Te listan ulkopuolelta tilaajat!!!
Miksi ette voi ottaa jotain listalta? Enkä nyt tarkoita ruoka-allergikkoja, vaan näitä "tavallinen hampurilainen gluteenittomalla sämpylällä, pihvi rasvattomana, ilman suolakurkkua, sipulia ja ketsuppia". Tukitte koko drive-inin touhullanne - jos haluatte syödä terveellisesti, kannattaa varmaan tehdä ne rasvattomat pihvit kotona, eikä tilata niitä McDonaldsista.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
jos et jossain burgeri-tason paikassa kykene palvelemaan asiakasta, niin miten ajattelit pärjätä työelämässä?
Eri, mutta olen ollut töissä burgeritason paikoissa sekä siinä "ihan oikeassa" työelämässä, ja burgeripaikat olivat monella lailla vaativampia ja stressaavampia kuin nykyiset asiantuntijatyöt, ja vaativat lisäksi parempaa fyysistä kuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei nirppanokat nypi itse sitä suolakurkkua pois?
Koska siitä suolakurkusta tarttuu makua hampurilaiseen. Ärsyttää itseänikin, että se maku häiritsee, olisi tosiaan helpompaa vain nypätä kurkut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai että vihaan näitä "älä tee sitä tai tätä"- jankkaajia.
olen itse ollut supertason paikoissa töissä eikä tulisi ikinä mieleenkään kitistä asiakkaistani
Joo, supertason paikoissa se onkin sallittua. McDonaldsissa ei, sillä ihmiset ovat hakemassa sieltä pikaruokaa, ja yhden tällaisen prinsessan annoksen valmistukseen voi hyvinkin mennä lähes kymmenen minuuttia.
Ap[/quot
olet väärällä alalla ja asenteesi on täysin asiakaspalvelun vastaista.
Minä en ole McDonaldsissa töissä. Odottelin vain 10 minuuttia driveinissä tällaisen, aloituksessa mainitun prinsessan takana, ja satuin kuulemaan hänen tilauksensa.
Ap
No sitten sun kannattaisi laittaa tuo sun aloitus ennemmin kyseisen puljun asiakaspalautteeseen kuin tänne. Saattaisi jopa poikia muutostakin, toisin kuin täällä valittaminen.
- Eri
Miksi tilata jotain, jos kuitenkin haluaa vaihtaa siihen kaiken? Tai olisiko mitenkään mahdollista miettiä etukäteen mitä haluaa tilata, eikä vasta tiskillä ala miettiä että mitähän sitä ottaisi.
On se tosi vaikeaa jättää hampurilaisesta sinappi, ketsuppi ja sipuli pois 😅😝
Jouduin laittamaan tän alotuksen vihapuhegeneraattotiin faxerilta. pahalta tuntuu tuo joka paikasta huokuva mäkvastaisuus
Vierailija kirjoitti:
On se tosi vaikeaa jättää hampurilaisesta sinappi, ketsuppi ja sipuli pois 😅😝
On, kun teet kymmentä erilaista hampurilaista, ja niistä osan reseptin joudut lukemaan pikkulappusesta, kun niihin ei kelpaakaan alkuperäinen resepti joka tulisi selkärangasta. Etenkin aloittelevilta pamahtaa keittiössä helposti se alkuperäinen resepti hampurilaiseen ja se erikoinen jää vieläkin odottamaan. Mikä tahansa automatisoitunut tehtävä vaikeutuu, kun sen sarjaa joutuu yhtäkkiä muuttamaan randomisti.
On se täysin tehtävissä, mutta huomaa kyllä kommenteista, kuka ei ole ollut vääntämässä hampurilaisia opiskeluaikoina. Ei sillä että erityisesti suosittelisin alaa.
Allergiat ja suolistosairaus laittaa muuttamaan tilausta. Pyrin valitsemaan helpon. Ja onneksi käyn vain 1-2 kertaa vuodessa.
Kiva käydä välillä syömässä muuallakin.
Voi kamala kun joutuu tekemään eri tavalla kuin ohjeessa. Aika monessa työssä joutuu tekemään asioita asiakkaan toiveen mukaan, vaikka ohjeessa on toisin. Paljon isommissakin asioissa. Sitä kutsutaan ammattitaidoksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten se menee roskiin, senkin törppö tuhlari.
Asiakkaalle voi aina sanoa, että muutokset annoksiin ei ole mahdollisia. Menevät sitten muualle nirsoilemaan. Ravintola se päättää mitä tekee, ja asiakas sitten saa valita ruokapaikkansa,
Tosin työntekijänä teet sen mitä työnantajasi käskee, muuten saat mennä muualle töihin. Jos joku ottaa.
Ei mäcissä saa rasvatonta pihviä. Samalla tasolla ne sen paistaa ja ne vanhat rasvat siihen pihviin kyllä tarttuu. Ja ei, ei se skrapaaminen niitä kaikkia poista. Mutta tilatkaa vaan (vähän kuivemman pihvin saatte)
USA:ssa et saa tilattua pikaruokaa jos yrität sönkätä englantia
Onkos toi rasvaton pihvi joku vitsi? Vähän niinkuin lihaton pihvi?
Taitaa olla WT tiskin molemmilla puolilla.
Tilasin BigMacin kobe-härästä ja medium miinuksena. Hetken se kassatyttö nikotteli, mutta kun uhkasin ottaa yhteyttä esimieheensä, niin kyllä se burgeri sieltä sitten tuli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi ottaa jotain listalta? Enkä nyt tarkoita ruoka-allergikkoja, vaan näitä "tavallinen hampurilainen gluteenittomalla sämpylällä, pihvi rasvattomana, ilman suolakurkkua, sipulia ja ketsuppia". Tukitte koko drive-inin touhullanne - jos haluatte syödä terveellisesti, kannattaa varmaan tehdä ne rasvattomat pihvit kotona, eikä tilata niitä McDonaldsista.
Mistä sinä tiedät, ettei listan ulkopuolelta tilaaja ole ruoka-allergikko?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä suolakurkusta, ei halua sitä hampurilaiseensa. Ei sen poisottaminen auta, kyllä sen maku on tarttunut muihin aineksiin. On myös tyhmää tuhlata raaka-aineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai että vihaan näitä "älä tee sitä tai tätä"- jankkaajia.
olen itse ollut supertason paikoissa töissä eikä tulisi ikinä mieleenkään kitistä asiakkaistani
Joo, supertason paikoissa se onkin sallittua. McDonaldsissa ei, sillä ihmiset ovat hakemassa sieltä pikaruokaa, ja yhden tällaisen prinsessan annoksen valmistukseen voi hyvinkin mennä lähes kymmenen minuuttia.
Ap
Ai 10 minuuttia, jos pyytää esim. jättämään ketsupin tai suolakurkun pois :D Millaisia tolloja ja tumpeloita teillä on siellä töissä?
Kannattaa käydä Subwayssa. Siellä saa kyllästymiseen asti tehdä omia valintoja. Välillä olisi kiva vain osoittaa annoksen kuvaa ja sanoa, että otan tuon!