Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellesi olisi kelvannut kuka tahansa nainen

Vierailija
09.11.2018 |

Mutta sinä olit ainoa, joka hänet valitsi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi vaivaudun sinulle edes vastaamaan, luultavasti siksi että sinua oikeasti v*tuttaa kun muutenkin oikeasti tiedät, ettei noin ole. Mieheni saisi koska tahansa jonkun toisen naisen. Välillä ottaa suorastaan päähän, kun naiset lepertelevät hänelle ja minä muutun näkymättömäksi. Jostain syystä hän kuitenkin on halunnut minut.

Enkä todellakaan ole hänen ensimmäinen naisensa, kyllä hänellä on ollut ottajia jo minua ennen.

Odotahan muutama vuosi.

Naimisissa olevat miehet on niin vietävissä, vähän silmäpeliä niin he ovat täysin myytyjä :D Sitä en ole vielä loppuun asti kokeillut moniko todella jättäisi vaimonsa, vai onko vain kokeilua miehiltäkin :)

Jokainen jolla ottaa yhtään eteen lähtisi panolle. Suurin osa myös suhteeseen. Miehet ovat täysin epäkelpoja ihmisiä.

Ikävää, että isäsi ja veljesi ovat pilanneet uskosi miehiin.

Vierailija
22/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän olis. Kaikenlaista oli ympärillä mutta minut halusi, ja sai. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi vaivaudun sinulle edes vastaamaan, luultavasti siksi että sinua oikeasti v*tuttaa kun muutenkin oikeasti tiedät, ettei noin ole. Mieheni saisi koska tahansa jonkun toisen naisen. Välillä ottaa suorastaan päähän, kun naiset lepertelevät hänelle ja minä muutun näkymättömäksi. Jostain syystä hän kuitenkin on halunnut minut.

Enkä todellakaan ole hänen ensimmäinen naisensa, kyllä hänellä on ollut ottajia jo minua ennen.

Odotahan muutama vuosi.

Naimisissa olevat miehet on niin vietävissä, vähän silmäpeliä niin he ovat täysin myytyjä :D Sitä en ole vielä loppuun asti kokeillut moniko todella jättäisi vaimonsa, vai onko vain kokeilua miehiltäkin :)

Jokainen jolla ottaa yhtään eteen lähtisi panolle. Suurin osa myös suhteeseen. Miehet ovat täysin epäkelpoja ihmisiä.

Ikävää, että isäsi ja veljesi ovat pilanneet uskosi miehiin.

Ei toki. Vaasalainen huoripukki.

Vierailija
24/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä oon onnellinen mun miehen kanssa, kohta 19 v yhdessä, joten olkoon sitten vaikka näin.

Vierailija
25/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kelvannut kuka tahansa.

Yksi nainen yritti tsrjota hönelle jopa rahaa seksisyä, mutta mies ei suostunut.

Sinä iltana, kun iskin hänet, katselin kun kolme naista kävi yrittämässä ennen minua ja näin sivusta kännykän näytön, jolla neljäs vonkasi häneltä tekstiviestillä.

En oikein edes ymmärrä, miksi mies lopulta halusi minut.

Vierailija
26/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä olit ainoa, joka hänet valitsi.

Betan kohdalla se ikävä kyllä on näin. Se nainen voisi olla kuka tahansa vihreää valoa näyttänyt nainen.

Vierailija
27/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotta olen kelvannut. Oishan tolla ollut varaa valita, mutta näin nyt tässä elämässä. Toivottavasti sullakin joskus "onnaa".

Vierailija
28/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuo väite perustuu, ap? Monet miehet ovat aika kranttuja. 

Vierailija
29/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan mahdollista. Mies olisi voinut hylätä lähestymiseni ja hankkia jonkun muun kainaloonsa. Näin ei kuitenkaan käynyt. Parisuhteet useimmiten perustuu valintaan, varsinkin näin länsimaissa

Vierailija
30/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut kun sanoi, että voin olla sun kans tai sit jonkun muun. Olkoot jonkun muun niin mää oon sit sen kaa joka voi olla vaan mun kaa :)

Vierailija
31/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne tämän palstan "alemman tason miehet" (itse sellaisiksi julistautuneet), jotka sanovat, että kuka tahansa nainen kyllä kelpaisi mutta saavat vain rumia siiderivalaita? Sanovat siis samaan hengenvetoon kaksi keskenään ristiriitaista asiaa. 

Vierailija
32/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne tämän palstan "alemman tason miehet" (itse sellaisiksi julistautuneet), jotka sanovat, että kuka tahansa nainen kyllä kelpaisi mutta saavat vain rumia siiderivalaita? Sanovat siis samaan hengenvetoon kaksi keskenään ristiriitaista asiaa. 

En näe ristiriitaa tuossa. 

Vierailija
33/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe ristiriitaa tuossa. 

Siis ensin sanovat, että kuka tahansa nainen kelpaisi mutta kun naiset ovat niin kranttuja.

Seuraavaksi nämä samat miehet valittavat siitä, että saavat vain "rumia siiderivalaita" ja yli kolmekymppisiä yksinhuoltajia.

Miten tuossa ei muka ole ristiriitaa? Siiderivalaat ja yksinhuoltajat eivät ole naisia?

Vierailija
34/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa..Mun miehelle olisi kyllä ottajia ollut ja olisi vieläkin mutta mun kanssa vaan silti on. Sen verran hyvin mieheni tunnen että jos haluaisi jonkun muun kanssa olla niin sitten hän myös olisi.

Sama myös toistepäin.

Vierailija
35/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai.

Vierailija
36/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies harvemmin saa haluaamaansa tasoa, ja tällöin tyytyy Plan B:hen. Tämä näyttäytyy vuosien saatossa sadismina, muiden naisten fanittamisena ja alistamisena.

Tämä.

Vierailija
37/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon kymmenen vuoden jälkeen vielä se "kelpuutetuin" niin ei mua haittaa vaikka muut olis vaan kelvannut.

Vierailija
38/38 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn, ap! Ehkä sullekin joku vielä löytyy! Tsempit siihen saakka.