Olenko nipottaja????
Tervehdys,
Kysynpä täältä ihan mielipiteitä meidän uusperheessä ilmenevään mielipide eroon. Meillä on 4 lasta vaimolla kaksi ja minulla kaksi, yhteisiä ei ole.
Noh asiaan, vaimon 14 vuotias tyttö käy hevostallilla joka päivä ratsastamassa ja hoitamassa hevosia. Hänellä on yhdet ratsastushousut joita hän käyttää päivittäin ja niitä pestään todella harvoin koska niitä tarvitaan joka päivä. Hän tulee tallilta kotiin ja kulkee niissä tallivaateissa kotona siihen asti kunnes menee illalla suihkuun. Talilla käytetään ratsastuskenkiä tai saappaita jotka ovat näin syksyllä yltäpäältä kurassa ja hevosen lannassa, ne jäteäään eteisen lattialle (nykään sentään sanomalehden päälle.)
No minä olen kotimme asukkaana esittänyt usemman kerran toiveen että likaisilla ja haisevilla tallivaateilla ei hengailtaisi kotona, vaan vaihdettaiin ne pois heti kun tullaan kotiiin ja kengät laitettaan muovilaatikkoon tai pestään taliilla.
No näin ei kuitenkaan tapahdu ja jos minä tästä muistutan, vaimoni syyttää minua nalkuttamisesta , ei kuitenkaan lasten kuullen. Vaan silloin kun hänelle kahden kesken asiasta sanon.
Olenko siis nalkuttaja ja onko normaalia kulkea likaisissa hevostallivaatteissa kotona iltaisin?? sitä minä tässä vaan kyselen :o)
Niin meillä minä maksan omien lasten harrastukset ja vaimo ja ex mies heidän lasten harrastukset. Olemme uusperhe mutta hoidamme omien lasten menot itse.