Miehellesi olisi kelvannut kuka tahansa nainen
Kommentit (38)
No eihän olis. Kaikenlaista oli ympärillä mutta minut halusi, ja sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi vaivaudun sinulle edes vastaamaan, luultavasti siksi että sinua oikeasti v*tuttaa kun muutenkin oikeasti tiedät, ettei noin ole. Mieheni saisi koska tahansa jonkun toisen naisen. Välillä ottaa suorastaan päähän, kun naiset lepertelevät hänelle ja minä muutun näkymättömäksi. Jostain syystä hän kuitenkin on halunnut minut.
Enkä todellakaan ole hänen ensimmäinen naisensa, kyllä hänellä on ollut ottajia jo minua ennen.
Odotahan muutama vuosi.
Naimisissa olevat miehet on niin vietävissä, vähän silmäpeliä niin he ovat täysin myytyjä :D Sitä en ole vielä loppuun asti kokeillut moniko todella jättäisi vaimonsa, vai onko vain kokeilua miehiltäkin :)
Jokainen jolla ottaa yhtään eteen lähtisi panolle. Suurin osa myös suhteeseen. Miehet ovat täysin epäkelpoja ihmisiä.
Ikävää, että isäsi ja veljesi ovat pilanneet uskosi miehiin.
Ei toki. Vaasalainen huoripukki.
Okei. Mä oon onnellinen mun miehen kanssa, kohta 19 v yhdessä, joten olkoon sitten vaikka näin.
No ei ole kelvannut kuka tahansa.
Yksi nainen yritti tsrjota hönelle jopa rahaa seksisyä, mutta mies ei suostunut.
Sinä iltana, kun iskin hänet, katselin kun kolme naista kävi yrittämässä ennen minua ja näin sivusta kännykän näytön, jolla neljäs vonkasi häneltä tekstiviestillä.
En oikein edes ymmärrä, miksi mies lopulta halusi minut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä olit ainoa, joka hänet valitsi.
Betan kohdalla se ikävä kyllä on näin. Se nainen voisi olla kuka tahansa vihreää valoa näyttänyt nainen.
32 vuotta olen kelvannut. Oishan tolla ollut varaa valita, mutta näin nyt tässä elämässä. Toivottavasti sullakin joskus "onnaa".
Mihin tuo väite perustuu, ap? Monet miehet ovat aika kranttuja.
Onhan se ihan mahdollista. Mies olisi voinut hylätä lähestymiseni ja hankkia jonkun muun kainaloonsa. Näin ei kuitenkaan käynyt. Parisuhteet useimmiten perustuu valintaan, varsinkin näin länsimaissa
En ottanut kun sanoi, että voin olla sun kans tai sit jonkun muun. Olkoot jonkun muun niin mää oon sit sen kaa joka voi olla vaan mun kaa :)
Mites ne tämän palstan "alemman tason miehet" (itse sellaisiksi julistautuneet), jotka sanovat, että kuka tahansa nainen kyllä kelpaisi mutta saavat vain rumia siiderivalaita? Sanovat siis samaan hengenvetoon kaksi keskenään ristiriitaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne tämän palstan "alemman tason miehet" (itse sellaisiksi julistautuneet), jotka sanovat, että kuka tahansa nainen kyllä kelpaisi mutta saavat vain rumia siiderivalaita? Sanovat siis samaan hengenvetoon kaksi keskenään ristiriitaista asiaa.
En näe ristiriitaa tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe ristiriitaa tuossa.
Siis ensin sanovat, että kuka tahansa nainen kelpaisi mutta kun naiset ovat niin kranttuja.
Seuraavaksi nämä samat miehet valittavat siitä, että saavat vain "rumia siiderivalaita" ja yli kolmekymppisiä yksinhuoltajia.
Miten tuossa ei muka ole ristiriitaa? Siiderivalaat ja yksinhuoltajat eivät ole naisia?
No jaa..Mun miehelle olisi kyllä ottajia ollut ja olisi vieläkin mutta mun kanssa vaan silti on. Sen verran hyvin mieheni tunnen että jos haluaisi jonkun muun kanssa olla niin sitten hän myös olisi.
Sama myös toistepäin.
Vierailija kirjoitti:
Mies harvemmin saa haluaamaansa tasoa, ja tällöin tyytyy Plan B:hen. Tämä näyttäytyy vuosien saatossa sadismina, muiden naisten fanittamisena ja alistamisena.
Tämä.
Jos mä oon kymmenen vuoden jälkeen vielä se "kelpuutetuin" niin ei mua haittaa vaikka muut olis vaan kelvannut.
Pää pystyyn, ap! Ehkä sullekin joku vielä löytyy! Tsempit siihen saakka.
Ikävää, että isäsi ja veljesi ovat pilanneet uskosi miehiin.