Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllinen suhde on nyt ohi.

Vierailija
08.11.2018 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/3290117/en-tieda-enaa-mita-ajatella-ole…

Te jotka olette lukeneet tuon yllä olevan keskustelun niin tässä seuraa sille jatkoa.

Jätin miehen pari viikkoa sen jälkeen kun kirjoitin tänne.

Sain vihdoin itseni ymmärtämään kuinka sairaassa suhteessa olen. Viimeinen pisara oli kun selvisi että mies oli myös lähetellyt monille naisille viestejä instagramissa ja kun otin asian puheeksi ensin mies sai jonkun "kohtauksen" istui maahan ja sanoi että häntä pyörryttää ja taju lähtee. Mies oli yltä päältä hiessä! Säikähdin tätä "kohtausta" mutta jotenkin tuntui että yrittiköhän mies vielä manipuloida minua tällä tavoin? (epäilen kyllä että mies sai varmaan paniikkikohtauksen kun tajusi jääneensä kiinni) kun tämä kohtaus meni ohi mies sanoi "Tiesin että se olit sä. Arvasin että oot tehnyt feikkiprofiileja testataksesi mua ja siks mä puhuin näiden naisten kans"
Parasta tässä vielä se että se oli siis mies itse joka lähettänyt ensimmäisenä viestiä näille naisille.

Pysyin kerrankin kovana ja sanoin miehelle että hänellä on tämä päivä aikaa pakata tavaransa ja poistua mun elämästä.

Halusin tulla tämän kertomaan tänne siksi että jos tämän lukee joku joka kärsii sairaassa suhteessa niin EROA! Älä anna kenenkään käyttää sun hyväntahtoisuutta hyväkseen. En kiellä sitä etteikö tää olisi ollut hankala päätös ja edelleen mietin että mitä jos se hullu kuitenkin olen minä. On älyttömän hankalaa jättää ihminen jota itse vielä rakastaa, mutta nyt on korkea aika oppia rakastamaan myös itseä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi