Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärtymys blogeihin

Reader
09.11.2018 |

Olen aina rakastanut lukea blogitekstejä, ja olen suorastaan liikaakin niitä ehkä lukenut :D Paljon on hyviä tekstejä ja laadukasta sisältöä, mutta.. Olen huomannut että yhä useammassa blogissa otsikkona on "Minun huonot puolet" "Minun hyvät puolet" "Minun selluliittikuvat" "Minäminäminä". Ennen halusin ehkä enemmänkin lukea "mitä minulle kuuluu" tyylisiä postauksia, ja haluan edelleenkin jos niissä on oikeaa mielenkiintoista asiaa, mutta se että tehdään itsestä jatkuvasti turhan päiväisiä postauksia? Mitä arvoa sillä on lukijalle? Eri asia sellaiset missä lukijalle annetaan jotain tietoa esim. miten hän voi samalla hyötyä minun laihdutuskertomuksesta mutta ei turhanpäiväisiä!
Muutenkin ärsyttää se jos huomaa että bloggaaja on kirjoittanut tekstiä, joka
a) Ei ole lainkaan mielenkiintoista
b) aivan tuttua skeidaa minkä kaikki tietää
c) pelkkää mainostusta

Blogitekstin (etenkin näissä missä bloggaajille maksetaan, harrastelijat erikseen) tarkoitus on antaa lukijalle jotain kirjoituksessa. Jotain joka saa ajattelemaan, hyödyttää tai ilahduttaa. Eli kirjoituksessa on oltava jotain _arvoa_ , ei tyhjää sisältöä.
Ehkä mun pitäs vaan pitää blogeista täys tauko :D onko muilla yhtään samoja mietteitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luemme eri blogeja. Onneksi netissä on vara valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla