Mitä tehdä kun vaimo päättää erota +45v iässä
Niin kokemuksia? Pelottaa ajatus, että vaimo tuon jälkeen ottaa eron ja uuteen suhteeseen. Itse jos sitä jää yksinäiseksi sudeksi.
Kommentit (14)
Miesten parisuhdemarkkinat paranee vanhetessa, naisilla huononee.
Milloin viimeksi järjesti vaimollesi jotain ihanaa? Yllätyksen, hemmottelua, yhteistä aikaa?
Jos olet seksuaalisesti vastenmielinen niin vaimo hakee uuden kun lapset ovat isoja, koska ei ole kyennyt aiemmin lasten takia.
Kuulostat aika juntilta ja sellainen on naisille kauhistus..
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi järjesti vaimollesi jotain ihanaa? Yllätyksen, hemmottelua, yhteistä aikaa?
Ei se halua viettää mun kanssa aikaa. Kuulemma olemme 24h yhdessä ja kaikki tehdään yhdessä. Minä kelpaan kyllä edustamaan, mutta hauskanpito kavereiden kanssa ja ties kenen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika juntilta ja sellainen on naisille kauhistus..
Auts sitten pelko vain kasvaa.
Jätä se sika ennen kuin se ehtii jättää sinut :)
Jos nainen on fiksu ja upea ja on ansainnut treenatun lakimiehen niin et voi sille mitään.
Kuulostat reppanalta ja tiäksä Tinderissä on paljon hieman pyöreitä äidillisiä pullaa leipovia herttaisia kodin hengettäriä jotka sinulle hyvin sopisivat, jos vaan huolivat. Heilläkin on kovat kriteerit koska heidän kanssa kenen tahansa on erittäin hyvä olla.
Tai jos muuten vaan olet tottunut siihen että vaimo on yksi tosi tehokas taloustavara, en voi kuin sanoa että tervetuloa tummaan joukkoon. Minä en sitä jaksanut ihan lasten aikuisuuteen, mutta ehkä teillä on pitkäpiuhaisempia robotteja.
Punttisalille lihaksia kasvattamaan ja mummotunneliin.
Ei kannata pitää itsestäänselvyytenä.
Oletko ennustaja vai mistä päättelet että vaimo päättää erota juuri silloin?
Juhlan paikka.
M