Tapailen yhtä miestä. Puhelimessa ihana, kuulostaa nuorelta ja mukavalta. Tosi kaverilta ja kivalta.
Mutta kun nähdään, niin livenä on paljon vanhemman oloinen, setä. Ja henkii pervoutta, jota ei puhelimessa ole tippaakaan. Tuijottelee rintoja yms.
Kommentit (35)
Ihan kun sen pitäis todella pidätellä ettei yhtäkkiä käy rintoihin kiinni tms. Tuijottelee himoiten kulmien alta rintoja ja jopa haaroja, mikä on erityisen vastenmielistä.
se pitää sua nättinä...ja tykkää susta sillai.Ei taida olla sulle oikee mies,jos moinen sua häiritsee...2
Oikeesti harmi sulle.... Mutten voi kun nauraa.
ja jos se on mun ukko,saat uskomattomat kyydit:)
ni eikö katseessa pitäis olla vähän kunnioitustakin eikä pelkkää pervoa himoa?
Taidan olla vähän "uskovainen"... ;-)
"pervossa himossa"on?
2,joka hihittelee täällä:)
Olen vaan niin pidättyväinen etten osaa suhtautua siihen. Pelkään, että jos oikeesti joskus koskee niin mitä mä sitten teen? Menen ihan kipsiin, sen tiedän ainakin.
Tässä on sekin, että musta harvoin kukaan pitää "sillai", niin sitten joskus kun joku pitää, niin sitä on vaikea uskoa.
Pelkään, että musta tehdään vaan pilaa.
Jotkut miehethän panee vitsinä rumia naisia.
Pidä silti järki päässä... Kyseinen äijä vaikuttaa itsekeskeiseltä. Sellaiset osaa kyllä imarrella naista, jotta saavat haluamansa.
Jos tuntuu epämiellyttävältä, lakkaa tapailemasta. Usko vaistoihisi, ihminen!
Ja sinä?
Sitten annat mennä!
GO FOR IT!
Mietin kans tota itsekeskeisyyttä. On varmaan just sellanen.
Tuskin muuten kehtais niin pervosti tuijotella. Omia himojaan vaan miettii.
Ja toisaalta puhelimessa on melkeinpä ihana.
Kaukosuhde, nähdään harvemmin. Mutta tapaamiset ei tunnu kivoilta.
Välillä myös tuntuu tavatessa, kun äijä vähän naureskelis mulle. Jos vaikka ruokaa putoo haarukasta pöydälle tms. Olen vähän sählä. Sillon mies selvästi pidättelee nauruaan.
Musta tuntuu että olis parempi jos naurais sit avoimesti.
loukkaavalta siks, että toisaalta tuijottelee pervosti.
Että nauraa ja himoitsee samalla. Tunnen siinä itteni vähän pelleksi.
Miten voi ollakin puhelimessa niin erilainen?!
Sinulla on huono itsetunto, ja hyväksikäyttäjä osaa käyttää sitä hyväkseen.
Eli etsi vain miestä, jonka sinä haluat, varmasti kunnon mies voi sinuun rakastua.
"henkii pervoutta"
Kerro lisää!