Te listan ulkopuolelta tilaajat!!!
Miksi ette voi ottaa jotain listalta? Enkä nyt tarkoita ruoka-allergikkoja, vaan näitä "tavallinen hampurilainen gluteenittomalla sämpylällä, pihvi rasvattomana, ilman suolakurkkua, sipulia ja ketsuppia". Tukitte koko drive-inin touhullanne - jos haluatte syödä terveellisesti, kannattaa varmaan tehdä ne rasvattomat pihvit kotona, eikä tilata niitä McDonaldsista.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalle voi aina sanoa, että muutokset annoksiin ei ole mahdollisia. Menevät sitten muualle nirsoilemaan. Ravintola se päättää mitä tekee, ja asiakas sitten saa valita ruokapaikkansa,
Tosin työntekijänä teet sen mitä työnantajasi käskee, muuten saat mennä muualle töihin. Jos joku ottaa.
Mistä sinä tiedät, mikä on nirsoilua ja mikä ei? Toivottavasti saat jonkun sairauden tai allergian, joka rajoittaa pahasti ruokavaliotasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalle voi aina sanoa, että muutokset annoksiin ei ole mahdollisia. Menevät sitten muualle nirsoilemaan. Ravintola se päättää mitä tekee, ja asiakas sitten saa valita ruokapaikkansa,
Tosin työntekijänä teet sen mitä työnantajasi käskee, muuten saat mennä muualle töihin. Jos joku ottaa.Mistä sinä tiedät, mikä on nirsoilua ja mikä ei? Toivottavasti saat jonkun sairauden tai allergian, joka rajoittaa pahasti ruokavaliotasi?
Toivottavasti kuolet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin työntekijänä teet sen mitä työnantajasi käskee, muuten saat mennä muualle töihin. Jos joku ottaa.Mistä sinä tiedät, mikä on nirsoilua ja mikä ei? Toivottavasti saat jonkun sairauden tai allergian, joka rajoittaa pahasti ruokavaliotasi?
Toivottavasti kuolet
Sinähän hurmaava yksilö olet.
Vierailija kirjoitti:
ai että vihaan näitä "älä tee sitä tai tätä"- jankkaajia.
olen itse ollut supertason paikoissa töissä eikä tulisi ikinä mieleenkään kitistä asiakkaistani
Niissä vasta asiakkaiden erikoistoiveita ja asiakkaita haukutaankin keittiön puolella. Käy itsetunnolle jos ei sormustimen kokoinen ylihintainen sapuska sellaisenaan kelpaa
Vierailija kirjoitti:
ai että vihaan näitä "älä tee sitä tai tätä"- jankkaajia.
olen itse ollut supertason paikoissa töissä eikä tulisi ikinä mieleenkään kitistä asiakkaistani
Onko mäkki supertason paikka?
Vierailija kirjoitti:
Miksei nirppanokat nypi itse sitä suolakurkkua pois?
Se suolakurkun maku jää siihen, vaikka sen nyppää pois. Joskus olen palauttanut hampparin, jossa oli selvästi käynyt suolakurkku ja se oli nypätty pois.
Mäkkärissä töissä ollessa nämä erikoisannokset oli niitä, joita tehtiin, kun ehdittiin. Suolattomat ranskalaiset sai siinä vaiheessa, kun paistettiin uudet, suolakurkku jätettiin pois, kun oli tehty alta pois ne suolakurkulliset ja majoneesin vaihto tehtiin, kun muistettiin. Joskus kaveriporukasta 3 sai annoksensa samantien, neljännen piti odottaa 15 - 30 minuuttia. Mutta se on sen tilaajan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nirppanokat nypi itse sitä suolakurkkua pois?
Se suolakurkun maku jää siihen, vaikka sen nyppää pois. Joskus olen palauttanut hampparin, jossa oli selvästi käynyt suolakurkku ja se oli nypätty pois.
Kasva jumalauta aikuiseks