Taas ilman juttukaveria täällä lapsen peleissä
Muut äidit on töidensä kautta tuttuja ja juttelee keskenään. Miehellä on paljon kavereita. Taidan lopettaa nämä reissut.
Kommentit (28)
Mee näyttämään niille tätä ketjua ja naureskele että kaikenlaisia luusereita sitä on.
Omituinen joukkue, jos kaikkien muiden äidit ovat työtuttuja.
Kyllä minä lopetin tuon uhriutumisen siinä vaiheessa kun sain lapsia, heidän vuokseen, lapset ansaitsevat kavereita, vaikka minulla ei niitä metsän keskellä ainoana lapsena kasvaneena ollut.
Aika tärkeää on tuntea viimeistään murkkuikäisten kavereiden vanhemmat.
Juuri eilen tapasin esikoisen pelikaverin äidin kaupassa, meistä molemmista oli tullut isoäitejä, välillä on tehty yhdessä matkojakin, vaikka sydänystäviä ei ollakaan, mutta hyviä tuttuja niinä 8v kun pojat pelasivat samassa joukkueessa.
Tuosta ajasta on jo 12v, mutta juttua olisi riittänyt eilen pitempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Laita puhelin pois? Vaikea lähestyä ketään joka näprää vain puhelintaan.
"wow, onko tuo uusing samasung gakaxy?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siellä oma viehättävä ja aurinkoinen itsesi, ja kaikki karttavat seuraasi?
Onpa kerrassaan omituinen juttu.
Jos toiset eivät vielä tunne aptä niin eiväthän he edes tiedä kumman joukkueen mutsi hän on. Ja toisaalta luulevat ehkä, että AP haluaa olla omassa rauhassaan (sellaisiakin on) ja kunnioittavat sitä.
Ei aina tarvitse mennä henkilökohtaisiin loukkauksiin 😡
Et tainnut tunnistaa aapeetä. Hän on käynyt niissä peleissä ja harkoissa monta vuotta joka ikinen lauantai. Ja joka kerta narissut täällä, että kukaan ei juttele hänelle. Ne muut nimenomaan tuntevat hänet... :D
Vierailija kirjoitti:
||| Joko peli päättyi ap?
Joo. Voitot tuli molemmista peleistä. Tosiaan äitejä ei tainnut olla kuin 2 meidän joukkueesta jotka olivat työkavereita keskenään. Muut olivat isiä ja lasten isovanhempia ja vastustajien vanhempia. Harvoin äidit käy peleissä.
Tiedän ap tavallaan mistä puhut. Itse tosin halusin olla yksin ja istuin eri paikkaan kuin muut. Tämä johti siihen, että 2 samanhenkistä äitiä löyttäytyi minun seuraani. Meistä tulikin hyvät tutut ja harrastuksen päätyttyä pidämme yhä yhteyttä 🙃.
Ja itse just istuin siellä katsomossa niin, että älkää nyt helvetissä tulko mun lähelle 😂
Olisi mahtavaa saada olla yksin. Itse kun menen paikalle ajatuksella, nautin pelin seuraamisesta, kirjan luvusta, puhelimella näpräilyyn... niin eiköhän kokoajan joku änkeä höpöttämään joutavia. Nauti rauhasta