Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnelliseksi opettelu?

Vierailija
19.07.2008 |

Elämän kaikki palikat ovat kohdallaan - no, hyvä parisuhde puuttuu. Siitäkö johtuu, että en ole onnellinen? Mulla on ihanat lapset, hyvä työ, oma koti, turvallinen elämä. Silti tunnen olevani onneton. Miksi??

Masennukseen en ole taipuvainen, mutta onko tämä sitä? En osaa oikein olla iloinen mistään, vaikka tietenkin ilon aiheita riittää joka päivään...

Inhottaa jatkuva "kaipuu". Kun en edes tiedä, mitä kaipaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen tarvitsee rinnalleen toisen aikuisen, elämänkumppanin jonka kanssa jakaa asioita. Olisi ymmärrettävää, jos kaihomielisyytesi johtuisi yksinäisyydestäsi tällä saralla. Lapsista on iloa, samoin kavereista. Mutta mikään ei korvaa täysi sitä että joku on läheisin ja aina rinnalla. Ehkä sen puuttuminen tosiaan harmittaa? Kun tunnet että jotain puuttuu niin silloin myös puuttuu. Opettele näkemään tarpeesi ja toteuta asioita joista saattaisit nauttia, oli ne mitä tahansa, niin onnellisuutta tulee siinä ohessa kuin itsestään!

Milloin olit viimeksi onnellisempi? Mikä muuttui?

Vierailija
2/4 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onni asuu itsessä ja sen jälkeen sitä voi hakea kumppaneista ja muista =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai *hyvä* parisuhde? eli oletko yh?

Vierailija
4/4 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..omalla kohdallani. Itse olen sellainen että sinkkuna on koko ajan sellainen olo kuin ala puuttuisi, en nyt onneton mutta pikkasen kaihoisa tms. Se on vähän noloa, koska pidän itseäni itsenäisenä tyyppinä, joka ei tarvitse mitään tukikeppejä vaan pärjää hyvin omillaankin ja minulla on hyviä ystävyyssuhteita yms. Kuitenkin tulee sellainen vähän kylmä yksinäinen olo sydämen pohjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan