Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARRRRRG.. että vituttaa tämä sairaalan tapa hoitaa työntekijöitä ja sijaisia

Vierailija
09.05.2006 |

olin sopinut heinä-elokuuksi sijaisuuden osastolla ja nyt soittivat ja perusivat sen, ilman syytä. Eikä tämä ole ainoa kerta enkä myöskään ole ainoa kelle on tehty näin. Sitten ihmettelevät miksi ihmiset hakevat muualle töihin ja on vaikea saada työtekijöitä.

Luvattiin myös alkukesäksi töitä, ihan varmasti läytyy sanottiin, mutta ei mitään ole kuulunut, sinne soittaminen ei auta koska vastaus on " joo me soitetaan sitten kun on jotain" .

Olen ollut pidetty työntekijä, aina kiitelty tekemääni työtä ja aina saanut töitä. Osaan työni ja olen hyvä siinä. Vakituista paikkaa ei ole irronnut, vaikka olen hakenut melkein jokaista avointa paikkaa. Talossa olen ollut reilut 6 vuotta. Harmittaa vaan kun pitää suunnitella koko kesä uusiksi, kun muutenkin töitä on vain vakkareiden loma-aikoina ja sairaslomilla.

-entinen sairaalatyöntekijä-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tämä on yleistä. Ei minkään näköistä arvostusta työpanokseen. Antakoot ne sijaisuudet sitten jollekin toiselle, ei kiinnosta. Saan kyllä töitä muualtakin. Tosin kesän pitkät sijaisuudet on jo sovittu. Vähän ihmetyttää kun sanottiin että kyllä täältä töitä löytyy koko kesäksi, eipä vaan kuulu. Harmittaa tollanen paskan puhuminen.

Vierailija
2/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai työsopimusta voi noin vain purkaa ja sanoa vaan, että " sorry, ei sulle nyt ookaan töitä" . Kannattaa soittaa ja kysellä ainakin perusteita miksi töitä ei nyt olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama jos kieltäydyt järkevästä syystä sijaisuudesta saattaa mennä puolikin vuotta että soittavat taas.

Vierailija
4/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tuollaiseen simputtamiseen!?

Voisitko kysellä johonkin toiseen paikkaa töihin? Pian tulee sinnekin ajat että tarvitsevat työntekijöitä, sano silloin tuosta että törkeästi ensin luvattiin ja sitten peruttiin hommat selittelemättä. Sano ettet sinä suostu töihin noin epäluotettavaan työpaikkaan ja että arvostat itseäsi niin paljon että menet mieluummin muualle. Kuinkas yksityiset?

Olen pahoillani puolestasi, olen itsekin hoitoalalla ja vakipaikan itselleni taistellut. Meillä ainakin vaikea tilanne sijaisten suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä