"Ennakkovaroitus" kullista.
Miehen kanssa tavattu jokunen kerta ja viesteissä toi ilmi sorminäppäryytensä ja suuseksitaitonsa, nämä siis vähän aasinsiltana kätevistä käsistä puhuessani muissa asioissa.
Tämän jälkeen hän totesi, että nehän naiselle tärkeämpiä on kuin iso paksu kalu ja hänellä ei ole suurin eikä paksuin tai suorinkaan penis, mutta kukaan ei ole valittanut ja hän on itse kuitenkin tyytyväinen.
Mitä hittoa tommosesta pitäisi ajatella? Miksi sanoo noita asioita? Eipä ole ikinä aiemmin kukaan kullistaan etukäteen varotellut.
Kommentit (7)
Hyvin onnistui kyllä pilaamaan fiilikset tuommosella varoittelulla. Mitä sitten vaikka ei olisi jättiparru, mutta tuosta rupesin miettimään että millainen luipero ongenkoukku housuissa on oltava varoittelun perusteella. Perään vielä lisäsi, että on pienemmässä sekin etu, että helpommin pääsee sinne pyllyn puolellekin.
Vierailija kirjoitti:
4/5
Ja mitäs tämä tarkoittaa, ei tapahtunut mukamas, huono aloitus vai mieheltä tyhmästi käyttäydytty? Kenties jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin onnistui kyllä pilaamaan fiilikset tuommosella varoittelulla. Mitä sitten vaikka ei olisi jättiparru, mutta tuosta rupesin miettimään että millainen luipero ongenkoukku housuissa on oltava varoittelun perusteella. Perään vielä lisäsi, että on pienemmässä sekin etu, että helpommin pääsee sinne pyllyn puolellekin.
Nyt oot kyllä tekemisissä ihka aidon juntin kanssa! :D Ei juma, parin tapaamisen jälkeen kehutaan jo _pienen_ kullin etuja peppuseksissä. Joo ei tulis tapahtuu mun kanssa, ei noiden puheiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oot kyllä tekemisissä ihka aidon juntin kanssa! :D Ei juma, parin tapaamisen jälkeen kehutaan jo _pienen_ kullin etuja peppuseksissä. Joo ei tulis tapahtuu mun kanssa, ei noiden puheiden jälkeen.
Olen itsekin päätynyt siihen, että en tapaa häntä uudestaan. Onhan noita miehiä, sellaisiakin joiden jutut pyörii muun kuin seksin ympärillä alussa.
On katkis ja varoitteli etukäteen