Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin baariin+

Vierailija
10.11.2018 |

Nyt vihdoin mahdollisuus pitkästä aikaa nauttia hieman viiniä ja mieleni tekisi lähteä kaupungille, mutta kukaan kavereistani ei pääse mukaan. Lähtisitkö yksin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monestikin. Mihinkään yökerhoon en yksin menisi, mutta olut- tai viiniravintoloissa käyn.

Vierailija
2/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 v.

- nro 2

Vierailija
4/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias. Olen kai kohta jo niin humalassa etten välitä, mutta tavallisesti miettisin miten olla ja mitä tehdä yksin baarissa. Menenkö yksin istumaan ja kirjoittelen tänne kuulumisia? :D

Vierailija
5/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia olut ja viiniravintoloita Helsingissä yksinäiselle?

Vierailija
6/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias. Olen kai kohta jo niin humalassa etten välitä, mutta tavallisesti miettisin miten olla ja mitä tehdä yksin baarissa. Menenkö yksin istumaan ja kirjoittelen tänne kuulumisia? :D

Vierailija
7/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään Tampereelta lähdössä? Mennään yhdessä?

Vierailija
8/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia olut ja viiniravintoloita Helsingissä yksinäiselle?

Mikä tahansa tuon genren mesta. Esim. Bier-Bier, Olhusit, Kaisla, Vin-Vin, Bruuveri, Bryggeri, BasBas... 

Vierailija
9/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lähteä kohta yksin. Mitä teen baarissa? Norkoilen tiskillä ja kittaan itseni jalattomaksi?

Vierailija
10/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tämä ongelma. Muutin uuteen kaupunkiin kesällä. En ole saanut sellaisia kavereita, jotka lähtisivät baariin. Itse sinkkunainen ja inhoan deittisovelluksia. Olisi kiva etsiä miestä mieluummin baareista. Muttei yksin kehtaa. Kerran koitin. Tuli niiiin surkea olo. Istuin 10 min ja tuijotin puhelinta.

Vierailija
11/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aikuinen nainen voi saada uusia aikuiskavereita, jos ei ole sellaisessa työssä, että sitä kautta?? Harrastuksista en välitä.

Pitäisi olla oma sovellus tätä varten. Tinder, mutta kaveria etsiville. Friender lol

Vierailija
12/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai tästä hyvää seuraa mutta kohta alan valmistautumaan ja lähden.

Vierailija
13/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kun kamalaa. Uskallatko ite käydä kaupassa? Tarviiko sinnekin kaverin?

Laita alapeukkua jos samaa mieltä että ap on vähän nolo

Vierailija
14/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin Helsingissä lähteä seuraksi.. n32

Vierailija
15/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa tämä ongelma. Muutin uuteen kaupunkiin kesällä. En ole saanut sellaisia kavereita, jotka lähtisivät baariin. Itse sinkkunainen ja inhoan deittisovelluksia. Olisi kiva etsiä miestä mieluummin baareista. Muttei yksin kehtaa. Kerran koitin. Tuli niiiin surkea olo. Istuin 10 min ja tuijotin puhelinta.

Pää pystyyn nyt vähän hei. Itse olen sinkkumies, enkä ole toistaiseksi laittanut itseäni alttiikisi ainoallekaan netin deittisovelluksella saati luonut profilia tinderiin. Ei siitä voittaja fiilistä tue, jos ei onnistu saamaan seuraa yksin baarista. Hienoa, jos sinulla on kavereita ja  tai ystäviä, jotka voivat toimia esiliinanasi, Mutta mitä oikeasti saattaisit menettää, jos rohkenisit itse lähestyä sinu kiinnostavaa miestä (tai naista).     

Vierailija
16/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin rohkeampi ja kävin yksinkin baareissa, juttelin paljon ihmisten kanssa. Monet miehet tosiaan hämmästeli sitä, että olin yksin baarissa. Pieni humala auttaa asiaa ja taito olla tarvittaessa ”huomaamaton”. Pitää olla myös sen näköinen, että on jotain tekemistä, odottaa jotain kaveria yms. Aina voi myös lyöttäytyä jonkun yksinäisen miehen seuraan juttelemaan. Kännykkää voi näprätä ja vetää jotain omaa draamaa ilmeillään. Vaikka istuisit nurkassa, yksinäinen nainen baarissa on kuitenkin aina silmätikkuna, tiedosta se. Älä juo liikaa, äläkä koskaan jätä juomaa valvomatta.

Nykyään olen niin tylsä, etten lähde baariin ilman kaveria, ei ole syytä. Aikanaan se oli hauskaa, kannustan kaikkia naisia kokeilemaan.

Vierailija
17/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös ihan vaan kaveriseuraa baariin, miehistä tai naisista, kuinka vaan. Tylsää mennä yksin, kun ei ole haku päällä.

Vierailija
18/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös ihan vaan kaveriseuraa baariin, miehistä tai naisista, kuinka vaan. Tylsää mennä yksin, kun ei ole haku päällä.

Jos menee yksin baariin, ei välttämättä tarkoita, että on haku päällä. Voihan olla muuten vain fiilistelemässä. Aina voi myös sanoa, että oli hiukan raskas päivä ja tarvitset muutaman drinkin.

Vierailija
19/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin Helsingissä lähteä seuraksi.. n32

Samoin!

N25

Vierailija
20/48 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ehkä maailman vapaamielisin maa naisen mennä yksin baariin, kannattaa senkin vuoksi kokeilla. Olen kokeillut vastaavaa esim. Saksassa, Espanjassa ja Kiinassa. Huomaa selkeästi kulttuurieron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän