"Nainen suhteistaan varattuihin: Salarakkaana saa rusinat pullasta"
https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201702022200064066_ir.shtml
Haluaako joku nainen oikeasti ja vapaaehtoisesti olla "se toinen nainen"? Itse en ainakaan kykenisi/haluaisi olla kenenkään varavaihtoehto/kakkosvaihtoehto...
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ja haluan olla. Kaksi avioliittoa kokeneena en enää suostu kodinkoneeksi enkä kompromisseihin asumisessa tms.
Tarvitsen miehen vain seksiin ja ajoittain harrastuksiin. En muuhun. Toki tämä mies mielellään tekee palveluksiakin. Arki ei meille tule koskaan.
En ole läheisriippuvainen enkä avuton. Itseluottamus riittää hyvin. Ja introverttina on pakko saada olla ajoittain yksin.
Miksi tähän ei kelpaa sinkkumies, vaan pitää olla varattu?
En ymmärrä miksi nuo varattu intoilijat hokee tuota?
Sitten ne kuitenkin seuraavassa lausessa aloittaa aina sen itkun siitä miten se ei jätä vaimoaan, ei jätä vaimoaan, jättääkö se vaimonsa jne.
Kumpi noista sitten pitää paikkansa.
sellaista perheenrikkojien selittelyä
Olen ollut ja nauttinut kaikista niistä eduista mitä tulee tälläisessä suhteessa. Hyvä seksi, kalliit ravintolat, yhteiset matkat, paljon lahjoja.
Ikävää, että kuoli aivoverenvuotoon nukkuessaan.
Minä olen ja haluan olla. Kaksi avioliittoa kokeneena en enää suostu kodinkoneeksi enkä kompromisseihin asumisessa tms.
Tarvitsen miehen vain seksiin ja ajoittain harrastuksiin. En muuhun. Toki tämä mies mielellään tekee palveluksiakin. Arki ei meille tule koskaan.
En ole läheisriippuvainen enkä avuton. Itseluottamus riittää hyvin. Ja introverttina on pakko saada olla ajoittain yksin.