Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: oletko koskaan kokenut ihastumisen tunteita työkaveria kohtaan?

Vierailija
09.11.2018 |

Kiinnostaa tietää, kuinka yleistä on. Itse olen helposti ihastuvaa sorttia vaikka parisuhteessa olenkin, tottunut siihen että näitä tulee ja menee...

Kysymys otsikossa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi työpaikallani useammankin naisen ja yhden kanssa seurustelin useamman vuoden. Kaikki eivät lankea, mutta moni on langennut.

Vierailija
22/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä täytyy vissiin myöntää näin käyneen. Ainakin olen kovin kiinnostunut hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan sonni kirjoitti:

Olen käynyt läpi työpaikallani useammankin naisen ja yhden kanssa seurustelin useamman vuoden. Kaikki eivät lankea, mutta moni on langennut.

Jukka?

Vierailija
24/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Entisen työpaikkani henkilöstön keskuudessa seurustelusuhteet, avo- ja avioliitot olivat normijuttu. Yleensä kylläkään eivät aivan samassa paikassa tehneet töitä, mutta tapasivat yhteisissä kokouksissa, yhteistyökuvioissa, jne.

Vierailija
25/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Se on äärimmäisen epätodennäköisestä että niin kävisi.

Vierailija
26/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa taas pikkujoulukausi... tiedätte varmaan mitä se meinaa.

Vierailija
27/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi näin, enkä tee tätä virhettä enää koskaan. Tilannetta vaikeutti molempien pitkät parisuhteet mutta toisaalta molemminpuoliset tunteet. Ei päädytty pettämään mutta lähellä kävi.

Vieläkin vaikea uskoa, että selvisin hengisssä siitä koitoksesta. Ihastukseni aste läheni psykoosia ja kesti vuosia.

Vierailija
28/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen ja nykyään olen samaisen miehen kanssa naimisissa. Samassa työpaikassa emme enää ole. Tämä on vissiin aika tavallinen tarina ja jotenkin myös hirmu loogista. Työssä vietetään suurin osa ajasta, joten ihmekkös tuo, että sieltä se suhdekkin saattaa löytyä.

Vierailija
29/29 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa taas pikkujoulukausi... tiedätte varmaan mitä se meinaa.

Älkää päästäkö puolisoanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän