Vetämätön olo ja kipeät lihakset. Mistä tämä johtuu?
Mistä voi johtua vetämätön olo ja kipeät lihakset? Käsiin ja jalkoihin koskee, ihan kun olisi käynyt juoksemassa kunnon lenkin. Tätä ollut nyt tämän viikon. Flunssaa ei ole ollut koko vuoteen, eli ei voi johtua siitäkään.
Mikä tämän aiheuttaa, onko jollain ollut samanlaista. Onko vain flunssa tulossa vai jotain muuta.
Kommentit (19)
Mulla särki lihaksia aivan tolkuttomasti ja mä olin todella uupunut, mut sit selvisi että mun hb oli alhaalla, 94. Kun tuo lähti rautakuurilla nousuun jäi lihaskivutkin ja uupumus.
Mulla myös raudanpuute aiheutti tuota, mutta myös monia muita oireita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös raudanpuute aiheutti tuota, mutta myös monia muita oireita.
Mulla oli
yöhikoilua
katkonaista unta
unen vähyyttä
hengästymistä todella helposti
sydämen tykytyksiä
lihasten heikkoutta, yhden kerroksen välin rappusissa piti pitää lepotauko kun jalat ei vaan toimineet
uupumusta, ei siis mitään "ohhoh, olipa raskas päivä" vaan täysin puhti pois
Miten niin ei voi olla flunssaa? Kuvitteleeko AP olevansa joku yli-ihminen jolle normaalit flunssat eivät tartu?
On myös flunssaa joka oireilee noin, A virus.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei voi olla flunssaa? Kuvitteleeko AP olevansa joku yli-ihminen jolle normaalit flunssat eivät tartu?
En kuvittele. Ei vain ole tänä vuonna ollu flunssaa ollenkaan. Eikä ikinä ole flunssa näin alkanu. Yleensä flunssa alkaa kurkku kivulla. Raudan puutoskaan tuskin on kun syön monivitamiineja joissa rautaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele. Ei vain ole tänä vuonna ollu flunssaa ollenkaan. Eikä ikinä ole flunssa näin alkanu. Yleensä flunssa alkaa kurkku kivulla. Raudan puutoskaan tuskin on kun syön monivitamiineja joissa rautaa.
No ei sit oo jäljellä enää kuin syöpä. Jos kerta kaikki muut vaihtoehdot on mahdottomia kun ei ennenkään ole...
Olen ihan varma, että oireesi viittaa kasvissyöntiin, eli elimistö huutaa ravintoaineita ja proteiinia. Tuttavalla oli just samat oireet, ja kasvissyöjä!!
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että oireesi viittaa kasvissyöntiin, eli elimistö huutaa ravintoaineita ja proteiinia. Tuttavalla oli just samat oireet, ja kasvissyöjä!!
Kyllä, kun muuttaa ruokavalion normaaliksi evoluution vaatimaksi kokonaisuudeksi, oireet häviää samantien, simsalabim.
Naisilla voi olla proteiinin puutettakin kun syödään pelkkää salaattia.
Minulla samat oireet noin kolme päivää sitten. Eilen vuoti nenä, kuin olisi tauti ja tänään olen terve.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee tutkimustenkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee tutkimustenkin mukaan.
Saattaapa liittyä sen syöpään kuolleen laulajankin tapaukseen,oli kuulemma kasvissyöjä.
Mulla ei ole nyt mitään oireita, en ole väsynyt, en ole lihonutkaan. Mutta voisiko silti olla jotain? huolestuttaa. Luin että niin moni asia oireeton ensin, esim ferritiini, mutta ehkä kuitenkin kilppari.
Monivitamiineissa on hyvin vähän rautaa. Ja yleensä niissä on samassa magnesiumia ja sinkkiä ja ne vaikeuttavat raudan imeytymistä. Kalsiumia tai maitotuotteita ei kannata ollenkaan ottaa raudan kanssa, rauta ei imeydy. Samoin käy jos käyttää kahvia, teetä tai kokista. Labrat kannattaa ottaa jos erinäisiä oireita.
Up