Mikä on tekosyysi tulla seisomaan poikittain kauppojen käytäville reppu selässä ja näpräämään puhelintasi?
Ja aina keskellä käytävää - eikö se puhelin toimi kotioloissa vai mistä se oikein johtuu...?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja tyhmä vai sikatyhmä? kirjoitti:
Vaikkapa aluevastaavalle, kauppiaalle reklamoitu henkilökunnan häirintäkäytös, väärin luettu alehinnoiteltu tuote kassalla, nämä,avaukset,...
Minä kyllä seisoisin poikittain ilman kännykkää mutta soittamassa 112 een käytävällä kun henkilökunnasta huudellaan häirintöjä "nyt se menee ryöstämään tuota vanhaa naista tuolla" m kun kuitenkin mentiin samoja tuotteita hankkimaan ja keskustelemaan hieman fiksumman asiakkaan kanssa eikä minkään kakaran.
Mikäli muuten käytåvällä ei mahdu edes yksi kunnolla kääntymään saatikka tutkimaan hyllyn tuotteita, syytä kaupan jakelulogistiikan ongelmia.
Oho, mieskohde-hullu yrittää ihan oikeasti osallistua keskusteluun! Aika huonolla menestyksellä tosin, kun ei tuosta ota juuri mitään tolkkua.
Mistä helvetistä sä tommoisen johtopäätöksen teit? En minä nähnyt mitään miesviittauksia tuossa. Ihmeen paljon porukoilla noita kristallipalloja täällä.
t.eri
Et vietä tarpeeksi aikaa AV:lla, jos et vielä tunnista tuota kirjoitustyyliä :D
t: AV-addikti jo vuosien ajan
Ei typerykselle, oho, aukea selväkielinen konteksti, tuletko kenties naamatusten selvittämään "mieskohde" vainoasi vai haluaako kenties selvitellä ongelmaasi viranomaisille? Minä ehdotan että menet jollekin asian osaavalle psykiatrille "hullu" kommenttiesi kera.
Tiesitko että media kautta toimitettu, siis radion/ katukorttelin, somen, ovien potkiminen jne. häirintä ja solvaus on rikoslaissa rangaistavaa ja se koskee myös yksilöidyn "mieskohteen" vainoamista. Näistä löytyy kyllä oikeustapauksia.
Ikäväähän se kun tuodaan ilmi "mieskohteestaan" vellovan ongelmat esiin. Huomaa todellakin ettei ole mikään ruudinkeksijä, edes mustan ruudin.
"älä kulta mene poliisille"
Mies kohteen perässä häirintäkäyttäytymisen pystyy kyllä seulomaan jo kauppakeskuksen populaatiomassasta kuin kakaralaumastakin esiin nykykeinoin varsin ikävälläkin tavalla.
Millä tavalla seisotaan poikittain?
Terv av addikti;
Huomasimme tuossa sidosryhmässämme jokunen aika sitten kuinka väistämättä korttelissa miehen perässä häiriköivä päätyy jollekkin "törkytunkiolle" levittämään miesvihaansa kostotarpeitaan kun iskuyrityksensä on mennyt pahasti pieleen eikä siis mies kiinnostu. Haluaa kovasti sympatiaa omien ongelmiensa ja häpeänsä peittämiseksi.
Oho, "kenen naisen kanssa mies nyt juttelee"
Kauppasovelluksesta katson tarjoukset ja ostoslistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja tyhmä vai sikatyhmä? kirjoitti:
Vaikkapa aluevastaavalle, kauppiaalle reklamoitu henkilökunnan häirintäkäytös, väärin luettu alehinnoiteltu tuote kassalla, nämä,avaukset,...
Minä kyllä seisoisin poikittain ilman kännykkää mutta soittamassa 112 een käytävällä kun henkilökunnasta huudellaan häirintöjä "nyt se menee ryöstämään tuota vanhaa naista tuolla" m kun kuitenkin mentiin samoja tuotteita hankkimaan ja keskustelemaan hieman fiksumman asiakkaan kanssa eikä minkään kakaran.
Mikäli muuten käytåvällä ei mahdu edes yksi kunnolla kääntymään saatikka tutkimaan hyllyn tuotteita, syytä kaupan jakelulogistiikan ongelmia.
Oho, mieskohde-hullu yrittää ihan oikeasti osallistua keskusteluun! Aika huonolla menestyksellä tosin, kun ei tuosta ota juuri mitään tolkkua.
