Mitä ruokaa teillä on tänään?
Kommentit (57)
Pyttipannua ja munakasta, jälkiruoaksi mandariineja.
Juustopastaa, jossa myös paprikaa, kuivattuja tomaatteja ja pakasteherneitä. Sekä tietysti chiantia juomaksi.
Ei voi rietää vielä kun just nousin ylös vasta.
Nuudeleita ja paisettua launtaimakkaraa.
Kanapataa, riisiä, salaattia + lisukkeet!
Miesystävä tulee vkl-kylään illemmalla, olen tehnyt täksi illaksi kreikkalaisia lihapullia karitsan jauhelihasta ja marinoinut kanansiipiä. Lisänä oliiveja, tuoretta leipää, oliiviöljyä, merisuolaa ja itsetehtyä chilimajoneesia sekä pari pulloa malbec-punkkua. Finger food & wine -ilta siis <3
Huomiseksi grillipannulla valmistettuja kanan rinta- ja reisifileitä marokkolaisessa marinadissa sekä tabouleh-salaatti couscouksesta. Lisukkeena jogurttikastike, jossa minttua ja valkosipulia.
Sunnuntaiksi itsetehdyt juustoburgerit hiiligrillistä ja ranskalaisia tuoreista perunoista (Airfryerissä).
Tie miehen sydämeen..? ;)
Jauhelihakeittoa, juustosämpylöitä ja jälkiruuaksi mustikkapiirakkaa jäätelöllä.
Lounaaksi syötiin tonnikalasalaattia
Vierailija kirjoitti:
Meilkein kuin meillä :D Meillä on vaan nuudeleita ja kalapuikkoja.
treffit kirjoitti:
Miesystävä tulee vkl-kylään illemmalla, olen tehnyt täksi illaksi kreikkalaisia lihapullia karitsan jauhelihasta ja marinoinut kanansiipiä. Lisänä oliiveja, tuoretta leipää, oliiviöljyä, merisuolaa ja itsetehtyä chilimajoneesia sekä pari pulloa malbec-punkkua. Finger food & wine -ilta siis <3
Huomiseksi grillipannulla valmistettuja kanan rinta- ja reisifileitä marokkolaisessa marinadissa sekä tabouleh-salaatti couscouksesta. Lisukkeena jogurttikastike, jossa minttua ja valkosipulia.
Sunnuntaiksi itsetehdyt juustoburgerit hiiligrillistä ja ranskalaisia tuoreista perunoista (Airfryerissä).
Miks et tehnyt jotain hyvää?
Gårdonblö ja pihalta kerättyä rikkaruohoa.
Vierailija kirjoitti:
Toi kuulostaa aika pahalle... Paisettua?
Tulee mieleen vanha vitsi kellarissa olevasta sammiosta, jossa oli hernekeittoa, muttei ollutkaan, vaan isoisä, joka oli kuollut paiseruttoon.
Bear naisen kastiketta ja potaattia.
treffit kirjoitti:
Herkullista. Minä en osaisi laittaa. Lämmitän kohta Saarioisen mikrokeiton.
Tacobroileeikeittoa ja itsetehtyä naanleipää
Kreikkalainen salaatti, mieheni tekee.