Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi ensireaktiosi jos nyt huomaisit olevasi raskaana? Entä miten puolisosi reagoisi asiaan?

Vierailija
09.11.2018 |

Mulle se olis iloinen yllätys. Mies ehkä pettyis vähän mutta kyllä hänkin asiasta innostuisi varmasti alkujärkytyksestä toivuttuaan.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytys, ja ihmetys että miten se voi olla mahdollista kun minulta on kohtu poistettu.

Vierailija
2/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä järkytys molemmille ja aivan yksissä tuumin varaisin keskeytyksen niin pian kuin mahdollista.

T: 40-v., neljä lasta, viimeisimmässä raskaudessa aivan kaikki meni pieleen ja lapsi vammautui pysyvästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveä järkytys molemmille ja aivan yksissä tuumin varaisin keskeytyksen niin pian kuin mahdollista.

T: 40-v., neljä lasta, viimeisimmässä raskaudessa aivan kaikki meni pieleen ja lapsi vammautui pysyvästi

Saanko kysyä, mitä tapahtui? Kamalaa, voimia sinulle ja perheellenne!

Mun kaverilla tapahtui hoitovirhe synnytyksessä ja hänen lapensa sai happivajauksen aivoihin ja hän on nyt loppuikänsä cp-vammainen ja vanhempiensa avun tarpeessa. Kamala kohtalo. 😟 Ap

Vierailija
4/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, mitä tapahtui? Kamalaa, voimia sinulle ja perheellenne!

Mun kaverilla tapahtui hoitovirhe synnytyksessä ja hänen lapensa sai happivajauksen aivoihin ja hän on nyt loppuikänsä cp-vammainen ja vanhempiensa avun tarpeessa. Kamala kohtalo. 😟 Ap

Siis lapsella on cp-vamma.

Vierailija
5/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että miten ihmeessä selittäisin tämän miehelleni, jolle on tehty vasektomia vuosia sitten. Sitten aborttiin, tietenkin.

Vierailija
6/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä aika ällistynyt olisin. Sterilisaatio tehty melkein 10v sitten. Toisaalta, petti se kerran aikaisemminkin niin voisi kai se pettää uudestaankin. Ikää on sen verran paljon (43v) että en tiedä uskaltaisinko enää hankkia lisää lapsia. Mies olis varmisti ihan yhtä pihalla kun minäkin.

Vierailija
7/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis ihan yhtä helvettiä ja keskeytysajan varaisin heti.

En todellakaan halua enää yhtään lasta, olen myös ihan liian vanha olemaan vauvan äiti (44). Me mieheni kanssa halutaan nauttia siitä hetkestä kun lapset ovat kasvaneet, muuttavat pois kotoa ja alkavat oman elämänsä. 

Eli odotellaan isovanhemmuutta jos sellainen sattuu kohdalle osumaan.

Vierailija
8/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi iso järkytys sillä synnytin 6vk sitten ja En ole seksiä harrastanut.

Ajatuksena olisi ihan hirveää olla raskaana heti kun edellisestäkään ei ole palautunut. Huh.

Vierailija
9/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin abortin epäröimättä. Mieheni reaktiosta en edes välittäisi.

Vierailija
10/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin varmaan onnesta. Ja mies olisi myös onnellinen. Onhan tässä jo melkein vuosi yritetty :(

Vierailija
11/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen yllätys. Olen mies.

Vierailija
12/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaisin heti iltapäivälehtiin että olen kokenut neitseellisen raskauden joka tosiaan saisi lisäpontta siitä että olen mies ollut koko ikäni.

Vierailija
13/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "Saara" nauraisi ja sitten järkyttyisi. Minulla ikää 57 ja miehen kanssa olen viimeksi ollut 10 vuotta sitten.

Vierailija
14/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmottaisin heti iltapäivälehtiin että olen kokenut neitseellisen raskauden joka tosiaan saisi lisäpontta siitä että olen mies ollut koko ikäni.

Miksi haluaisit tehdä asiasta julkisen?

Nauttisitko siitä, että yksityisasioitasi riepoteltaisiin lööpeissä?

Kel onni on, se onnen kätkeköön.

Vierailija
15/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana eli en yllättyisi enää ..

Mies varmaan heittäis vitsillä että" taas , etkö sä eilenkin ollut raskaana.."

Vierailija
16/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana eli en yllättyisi enää ..

Mies varmaan heittäis vitsillä että" taas , etkö sä eilenkin ollut raskaana.."

Ihana :) 

Vierailija
17/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt, koska olen neitsyt.

Vierailija
18/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit tehdä asiasta julkisen?

Nauttisitko siitä, että yksityisasioitasi riepoteltaisiin lööpeissä?

Kel onni on, se onnen kätkeköön.

Tää on niin tätä tämän päivän huomiohuoraamista.

Vierailija
19/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti..

Huokaisin aika syvään ja pelkäisin, onko lapsi terve ja miten homma sujuu.

Mies ilahtuisi. Me on toivottu kolmatta lasta vuodesta 2004 saakka. Kaksi keskenmenoa on ollut eikä mitään ehkäisyä käytössä, ilmeisesti mulla on laiskat munasarjat.

olen 48 v.

Vierailija
20/60 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kävisi meilläkin.

39 v, kohta täysi-ikäinen lapsi, vanhemmat ei terveitä