Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tekosyysi tulla seisomaan poikittain kauppojen käytäville reppu selässä ja näpräämään puhelintasi?

Vierailija
10.11.2018 |

Ja aina keskellä käytävää - eikö se puhelin toimi kotioloissa vai mistä se oikein johtuu...?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No TÄMÄ! 

Vierailija
2/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ajattelettomia. Koko ympäröivä maailma tuntuu unohtavan, kun tuijotetaan kännykän näyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilla tätä näkee varsin usein. Reppumatkailijat ovat kaiken lisäksi varsin äreätä porukkaa jos yrität tulla lähelle tai varsinkin ohittaa...

Vierailija
4/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ap:n tarkoittamilla tapauksilla on monesti myös sitä etureppua ihan omasta takaa.

Vierailija
5/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa aluevastaavalle, kauppiaalle reklamoitu henkilökunnan häirintäkäytös, väärin luettu alehinnoiteltu tuote kassalla, nämä,avaukset,...

Minä kyllä seisoisin poikittain ilman kännykkää mutta soittamassa 112 een käytävällä kun henkilökunnasta huudellaan häirintöjä "nyt se menee ryöstämään tuota vanhaa naista tuolla" m kun kuitenkin mentiin samoja tuotteita hankkimaan ja keskustelemaan hieman fiksumman asiakkaan kanssa eikä minkään kakaran.

Mikäli muuten käytåvällä ei mahdu edes yksi kunnolla kääntymään saatikka tutkimaan hyllyn tuotteita, syytä kaupan jakelulogistiikan ongelmia.

Vierailija
6/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ärsyttävää, mutta mikä on ap:n tekosyy tulla morkkaamaan palstalle kaupassa käyviä ihmisiä? Mikä on sinun syntisi? Etkö laita kapulaa omien ostostesi jälkeen? Ajatko perheparkkiin vaikka olet yksin liikkeellä? Ajatko nastarenkailla? Herranjumala, yksityisautoiletko?? Oletko työtön? Yksinhuoltaja? Jotain vikaahan sinussakin pitää olla.

Vierailija
7/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppareilla tätä näkee varsin usein. Reppumatkailijat ovat kaiken lisäksi varsin äreätä porukkaa jos yrität tulla lähelle tai varsinkin ohittaa...

Anna kun arvaan, sun ohitus on sitä että tunget siitä raosta väkisin, mulkaiset vaivihkaa äkäisesti mutta et vahingossakaan saa suuta auki että sanoisit että "anteeksi, pääsenkö tästä välistä".

Vierailija
8/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekosyy?

Vierailija
9/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma bussissa kun saa siitä repusta takaraivoon tai päähän jos istuu, tai muuten vaan iskuja jos seisoo.

Maailman koulutetun kansa ja ei tajua ”ulottuman” käsitettä.

Vierailija
10/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaupanteko on mahdollista vain kännyköiden tms. kanssa, näkyy niitä rattaita, leveine kärryineen tukkivan liian kapeaksi ahdetut tuotehyllyt. Häirikkö teinilaumoja vellomassa, tukkeena huutamassa höirintöjä..

Madmax yhdistelmälläkö pitäisi hyllyjesi väliin ajaa? (eihän ole edes hyllyjä).

Mikä riepoo?

Vierailija
11/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen Jonne, 13 v. Yleensä mukanani on 4-5 parasta ystävääni, ja tukitaan koko käytävä.

Vierailija
12/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos taakseni tulee joku puhaltelija, niin lupaan että olen hitain ihminen jonka olet nähnyt.