Mistä helvetistä sä tommoisen johtopäätöksen teit? En minä nähnyt mitään miesviittauksia tuossa. Ihmeen paljon porukoilla noita kristallipalloja täällä.
t.eri
Et vietä tarpeeksi aikaa AV:lla, jos et vielä tunnista tuota kirjoitustyyliä :D
t: AV-addikti jo vuosien ajan
Lucky me...
Mutta sivusta keskusteluja seuranneena täytyy todeta, että tosi ärsyttävää kun väliin tullaan besserwisserinä kertomaan, että nyt tämä ja tämä kirjoittaja on se ja se. Ihan vaan tullaan päättämään ja tuomitsemaan, eikä edes tuoda keskustelun aiheeseen mitään lisää. Pitää vaan päästä väliin pätemään. Niin mitäpä jos pitäisit nuo omana tietonasi. Et ole sen kummempi kuin väittämäsi "miesasia-hullu", silloin olet vain "tiedän kuka oot lällällää". Kumpikaan ei tuo keskusteluun mitään arvoa.
Moikka vaan kaikille alapeukuttajille, ei kiinnosta.
Ja kuten huomasit, provosoit tätä mainitsemaasi kahelia ja nyt hän pilaa keskustelua täällä. Miksi pitää painaa noista napeista ja pilata ketju kaikilta muilta?
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten huomasit, provosoit tätä mainitsemaasi kahelia ja nyt hän pilaa keskustelua täällä. Miksi pitää painaa noista napeista ja pilata ketju kaikilta muilta?
No johan siellä oli etusivullakin ties kuinka monta sekoiluviestiä ilman mitään provosointia.
taas mieskohteen perässä, selvästi kirjoitti:
Ei typerykselle, oho, aukea selväkielinen konteksti, tuletko kenties naamatusten selvittämään "mieskohde" vainoasi vai haluaako kenties selvitellä ongelmaasi viranomaisille? Minä ehdotan että menet jollekin asian osaavalle psykiatrille "hullu" kommenttiesi kera.
Tiesitko että media kautta toimitettu, siis radion/ katukorttelin, somen, ovien potkiminen jne. häirintä ja solvaus on rikoslaissa rangaistavaa ja se koskee myös yksilöidyn "mieskohteen" vainoamista. Näistä löytyy kyllä oikeustapauksia.
Ikäväähän se kun tuodaan ilmi "mieskohteestaan" vellovan ongelmat esiin. Huomaa todellakin ettei ole mikään ruudinkeksijä, edes mustan ruudin.
"älä kulta mene poliisille"
Sä oot täällä anonyymi, kenenkään dissaus sua kohtaan ei täytä rikoksen merkkejä. Ja ihan aiheesta sua pidetään vähän pimahtaneena, koska sun tekstit eivät ole kovin timanttista luettavaa. Ihan vaikka kieliopillisesta näkökulmasta. Sorry mutta näin on.
En ole törmännyt tällaiseen. Yleensä kärry on se joka tukkii.
Mutta kännykkää käytän kaupassa ja haluan antaa vinkin tässä saman tien. http://www.vegaanituotteet.net/
sivulta näkee kaikki maidottomat, munattomat, eläimettömät tuotteet helposti niitä tarvitseville joten se kannattaa tallentaa kännykän etusivulle.
Toinen vinkki, lataa kännykkään foodie, jos käyt s-liikkeissä, tee ostoslista etukäteen, näin säästyt mieliteko-ostoksilta ja säästät rahaa.
Näitä siis itse selaan kännykästä kaupassa. Joskus myös prismat ovat julmetun isoja enkä löydä tiettyä tuotetta, foodiesta näen sen hyllypaikan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan siellä oli etusivullakin ties kuinka monta sekoiluviestiä ilman mitään provosointia.
Avainsana olikin tämä miesasiamies vai mikä olikaan, jota ei mainittu etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Ja aina keskellä käytävää - eikö se puhelin toimi kotioloissa vai mistä se oikein johtuu...?
Olen niin laiha ja reppunikin litteä. Ja puhelin se vasta litteä onkin.
No ei vaan. Mulla on reppu kärrissä ja kärri poikittain käytävällä ja puhelimesta räplään ostoslistaa tai reseptiä ja viimeksi googletin hokkaidokurpitsaa.
Jäin vain miettimään, miten seistään poikittain?