Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on lempiruokasi ja inhokkiruokasi? Entä lempijuomasi ja inhokkijuomasi?

Mies 37v
10.11.2018 |

Minulla lempiruoka on kinkku-ananas-sinihomepizza ja lempijuoma Mega Force Sugarfree energiajuoma. Inhokkiruokia ovat sieniruoat ja sisäelinruoat, inhokkijuomat ovat kaikki alkoholijuomat.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta: hyvät pastat, mainittakoon vaikka carbonara (ilman kermaa) ja itse tehty pesto ja tuorepasta.

Parasta on myös gnocchit herkkusienien kanssa, ja thaimaalainen ruoka.

Parhaita juomia on jäävesi, kunnon tummapaahtoinen pressopannulla tehty kahvi, ja hyvä viini.

Inhokkeja on paljon, mutta ykköseksi menee kinkkukiusaus. En myöskään voi sietää sitä miten Suomessa tehdään riisi, kun pitkäjyväiset riisit vain keitetään ja sitten huuhdellaan, eikä niissä ole enää makua ja suutuntumakin on kamala.

Juomista: en tykkää oluesta enkä kotikaljasta. Sima on pahaa ja suurin osa mehuista myös 😅

Vierailija
22/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruoka (vege-)sushi, sen kanssa juon vain kuplavettä, mutta varsinainen lempijuomani on Cava.

Inhokkiruokia kaikki liharuoat, kalaruoat, merenelävät ja nilviäiset, samoin inhokkijuomia eläinperäiset. En voisi kuvitella juovani ruoan kanssa maitoa tai piimää, vaikka en kasvissyöjä olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruoka lasagne ja lempijuoma punaviini tai vichy. Inhokkiruoka on ribsit ja inhokkijuoma kaikki kirsikkalimpparit(esim. Dr.Pepper).

Vierailija
24/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki juomani Alkon tuoteet! Inhokki hajuni: Tupakan haju! Kuin kisan kusen haju joka on rappu käytävässä asti! Olen muutoin kaikki ruokainen!

Vierailija
25/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty lihalanttukukko tuoreena on aika kärjessä lemppareissa, ruokajuomana menee parhaiten kylmä vesi ja muuten vaan kylmä olut.

Inhokkeihin kuuluu oikeastaan kaikki homejuusto ja sienet sekä juomista viinit.

Minulla ei lienee ole kovin hienostunut makuaisti:D

Vierailija
26/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiruoka fetasalaatti itse tehdyllä kermaviilikastikkeella, joskus kanaa sekaan

Lempijuoma Juissin punainen sekamehu

Inhokkiruoka: Etanat, simpukat, mustekalat yms. limaiset

Inhokkijuoma: Sima, glögi ja olut

Vierailija
27/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon lempiruokia, mutta ehkä ehdottomat lemppari ruoat ovat pesto, homejuustot, juustot, lohi, katkaravut, thaimaalainen ruoka sekä espanjalainen ruoka. Lempijuomaa on kylmä siideri, pina colada sekä ihan vaan vichy. Inhokkiruokaa on silakkapihvit sekä haggis (skotlantilainen perinneruoka jota isän kautta pakkosyötettiin) inhokkijuomaa taas on kombucha sekä kaikki juomat missä on minttua, varsinkin minttutee.

Vierailija
28/28 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotonta lempiruokaa on kaalilaatikko sekä taquitot (esim ärrän taquitot on tosi hyviä) inhokkiruokaa mulla ei niinkään ole, mutta esim makkarakastike tai nakkikastikkeet on sellaisia mitä en itse ikinä tee kun en niistä niin tykkää, mutta syön jos tarjotaan. Lempijuomaa on julmust, kotikalja, raparperi sima, normi sima, louhisaaren juoma sekä vichy. Inhokkijuomaa on salmiakkikossu