Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolen korjaaminen on mahdollista, nimen muuttaminen on mahdollista. Hollantilaismies haluaa korjata ikänsä 69-vuotiaasta 49-vuotiaaksi.

Vierailija
08.11.2018 |

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005892460.html?utm_source=facebook&utm_me…

Voisin tosi mielelläni korjata oman ikäni suoraan 70-vuotiaaksi. En jaksa enää olla töissä ja voisin elää mukavaa eläkeläiselämää seuraavat 60-70 vuotta. Kannatan!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuttaisit ikäsi 69-vuotiaasta 49-vuotiaaksi, olet silti ollut olemassa 49 vuotta.

Vaikka "korjaisit" sukupuolesi, olet silti oikeasti se miksi olet syntynyt, ja joudut syömään lääkkeitä koska kehosi yrittää taistella muutosta vastaan. Ja tiedät sen itsekin, et vaan kestä sanoa sitä ääneen.

Vierailija
22/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikeasti vasta 34, vaikka minua väitetään papereissa 54 vuotta vanhaksi. Aion tästä lähtien käyttää oikeaa ikääni työhakemuksissa ja saa nähdä alkaako vastauksia tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki hopeaketut voivat alkaa 29-vuotiaiksi! Ja menestys nuorten naisten keskuudessa on taattu!

Vierailija
24/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon guulkka affena.

Vierailija
25/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muuttaisit ikäsi 69-vuotiaasta 49-vuotiaaksi, olet silti ollut olemassa 49 vuotta.

Vaikka "korjaisit" sukupuolesi, olet silti oikeasti se miksi olet syntynyt, ja joudut syömään lääkkeitä koska kehosi yrittää taistella muutosta vastaan. Ja tiedät sen itsekin, et vaan kestä sanoa sitä ääneen.

No sittenhän iän korjaaminen toimii. Miksi sinun mielestäsi ei toimisi myös sukupuolen korjaus.

Vierailija
26/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania illuusioita ulkonäöstä setämiehellä.

Minä koen olevani keiju, mutta lauantaisin olen saunatonttu.

Vierailija
27/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transseksuaalien aivoista on löydetty selviä eroja taviksiin, ihan lapsesta alkaen. Säälittää kaikki paska mitä he joutuvat ottamaan niskaan tällaisen irvailun muodossa.

Vierailija
28/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin jo ikäni facebookissa

Vierailija
29/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän iän korjaaminen toimii. Miksi sinun mielestäsi ei toimisi myös sukupuolen korjaus.

Haha, ei ole totta :D Harmi kun pääsi virhe muuten vakuuttavaan viestiin. 69 vuotta siis!

Vierailija
30/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito hopeakettu!

Vierailija
31/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua kans ärsyttää tuo transsukupuolisten ivailu ja kyseenalaistaminen.

Toki varmasti noiden korjanneiden joukossa on myös näitä jotka ovat päätyneet ratkaisuun ihan muista syistä kuin transsukupuolisuuden. (Koskee lähinnä ulkomaita)

Vierailija
32/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikenlaiset ikämarkkerit ovat samat kun nuoremmalla niin miksi ei.

Itse näytän huomattavasti nuoremmalta mutta heti kun parikymppiset muikkelit kuulevat ikäni niin ne häipyvät. Nyt sitten valehtelemalla mennään. Sori, mutta en todellakaan aio tyytyä mihinkään keski ikäiseen suomalaiseen naiseen. Niin huonosti pidätte itsestänne huolta että harvalle munani edes seisoisi.

Koska kuntoni on kun parikymppisellä ja naama kolmekymppisen niin minulle suorastaan kuuluu oikeus muuttaa ikääni. Harmaita, kaljua, ryppyjä, ylipainoa ei minulla ole. Testot ovat korkealla ja seksi maistuu 2-3 krt päivässä. Telomeerit ovat myös parikymppisen pituuksilla. Aivot ovat paremmassa kunnossa kuin 70% parikymppisistä. Ei minua edes voi verrata samanikäisiin tuttuihini.

Vierailija
33/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä hommassa on tasan pointti! Mä tiedän itsestäni, että fyysinen ikä on oletettua alempi, ja niinhän taitaa olla myös henkinen ikä.

Tunnen itseni vähintään kymmenen nuoremmaksi. Aivoni ja kroppani sanovat minulle sen. Ja myös oikean elämän testitkin tehtynä. Aidosti on jopa ollut identiteettikriisiä tästä. Toivottavasti tämä toteutuu pian, eli että myös meidän muunikäiset huomioidaan.

Kannatan!!!!! 👌

Vierailija
34/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin korjata lajini kalaksi. Tunnen usein olevani eri tilanteissa kuin kala vedessä, joten miksi se ei voisi olla mahdollista. Hengittämäni ilma on myös mielestäni vettä, koska kalat eivät selviä kuivalla maalla.

Oikeasti, eikö kenestäkään muusta tunnu että jo sukupuolen korjaamisia salliessa on menty täysin metsään?

Saahan sitä olla ja vaihtaa mitä haluaa, mutta onko se yhteiskunnan asia maksaa on eri asia.

Vierailija
35/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin korjata lajini kalaksi. Tunnen usein olevani eri tilanteissa kuin kala vedessä, joten miksi se ei voisi olla mahdollista. Hengittämäni ilma on myös mielestäni vettä, koska kalat eivät selviä kuivalla maalla.

Oikeasti, eikö kenestäkään muusta tunnu että jo sukupuolen korjaamisia salliessa on menty täysin metsään?

Saahan sitä olla ja vaihtaa mitä haluaa, mutta onko se yhteiskunnan asia maksaa on eri asia.

Yhteiskunta maksaa mm. muunsukupuolisten rinnanpoistoleikkauksia, mutta ei itsellisten naisten hedelmöityshoitoja. Jälkimmäistä perustellaan sillä, että julkinen terveydenhuolto hoitaa sairautta. Pienenpientä ristiriitaa havaittavissa.

Vierailija
36/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään kerrankin voittajapuolelle. Nelikymppisenä kroonisesti sairaana tunnen itseni 65-vuotiaaksi, ja koska laskennallista ooe:tä on kaikesta huolimatta jäljellä vielä toiset 40 vuotta, ehdin viettää jonkin aikaa eläkepäiviä.

Vierailija
37/37 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun identiteettini on enemmän varis kuin ihminen, voisinko sen jotenkin huomioida kelassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan