Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette yöllä kaupassa käymisestä?

Vierailija
08.11.2018 |

Hyödynnättekö yöaukioloja? Onko se väärin alan työntekijöitä kohtaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa nyt taas? Miten se olisi väärin?

Vierailija
2/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläiset sielä varmaan paljon käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin ei ole tällaisia kauppoja, mutta käyttäisin. Pääsen usein 22-02 töistä ja olisi kiva käydä joskus töiden jälkeen kaupasta hakemassa ruokaa seuraaville päiville, ettei aamulla tarvisi aikaisin herätä

Vierailija
4/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas, koska yleensä saan nukkua yöni rauhassa, eikä ole mitään tarvetta lähteä keskellä yötä kauppaan. Mutta koska Suomesta ollaan pikkuhiljaa rakentamassa 24/7 yhteiskuntaa, jossa kaikkien oletetaan olevan valmiustilassa lähtemään milloin tahansa töihin, kun kutsu käy, niin kai niille asiakkaitakin paikoin on. Saa nähdä, että kuinka kauan menee, että EK aloittaaa voimallisemmin ilta ja yö lisien poistamiskamppanian kun se kun häiritsee ikävästi kaupasta saatavia voittojen saamista. 

Vierailija
5/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat ainakin parempaa palkkaa (Yölisät). Suokoon se heille jotka siitä vuorosta tykkäävät.

Vierailija
6/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen joskus kuuden aikaan aamulla vasta nukkumaan. Olen yöihminen, joo ja käytän yöllisiä palveluita myös hyväkseni. Ei kaikki ole klo 22.00-06.00 nukkuvia ihmisiä.

Vierailija
7/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkajan paljon noita läpi yön auki olevia kauppoja nyt on?

Jyväskylässä ei taida olla ollenkaan ( paitsi abc:n yhteydessä olevat, Keljossa ja Vaajakoskella)

Vierailija
8/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä ei taida olla ollenkaan ( paitsi abc:n yhteydessä olevat, Keljossa ja Vaajakoskella)

Hgissä on tosi paljon ainakin.

Vierailija
9/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän.

Vierailija
10/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun öisin 23-07 mutta jos joku sinne haluaa mennä ja jotkut vapaaehtoisesti haluavat kaupassa yöllä työskennellä niin ei kai siihen mitään voi sanoa.

Vierailija
11/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma on ihan katastrofi, oon monena aamuna herännyt ja todennut käyneeni unissani ostoksilla. On tullut ostettua ihan kaikkea turhaa mitä en tarvitse tai mistä en pidä. Viimeviikolla pöydältä löytyi parikymmenttä sillipurkkia. En voi sietää niitä. Annoin naapurille, joka kovasti ihmetteli miksi olen ostanut niin paljon silliä jos en kerran tykkää. Valehtelin että oli tarjouksessa ja ostin tuttavalleni, mut että se onkin matkoilla puoli vuotta, joten olis menneet huonoksi.

Vierailija
12/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaupoissa öisin jotenkin tehostettu vartiointia? vai onko kävijöissä päiviä enenpää häiriökäyttäyttymistä?

Vierailija
13/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä epäterveellinen harrastus kuin yö syöminen.

Vierailija
14/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöaukioloajat ovat hyvä juttu. Jokainen pystyy silloin käymään kaupassa silloin kun haluaa.

Vierailija
15/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläiset käy ja sellaiset, joilla on vapaa työaika ja jotka ehkä valvovat silloin kun muut nukkuvat ja tulee tarve päästä kauppaan. Minulla oli vieressä 24h Alepa Helsingissä, mutta aika harvoin kävin siellä yöaikaan. Kun pääsin töistä kello 23 niin joskus oli asiaa kauppaan, mutta yleensä halusi mennä suoraan kotiin nukkumaan. Ja pari kertaa baari-illan jälkeen tuli haettua joku roiskeläppä.

Nuo 24h kaupat ovat ainakin Helsingissä sellaisilla sijainneilla, että alueilla on muutenkin läpikulkua ja elämää silloin yöaikaan eikä niin että vieressä on vain nukkumalähiö jos sattuisikin joku heräämään yöllä kauppaan.:)

Vierailija
16/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaupoissa öisin jotenkin tehostettu vartiointia? vai onko kävijöissä päiviä enenpää häiriökäyttäyttymistä?

Ei ole sen enempää vartijoita. Ihan rauhallista on ollut, ainakin siellä missä minä olen käynyt.

Vierailija
17/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että yövuorot on kaupan työntekijöille mieluisia vuoroja. Hyvä palkka ja rauhallisen leppoisat vuorot. Vuorotyöläisille 24/7 kaupat on hyvä juttu, saisi olla niitä enemmänkin. Meidän kaupungissa on yksi mutta sijainniltaan huonosti keskustan ulkopuolella.

Vierailija
18/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä epäterveellinen harrastus kuin yö syöminen.

Tästä on ollut tutkimus, että ei ole väliä mihin kellon aikaan syödään, kunhan kalorimäärät vaan pysyy päivittäin kohtuulisissa rajoissa.

Vierailija
19/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljonkin. Kiva, että pääsee yölläkin heti työvuoron jälkeen kauppaa, eikä tarvitse herätä erikseen kauppareissua varten.

Vierailija
20/31 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä on ihanan rauhallista käydä kaupoissa, ei ole itkeviä kakaroita ja pennosilla maksavia mummoja (kestää maksaminen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme