Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nainen suhteistaan varattuihin: Salarakkaana saa rusinat pullasta"

Vierailija
09.11.2018 |

https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201702022200064066_ir.shtml

Haluaako joku nainen oikeasti ja vapaaehtoisesti olla "se toinen nainen"? Itse en ainakaan kykenisi/haluaisi olla kenenkään varavaihtoehto/kakkosvaihtoehto...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja haluan olla. Kaksi avioliittoa kokeneena en enää suostu kodinkoneeksi enkä kompromisseihin asumisessa tms.

Tarvitsen miehen vain seksiin ja ajoittain harrastuksiin. En muuhun. Toki tämä mies mielellään tekee palveluksiakin. Arki ei meille tule koskaan.

En ole läheisriippuvainen enkä avuton. Itseluottamus riittää hyvin. Ja introverttina on pakko saada olla ajoittain yksin.

Vierailija
2/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ja haluan olla. Kaksi avioliittoa kokeneena en enää suostu kodinkoneeksi enkä kompromisseihin asumisessa tms.

Tarvitsen miehen vain seksiin ja ajoittain harrastuksiin. En muuhun. Toki tämä mies mielellään tekee palveluksiakin. Arki ei meille tule koskaan.

En ole läheisriippuvainen enkä avuton. Itseluottamus riittää hyvin. Ja introverttina on pakko saada olla ajoittain yksin.

Miksi tähän ei kelpaa sinkkumies, vaan pitää olla varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi nuo varattu intoilijat hokee tuota?

Sitten ne kuitenkin seuraavassa lausessa aloittaa aina sen itkun siitä miten se ei jätä vaimoaan, ei jätä vaimoaan, jättääkö se vaimonsa jne.

Kumpi noista sitten pitää paikkansa.

Vierailija
4/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista perheenrikkojien selittelyä

Vierailija
5/5 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja nauttinut kaikista niistä eduista mitä tulee tälläisessä suhteessa. Hyvä seksi, kalliit ravintolat, yhteiset matkat, paljon lahjoja.

Ikävää, että kuoli aivoverenvuotoon nukkuessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi