Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka palstailee vielä perinteisesti pöytäkoneella/läppärillä tietystä paikkaa kotia?

ov
08.11.2018 |

Olen varmaanki ainoa muinaisjäänne, mutta pidän tästä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla oppositiossa. Kännykkä ja tabletti käytössä, läppäri kerää pölyä sängyn alla.

Vierailija
22/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä. Ja varmaan moni muukin sitten kun alkaa selkäkivut. Siihen loppui mulla sohva + puhelin combo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, koska en edes omista älyluuria. En myöskään tajua miksi ihmiset ostavat valtavia televisoita ja silti katselevat leffoja kulmat kurtussa kännykän ruudulta. Ei mtn järkeä moisessa.

Hah, olen ihan samaa mieltä!

Ei sellaisen Hofnar-askin kokoisen lasiruudun hinkkaaminen milloinkaan voi korvata oikeaa näppäimistöä, hiirtä eikä kunnollisen kokoista 15-18 tuuman näyttöä.

Minullakaan ei ole sitä hinkattavaa pirunsilmää. Joskus joku sanoo, että nykynuorelle äly(sic!)puhelimen pois ottaminen kovin mahdollinen rangaistus, koska "nykynuoren koko elämä on siellä puhelimessa". Jos näin on, niin on heillä sitten aika pieni ja surkea elämä, jos se mahtuu sellaiseen sikarirasian kokoiseen lasipurkkiin.

Ainakin minun elämäni on kaikkine puutteineenkin isompi.

Vierailija
24/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 10" tabletilla kirjoittelen, sillä vielä toimii jotenkuten, mutta joku postimerkin kokoinen näyttö ja älypuhelin ei kelpaa, enkä sellaista omistakaan. Pöytäkone löytyy myös, mutta se vie sen verran sähköä, ettei sitä kannata pitää päällä pitkiä aikoja.

Pidän tableteista kun vievät niin vähän sähköä, eivätkä tuota lämpöä, ja ovat täysin hiljaisia laitteita.

T. Lidl-mies.

Vierailija
25/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri! Meille on ostettu kevyet läppärit juuri sylikäyttöä varten. Ei mitään raskasta ja isoa vaan pienehkö ja köykäinen, joka ei kuumene liikaa. Tabletilla ei jaksa kirjoittaa... Lukeminenkin helpompaa läppäriltä.

Vierailija
26/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palstailen yleensä läppärillä, joskus pöytäkoneeltakin (joka on työkoneeni, ja itse asiassa läppäri sekin, mutta siinä on erikseen näyttö, näppis ja hiiri). Joskus puhelimella, mutta se on ankeaa.

Vierailija
27/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärillä vähän milloin mistäkin. Olen lukiolainen.

Vierailija
28/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen käännykällä yrittänyt viestiä kirjottaa ja meni kyllä hermo siihen nyhräämiseen. Onhan se niin paljon helpompaa kirjoittaa läppärillä norminäppäimistöllä. En tykkää edes lukea kännykän pieneltä näytöltä.

Niin perinteinen en minäkään enää ole, että vain yhdessä paikassa läppäri olisi, vaan kyllä se kulkee mukana pitkin kämppää käytännössä kaikkialla muualla paitsi vaatehuoneessa, siis myös vessassa.

Vierailija
29/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko puhelimella tai läppärillä soffalla lojuen.

Vierailija
30/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri näyttöisellä puhelimella nykyään. Lataa sivut paljon sujuvammin kuin halpa läppärini.

Vierailija
31/31 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein ymärtänyt tabletin ideaa koska talo täynnä koneita muutenkin, läppärillä kun nyt vaan voi tehdä niin paljon muuta kuin millään tabletilla. Puhelinta en ikinä käytä nettiin, liian hankala kapistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän