Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua dödön kanssa?

Vierailija
07.11.2018 |

Ostin juuri uuden antiperspirantin (garnier mineral ultra dry) ja haluaisin kovasti kuulla muiden mielipiteitä kyseisestä tuotteesta. Olen lukenut aiempia keskusteluja, mutta vastauksia on ollut hyvin monia erilaisia (osa sanoo, että hikiläikät ja hienhaju iskevät keskellä päivää, osa sanoo, että dödö toimii mainiosti). Olen aiemmin kokeillut monia erilaisia deodorantteja (Eucerin anti-transpirant, jotain rexonan suihkutettavaa, garnier mineral invisibleä (pinkki-valkoinen korkki)) mutta mikään ei ole toiminut kunnolla, aina on tullut hikiläikät. Eli siis haluaisin kuulla muiden mielipiteitä juuri kyseisestä garnierin ultra dry antiperspirantista. Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kainalot ja hikirauhaset nyt on erilaisia, yksi toimii toisella ja toinen ei millään. Itsellä ei markettien dödöistä ollut mihinkään, ostin sitten absolut torr -nimistä ainetta apteekista, sitä olen käyttänyt vuoden sisään ehkä noin 10 kertaa, ja nykyisin riittää pitämään kainalot kuivina apteekin bats-dödö. Absolut torr taisi tukkia hikirauhaseni melko tehokkaasti.

Vierailija
2/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, kiitos !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just paras deodorantti! Ainoa mikä mulle toimii täydellisesti, olen käyttänyt jo vuosia. Mulle toimii myös ne muut Garnier Mineral -sarjan ihan hyvin, mutta toi on tehokkain :)

Vierailija
4/6 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lime-viipaletta (oli taannoin joku urheilijoiden käyttämä konsti) ja toimii! 

Vierailija
5/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras

Vierailija
6/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minusta paras mitä marketista saa.