Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin värjätä hiukset tummaksi, mutta en meinaa uskaltaa

Vierailija
10.11.2018 |

Kaikki (ainakin täällä) sanoo, että se näyttää ihan naurettavalta useimmilla. Jännittää myös, että lähteekö se ollenkaan koskaan pois kun yrittää. Onko tummien hiusten faneja paikalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtee pois ja voithan aloittaa vähän vaaleammasta jos lopputulos pelottaa. Tummenna asteittain. 

Vierailija
2/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ensin sellaisella värillä, joka lähtee muutaman pesun jälkeen pois. Itse olen ollut blondi, musta, lila ja punainen. Nyt on vaalean ruskea kausi. Enkä viitsi lopettaa, koska harmaata alkaa jo olemaan muutama hius.. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita ensin sellaisella värillä, joka lähtee muutaman pesun jälkeen pois. Itse olen ollut blondi, musta, lila ja punainen. Nyt on vaalean ruskea kausi. Enkä viitsi lopettaa, koska harmaata alkaa jo olemaan muutama hius.. 🤔

No itse asiassa kokeilinkin jo, tummalla suoravärillä - tummuus kului nopeasti, mutta muuttui siniseksi latvoissa ja nyt pitäisi saada järkevän näköiseksi kuontalo :] ap

Vierailija
4/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat in kauneimmat.

Vierailija
5/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleat in kauneimmat.

Tiiiä sitten lähtisko tämä sinisyys enää vaalentamallakaan. Joudun varmaan olemaan sinertävä kun en osaa päättää.

Vierailija
6/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi värjätä vaikka ruskeaksi. Olen luonnon blondi, yläasteella oli vähän punaisia raitoja ja latvat, kerran kurahti koko pää oranssiksi. :D Mutta nyt on alkanut ruskea kiinnostaa, mutta en ole vielä uskaltanut. Tuollainen muutaman pesun väri olisi kätevä, mutta en tiennyt, että se voi muuttua ihan väärän väriseksi. O.o

Vierailija
7/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä kokeilen, apua! Tuun sitten kertomaan tuliko hyvä. Ap

Vierailija
8/8 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonnostaan blondi, mutta kaikki jotka ovat kommentoineet asiaa ovat sanoneet, että kyllä tumma on minun värini ja itse olen samaa mieltä. Senkun kokeilet vaan.