joululahja toiveet 2018
eli siis joulu on kohta enkä tiedä mitä toivois, ideoita tai omia toiveita?
Kommentit (85)
Mä olen toivonnut itselleni rubiinisormuksen ja matkan.
Vierailija kirjoitti:
eli siis joulu on kohta enkä tiedä mitä toivois, ideoita tai omia toiveita?
Luonnonmateriaalista tehty collegepuku eli housut ja vetoketjullinen huppari. Väritoive on sininen.
Mulla ei ole mitään toivetta. Mutta tykkään vanhoista Kalevala Koruista ja muusta tämmöisestä. Siis mulle voi vallan hyvin hankkia jonkin kierrätyslahjan.
Nyt hurskastelen, ja toivon kaikille terveyttä!
Suklaa rasia jäätelö auto poni elo kuva lippu tanko
Koru olis kiva. Siis jos olis joku joka sen ostais, mutta joudun itse ostamaan...
Stephen Kingin kirja: Ruususen uni tms.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa rasia jäätelö auto poni elo kuva lippu tanko
Annan sulle lahjaksi oikein kirjoitus oppaan, josta voit harjoitella yhdys sanojen oikeaa kirjoitus asua.
Villahousut (kerrastotyyliset)on aivan parhaat talvella nukkumiseen, sellaiset itse toivon.
Läppäriin hienon (=vaaleanpunaisen) suojuksen. Nämä oon miehelleni sanonut vinkeiksi. Sitten mies tietää, että tykkään erilaisista korvakoruista, ihan rihkamasellaisista, voi olla että saan jotkut korviksetkin.
Muut kuin mieheni tuskin ostavat mulle lahjoja, ja hyvä niin. Meillä on varaa ostaa kaiken mitä oikeasti tarvitsemme, ja lähinnä olis toivomus, että tavaramäärä ei kauheasti lisääntyisi. Voi olla, että anoppi ostaa jonkun kirjan, se ei haittaa vaikka käytänkin kirjastoa tosi aktiivisesti, laitan ne sitten aina kiertoon luettuani.
Vierailija kirjoitti:
Koru olis kiva. Siis jos olis joku joka sen ostais, mutta joudun itse ostamaan...
Minäkin ostan joinakin jouluina itselleni korulahjan :) Ei ole ketään joka ostaisi mullakaan, mutta saanhan ainakin juuri toivomani.
Minä toivon pari laiska päivä ilman töitä. Haluan rentoutua ilman lasten kiukuttelua. Syödä hyvin ja nukkua paljon.
Ruoka riittää. Jouluntunnelmaa matkoista
Minun hartain toiveeni olisi, että eräs pitkään toivomani asia toteutuisi. Siihen liittyisi esim. muutto takaisin synnyin kaupunkiini. Se ei tosin ehdi toteutua jouluksi, joten jouluksi toivon esim. villasukkia, suklaata, uutta tietokonetta, erästä kirjaa ja uutta kännykkää, mutta noista toiveista ei mikään tuskin toteutuu.
Iphone xs max