Tinder profiilissani lukee että etsin yhtä korkeasti koulutettua naista kuin itse olen
Olen siis insinööri. Saan silti monesti mätsejä sairaanhoitajilta.Pitävätkö he tosiaan insinöörin ja sh:n koulutuksia saman arvoisina? 😂
Kommentit (17)
No mutta nehän ovat alempia korkeakoulututkintoja. Olisit mennyt yliopistoon, luuseri.
Olen maisteri, en kelpuuttaisi niin sivistymätöntä miestä kuin keskiverto provinssi-inssi.
Olen yliopistosta valmistunut maisteri, haluan siis maisteri miehen. Harrastan urheilua ja miehen pitää voittaa juosten minut kympillä (alle 52min) ja puolimaratonilla (alle 1.55) Nostaa penkistä enemmän kuin minä yli (55kg). Ajan uudella Audilla ja miehellä pitää olla vähintään samantasoinen auto. Minulla on mökki trendipaikassa, miehellä olkoon sellainen myös! Olen kaunis, mieheltä vaaditaan väh. samantasoinen ulkonäkö. Osaan ommella, neuloa, laittaa ruokaa,leipoa, siivota, rempata ja tehdä sekä miesten, että naisten hommia kotona. Olen luotettava, eikä minulla ole muita riippuvuuksia kuin urheilu. En käytä alkoholia ja osaan nauraa itselleni. Huumorini on roisia. Miksiköhän olen yksin? No, siksi kun vaadin mieheltä samoja asioita kuin itseltäni. En myöskään siedä amk tutkintojen/ihmisten pseudotieteellisyyttä!
Se riippuu... Oletko diplomi-insinööri, opistoinsinööri, vai ammattikorkeakouluinsinööri? Olen kuullut, että Tinderissä mätsit syntyvät jos kumpikin on kiinnostunut. Etkö lue naisten profiileja?
Vierailija kirjoitti:
Olen yliopistosta valmistunut maisteri, haluan siis maisteri miehen. Harrastan urheilua ja miehen pitää voittaa juosten minut kympillä (alle 52min) ja puolimaratonilla (alle 1.55) Nostaa penkistä enemmän kuin minä yli (55kg). Ajan uudella Audilla ja miehellä pitää olla vähintään samantasoinen auto. Minulla on mökki trendipaikassa, miehellä olkoon sellainen myös! Olen kaunis, mieheltä vaaditaan väh. samantasoinen ulkonäkö. Osaan ommella, neuloa, laittaa ruokaa,leipoa, siivota, rempata ja tehdä sekä miesten, että naisten hommia kotona. Olen luotettava, eikä minulla ole muita riippuvuuksia kuin urheilu. En käytä alkoholia ja osaan nauraa itselleni. Huumorini on roisia. Miksiköhän olen yksin? No, siksi kun vaadin mieheltä samoja asioita kuin itseltäni. En myöskään siedä amk tutkintojen/ihmisten pseudotieteellisyyttä!
En seidä mistereitä, jotka eviät ossa kijroitaa. Siinä syy yksinäisyyteesi.
Onhan tuo pieni mismatch. Pohdiskeleva ja ujo insinöörimies rääväsuisen sairaanhoitajan kanssa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan ottaa kulllin koko mitalta kurkkuuni, osaatko sä? Muilta osin täytän kriteerisi.
Match made in heaven!
Uusimmat-listalla tämän ketjun alla otsikko "Tunnetko ihmisen, joka on jäänyt omaa nirsouttaan yksin elämässä?"
Sh ja insinööri on samalta koulutustasolta. Jos haluat akateemisen naisen, kerro hakevasi itseäsi koulutetumpaa naista tai päivitä oma tutkintosi diplomi-insinööriksi.
0/5