Ihmettelen kun ihmiset eivät osaa keittää puuroa!
Ensinnäkin se että jotkut ostavat puuroa kaupasta...helpompaa kuin puuron keittäminen ei ole.
Toisekseen se että ei osata keittää manna-tai riisipuuroa vaan poltetaan puurp pohjaan!
Vika on keittäjässä.
Kommentit (19)
Ap, he eivät HALUA keittää puuroa. Osaamattomuudesta ei ole kyse.
Enkä kyllä itse keksi ainuttakaan syytä keittää tai syödä puuroa.
Vierailija kirjoitti:
On sinulla ihmettelyt.
Se on perustaito.
Niinpä..itse en ole kouluaikojen jälkeen syönyt kertaakaan minkäänlaista puuroa. Enkä sen puoleen koskaan edes keittinyt.
Miksi se keittää pitää? Puu-uunissa yön yli hauduttaen tulee paljon parempaa.
No joo, oon muutaman kerran viime vuosina malliksi keittänytkin, nyt tuo 8v osaa sen itse ja mä en enää iltapuuroa hänelle tee.
Mä en osaa keittää mannapuuroa polttamatta sitä pohjaan. Mitään erikoiskattiloita en suostu ostamaan.
Puuuro aika hyvää startti pääiväään muttta ei josss energiian kuluuutus olee selllaineen etttä jotaiiin kannnattaisi pakoonomaiisesti tehdä niiin on niiitä vaiiihtoehtooojakin.
Itse taas ihmettelen ihmisiä, jotka syövät puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa keittää mannapuuroa polttamatta sitä pohjaan. Mitään erikoiskattiloita en suostu ostamaan.
Se tehdään hauduttamalla. Vain alussa keitetään ja sitten levy hyvin pienelle.
En ole suuri puurojen ystävä, mutta maitoon tehty riisipuuro on ihanaa. Tykkään enemmän kattilariisipuurosta kuin uuniriisipuurosta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Koira pärjätä ap varmasti melko rankkaa ! 😘
Jos nyt miettii miten pitkään riisipuuroa pitää keittää ja vahtia siinä, niin ymmärrän ihan hyvin että joku sinkku ostaa annospuuron ja lämmittää sen.
En ole itse ostanut, mutta en ihmettele lainkaan. Ostaahan ihmiset valmiiksi keitettyjä kananmuniakin.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaisella maidolla ja voilla ei pala pohjaan.
Osaan minä riisipuuroa keittää, mutta siinä kestää kauan enkä jaksa syödä suurta määrää yksineläjä kun olen. Töihin ostan joskus evääksi valmiin riisipuuroannoksen, kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt miettii miten pitkään riisipuuroa pitää keittää ja vahtia siinä, niin ymmärrän ihan hyvin että joku sinkku ostaa annospuuron ja lämmittää sen.
En ole itse ostanut, mutta en ihmettele lainkaan. Ostaahan ihmiset valmiiksi keitettyjä kananmuniakin.
No vahtia ei tarvii kuin aluksi, tulee haudutusvaihe jolloin kansi päällä eikä tarvii seistä vieressä.
Mulla palo just riisipuuro pohjaan, sain onneksi pelastettua. Sitä sattuu ja tapahtuu :) - Kokki
Mua taas kummastutti koulun kotitaloudentunnilla, kun yksi oppilas ei osannut keittää perunoita. Ei tiennyt, että keittämiseen tarvitaan vettä sinne kattilaan. Eikä tiennyt miten hellaa käytetään.
Ei kummastuta enää noiden köksän tuntien jälkeen oikein mikään, mitä joku ei keittiössä osaa. Rassu sai uunivuuankin räjähtämään sirpaleiksi pitkin luokkaa.
Ei riisiä koko aikaa keitetä liian suurella kuumuudella muutenkaan.
On sinulla ihmettelyt.