Kysymyksiä teille jotka lenkkeilette joka päivä
Eikö se ole pirun tylsää?
Onko teillä koskaan aikaa tehdä mitään oikeasti kivaa?
Mikä saa ihmisen vapaaehtoisesti rääkkäämään itseään 2020-luvulla?
Kommentit (13)
Onhan se tavallaan "tylsää", mutta ihanalla tavalla. Arjessa harvemmin on sellaista hetkeä että ehtii vain tyhjentää pään, kuunnella mieleistä musiikkia/podcastia ja olla yksin miettimättä mitään. Ja samalla saa vielä liikuntaa ja raitista ilmaa. Lenkki on aikaa jolloin saa olla ihan yksin ihan vain hetkessä. Mutta mielipidekysymys toki, itse en yhtään pidä esim. joukkuelajeista ja ymmärrän kyllä etteivät kaikki saa mitään irti lenkkeilystä.
Tarkoitatko nyt vain juoksemista? Vaihtuuhan siinäkin maisema koko ajan ja kesästä talveen vaihtuu kovastikin säiden takia. Ei kävelykään ole tylsää, mutta ei se tarkoita, etteikö voisi harrastaa jotain muuta lisäksi. Liikkeestä ja ulkoilusta itsestään voi nauttia.
Mä juoksen 10 kilsaa töihin neljänä aamuna viikossa.
Minusta se on paljon mukavampaa kuin vaikkapa juoksumatolla juokseminen tai kuntopyörän polkeminen sisällä.
Se on kivaa, virkistää mieltä, piristää, jaksaa tehdä muutakin sen jälkeen. Jos makaa saman ajan sohvalla, on paljon väsyneempi olo.
Nauttimista se on,eikä nautintoa ole vielä kielletty.
Luulen, että ap tarkoittaa kävelyä. Kävely tulee jossain vaiheessa tylsäksi. Harrasta monipuolisemmin tai hanki koira.
mä teen 100 vatsa/selkä ja kyykkyä sit 10 kilsaan juoksu joka ikinen päivä!
Ihmetelty varsinkin kovilla pakkasilla lenkkeilyä, minusta mukavaa.
Täällä moititaan usein Helsinkiä, mutta sepä onkin mielestäni yksi Helsingin parhaita puolia, täällä ei ole koskaan tylsää lenkkeillä, aina voi etsiä uusia maisemia. Rakastan katsella erilaisia maisemia, arkkitehtuuria, luontoa, merta, kallioita.
Itse kanssa lenkkeily toimii hyvin aivojen nollaamisena + liikunta etu. Olen suunnitellut lenkkireitin jonka juoksen aina läpi, että ei tarvitse edes miettiä mihin menee tai tuliko liikuttua tarpeeksi. Tykkään myös lenkkeilyn halpuudesta, hyvät kengät ja muuten riittää mitkä tahansa vaatteet kaapista. Ei kuukausimaksuja jne.
Lenkkeily typerintä liikuntaa ikinä. Juosta ympäriinsä ilman määränpäätä.
Ei tajua ei.