Mikä on teidän luottohajuvetenne, johon ette kyllästy?
Kommentit (55)
Juicy couturen viva la juicy. Tätä tuoksua aina kehutaan.
N25
Nykyään yhä useammin kun harkitsen hajuveden laittamista, niin yhä useammin olen ollut tyytyväinen saunapuhtauteen kuin siihen, että olisin laittanut jotain erillsitä hajuvettä lisäksi.
Muglerin Angel.
Tiedän että monet ei tykkää, mutta mulla on ollut käytössä 20 vuotta ja rakastan sitä! Mulla on aina Angelia ja sitten jokin toinen vaihtuva tuoksu, mutta aina palaan takaisin tähän suosikkiin.
Olen etsinyt tuoksua sitä löytämättä. Kaameita kärpäsmyrkyn hajuisia kaikki tähän mennessä mainitut. Itsekin käytin joskus Kenzon "vesituoksua", Tresorilla oli aikansa, ja Ardenit on tuttuja. Miten sitä silloin kolmekymppisenä jotenkin mukamas tuoksui hyvällekin niiden kanssa. Nykyään tulee oksennus ja migreeni noista kaikista. Oliskin joku raikas ja herkkä tuoksun häivähdys, mutta nuo kaikki kyllä haisee eikä tuoksu.
Jean Paul Gaultierin Scandal ja Classique. Tosinaan käytän myös Jimmy Choon Blossom.
Suosikit tällä hetkellä.
Dolce & Gabbana - 3 L'Impératrice
Jos ihan pullosta käyn nuuhkaisemassa laittamatta iholle, kyllä se edelleen on Chanel vitonen. Muuten on hajuveden käyttö kutistunut minimiin ja laitan vain juhliin lähinnä siksi, etten erottuisi joukosta.
Hajuveden etsijöiden kannattaa ottaa huomioon että jokainen niistä tuoksuu erilaiselta myös eri ihmisillä, koska se sekoittuu oman ominaistuoksun kanssa.
Välitän terveydestäni enkä käytä hajuvesiä.
Ihan jokainen niistä haisee kamalalle.
Tresor