Vierailija
13/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on siellä kännykässä ostoslista, lähetetään viestejä kotiin ostettavista asioista, etsitään netistä tuotteen kuvaa jne - tai sitten vaan vastataan viestiin (siitäkin täällä suututaan, jos ei vastaa viestiin sen luettuaan). Nämä siis kaupan myyjänä olen itse huomannut, oli reppua tai ei. Eivät asiakkaat oikeasti huomaa, että nyt on reppu tai kärry tiellä, kun eivät ole tottuneet siellä kaupassa luovimaan samalla tavalla kuin henkilökunta. Ja kyllä mäkin välillä hyllyttäessä olen perse pitkällä muiden tiellä. Keskittyminen on jossain muualla kuin ympäristön jatkuvassa tarkkailussa.

Vierailija
14/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on minimoinut käytettävän myyntitilan, metrojen / linja-autojen aikataulut, pitäisikö tehdä kymmenen kaistaa tielle jotta madmax yhdistelmällä tuokin sardiinirasia olisi poissa häiritsemästä.?

Mistö tämä ns. Reppu ongelma?

Eroaako se kassiongelmasta, entäs kun oma ulottumasi riittää kumoamaan ns. Reppu ulottuman?

Normaali 1-2 metrin "vyöhykkeestä" poikkeaminen tarkoittaisi että olet vaikkapa hyllyssä kiinni..

Vierailija
15/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori, tyhmä ja itsekäs..

Vierailija
16/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittaja tyhmä vai sikatyhmä? kirjoitti:

Vaikkapa aluevastaavalle, kauppiaalle reklamoitu henkilökunnan häirintäkäytös, väärin luettu alehinnoiteltu tuote kassalla, nämä,avaukset,...

Minä kyllä seisoisin poikittain ilman kännykkää mutta soittamassa 112 een käytävällä kun henkilökunnasta huudellaan häirintöjä "nyt se menee ryöstämään tuota vanhaa naista tuolla" m kun kuitenkin mentiin samoja tuotteita hankkimaan ja keskustelemaan hieman fiksumman asiakkaan kanssa eikä minkään kakaran.

Mikäli muuten käytåvällä ei mahdu edes yksi kunnolla kääntymään saatikka tutkimaan hyllyn tuotteita, syytä kaupan jakelulogistiikan ongelmia.

Oho, mieskohde-hullu yrittää ihan oikeasti osallistua keskusteluun! Aika huonolla menestyksellä tosin, kun ei tuosta ota juuri mitään tolkkua.

Vierailija
17/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistamme tilanteen eräön kauppiaan kaupassa, kun kumarruimme katsomaan alahyllyltä jotain,jolloin köytänmössä olla lähes keskellä kapeaa käytävää. Kymmenen minuuttia meni eräällä edes tölllöttää ennenkuin mainitsi ja ei edes saanut suustaan sanaakaan ulos. Parin metrin päästä olisi voinut kiertää koko kahden metrin pituisen hyllykön, koska kuitenkin, suuntasi (ilman gps sää) hyllykön ohi ilman tarvetta ko. hyllykön tuotteille. Revi siitä.

Vierailija
18/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ihmiset jotka jumittaa liukuportaista pois jäätyään. Takaata tulee ihmisiä jatkuvalla syötöllä ja nää juntit seisoo suu auki pölvästellen siinä. Siirtykää sivuun!

Aah samoin aamuruuhkabussissa joku pälli jää keskikäytävälle jumittamaan eikä kukaan uskalla mennä ohi. Ihmiset ei mahdu bussiin sisään vaikka takapenkit olisi tyhjiä. SIIRTYKÄÄ TAAKSEPÄIN

Vierailija
19/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olla keskellä käytävää vaunujen/ostoskärryn kanssa.

Vierailija
20/34 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aloittaja tyhmä vai sikatyhmä? kirjoitti:

Oho, mieskohde-hullu yrittää ihan oikeasti osallistua keskusteluun! Aika huonolla menestyksellä tosin, kun ei tuosta ota juuri mitään tolkkua.

Mistä helvetistä sä tommoisen johtopäätöksen teit? En minä nähnyt mitään miesviittauksia tuossa. Ihmeen paljon porukoilla noita kristallipalloja täällä.

t.eri