Joskus olen palauttanut hampparin, jossa oli selvästi käynyt suolakurkku ja se oli nypätty pois.

Vierailija
48/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä töissä ollessa nämä erikoisannokset oli niitä, joita tehtiin, kun ehdittiin. Suolattomat ranskalaiset sai siinä vaiheessa, kun paistettiin uudet, suolakurkku jätettiin pois, kun oli tehty alta pois ne suolakurkulliset ja majoneesin vaihto tehtiin, kun muistettiin. Joskus kaveriporukasta 3 sai annoksensa samantien, neljännen piti odottaa 15 - 30 minuuttia. Mutta se on sen tilaajan oma valinta.

Vierailija
49/49 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nirppanokat nypi itse sitä suolakurkkua pois?

Se suolakurkun maku jää siihen, vaikka sen nyppää pois. Joskus olen palauttanut hampparin, jossa oli selvästi käynyt suolakurkku ja se oli nypätty pois.

Kasva jumalauta aikuiseks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi