Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö paikkansa, että oviskivut tulevat jälkikäteen?

Vierailija
09.05.2006 |

Onko niin, että mahdollisen oviksen tietää vasta jälkikäteen? Monta päivää perästä kivut tulevat. Olemme yrittäneet lasta ja kun kokeilin testejä, niin sain himmeän viivan vasta kun oireita oli ollut kolme päivää. Inhottaa tällainen epätietoisuus. Olisi kova vauvakuume ja ikää jo 36. En haluaisi odotella pitkiä aikoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ovis oli eilen mutta tänään olen kärsinyt menkkamaisesta kivusta joka kuuluu ovulaatioon mutta ihmettelen että eikö kivut olekaan samana päivänä kuin ovis vai erehdyinkö oviksen ajankohdasta.

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole saanut vielä tasavahvoja viivoja ovistikkuun, niin ilmeisimmin ovis ei ole vielä tapahtunut. Ympäri kiertoa kehossa on hormoonia, jonka takia haamuja tulee. vain tasavahvat viivat tarkoittavat ovista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittäisi sen miksi minullakin tuntuu kipua monta päivää välillä vähemmän välillä enemmän, ja sittenkin kun kun munasolu irtoaa (?) Ovistikuilla olen testaillut ja plussa tulee vasta kun on monta päivää koskenut vatsaan .

Vierailija
4/7 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin ovulaatio tapahtuu kipujen jälkeen. Joskus kun olen testaillut, niin testiin on tullut tasavahvat viivat vasta kipuja seuraavana päivänä.

Viimeksi kun olin follikkeliultrassa ajattelin oviksen jo olleen kun vatsa oli pari päivää jomottanut, mutta ei...ei ne vielä olleet irronneet.

Eli näin mulla...

Ehkä kannattaa tehdä niitä testejä, niin oppii hahmottamaan oman ovulaation.

Vierailija
5/7 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovis on vasta kipujen jälkeen, tosin mahaa nipistelee jo kasvuvaiheessa. Jomotusta saattaa aiheuttaa myös keltarauhanen.

Vierailija
6/7 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä ajoittuu sitten ovulaatiolimat? Onko sitä kipua ennen, sen aikana ja sen jälkeen?

Vierailija
7/7 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovistesti näytti plussaa 2 päivää, mutta kivut sen jälkeen vasta? Limoista en kyllä osaa sanoa mitään.