Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v tyttö aloitti nälkälakon, kunnes saa älypuhelimensa takaisin, mitä teen, mitä te tekisitte??

Vierailija
09.11.2018 |

Tyttö on ihan omalla käytöksellään aiheuttanut tilanteen jossa puhelin oli pakko takavarikoida. Sanoin että jouluna saa sen takaisin JOS ei perseile. On kuvannut luokatovereitaan sopimattomissa tilanteissa ja uhannut levittää kuvia. Ei ole kuitenkaan niitä vielä omien sanojensa mukaan levittänyt. Näiltä salakuvatuilta ja heidän vanhemmiltaan on pyydetty, että jos kuvia jossain näkyy niin heti ilmoitus meille.

Nyt tyttö on arestissa ja älypuhelinkiellossa + viikkorahakiellossa. Tyttö on nyt toista päivää syömättä ja on juonut pelkkää vettä. Tein pannukakkuja iltapalaksi (muun lisäksi) ja hilloa mutta ei kelpaa. Yläkerrasta kuuluu vaan "mä en syö mitään, ennenkun saan mun puhelimen" ja "Onko kiva sit kun oon kuollut häh"

Yleensä tyttö on ihan fiksu, saa hyviä numeroita koulussa ja pelaa esim. pikkuveljensä kanssa Arfikan Tähteä ihan hyvässä hengessä.

Mutta mitä tekisin? Annanko puhelimen takaisin? Mies ehdotti että jos tyttö siivoaa autotallin niin saisi puhelimensa takaisin. Talli on kylläkin miehen sotkema.

Kommentit (324)

Vierailija
321/324 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on ihan omalla käytöksellään aiheuttanut tilanteen jossa puhelin oli pakko takavarikoida. Sanoin että jouluna saa sen takaisin JOS ei perseile. On kuvannut luokatovereitaan sopimattomissa tilanteissa ja uhannut levittää kuvia. Ei ole kuitenkaan niitä vielä omien sanojensa mukaan levittänyt. Näiltä salakuvatuilta ja heidän vanhemmiltaan on pyydetty, että jos kuvia jossain näkyy niin heti ilmoitus meille.

Nyt tyttö on arestissa ja älypuhelinkiellossa + viikkorahakiellossa. Tyttö on nyt toista päivää syömättä ja on juonut pelkkää vettä. Tein pannukakkuja iltapalaksi (muun lisäksi) ja hilloa mutta ei kelpaa. Yläkerrasta kuuluu vaan "mä en syö mitään, ennenkun saan mun puhelimen" ja "Onko kiva sit kun oon kuollut häh"

Yleensä tyttö on ihan fiksu, saa hyviä numeroita koulussa ja pelaa esim. pikkuveljensä kanssa Arfikan Tähteä ihan hyvässä hengessä.

Mutta mitä tekisin? Annanko puhelimen takaisin? Mies ehdotti että jos tyttö siivoaa autotallin niin saisi puhelimensa takaisin. Talli on kylläkin miehen sotkema.

Vastaava ketju on täällä ollut joskus aikaisemminkin.

"Näiltä salakuvatuilta ja heidän vanhemmiltaan on pyydetty, että jos kuvia jossain näkyy niin heti ilmoitus meille." - Tekisin itse vain rikos ilmoituksen. Tuollaisen salakuvauksen ja levittämisen takia on moni uhri päättänyt päivänsä, mutta sitähän ei janicajessicat ymmärrä (vaikka pelaisivatkin Afrikan tähteä), eikä vanhempien toruminen ja pannukakkujen paistamatta jättäminen pelasta enää sitä jonka kuvat leviää netissä.

Jos minun lapseni olisi tehnyt tuollaista, niin antaisin kännykän takaisin, mutta sitä ennen  laittaisin kännykän pöydälle, kamera ylöspäin, ottaisin naulan ja vasaran, ja napauttaisin kameran paskaksi kännykästä niin että itse kännykkä ei hajoaisi.

Et taida ymmärtää miten vakavasta asiasta on kyse?

Kaikkein tärkein jäi mainitsematta.

Ota se tyttösi mukaan tekemään niitä pannukakkuja, ja lähdette käymään jokaisen perheen luona ja laitatte tytön pyytämään anteeksi niiltä joita kuvasi. Pannukakut tuliaisiksi.

Vierailija
322/324 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on kuollu nälkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/324 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mässyjä ja ala nauttia kun kerrankin voit syödä kaiken yksin.

Vierailija
324/324 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ratkaisuhan on selvä, rupeat ukkosi kanssa nu**imaan keskellä olohuonetta niin että tyttö sen näkee ja toteat että koska ekasta yrityksestä ei tullut toimivaa niin pitää tehdä uusi tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän