Raittiina viihdyn paljon paremmin. Miksi sitten kuitenkin sorrun aina juomaan?
En muista ikinä, että pitkän juomisen jälkeen menee krapuloissa ja muussa tuhnailussa monta päivää tosi ikävässä olotilassa. Olen monta kertaa päättänyt pitää pitkän tauon, mutta sorrun aina uudestaan. Miten tähän saisi nyt kunnon tauon?
Kommentit (7)
Itttse en ole ollut 3 vuooteeen päivääkäään raittiiina.
Tuhannen taalan kysymys
Kun on juonut usein , niin siihen tulee riippuvuus joka johtaa juomiseen yhä uudelleen
Siis mikään ei estä juomasta henkilöä joka on tottunut juomaan ja juomisen tuomaan nousuhumalaan.
Vaikka nousuhumalan jälkeen juominen kannattaisi lopettaa. Mitä vielä.
Mutta sitä hakee edelleen uutta nousua.
Jota ei tietenkään tule...
Onko sinun vaikea käsitellä/ työstää arjen haasteita, ahdistusta ja pettymyksiä? Ehkä tästä löytyy ratkaisu itselääkitsemiseesi? Hyvän olon tunteita löytyy muualtakin, kunhan ensin oppii tuntemaan itsensä ja omat tarpeensa.
Itsetuntemus. Sun kärsimyksen vttu aiheutat sä itse!!! Koska teet TIETOISESTI sellaisia valintoja jotka aiheuttavat ongelmia sulle!!!
Itse pyysin antabuskuurin, vaikka en alkoholisti ollutkaan, vaan sama tilanne kuin sinullakin
Rahaakin olen budjetoinut viinanhimoissani ihan tolkuttomasti juomiseen, ja se kaduttaa aina jälkeenpäin. Pienituloisena paha juttu!