Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on paras sisarvaimo

Vierailija
07.11.2018 |

Meri, Janelle, Cristine vai Robyn?
Sinun mielestäsi valloittavin/mielenkiintoisin?

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne muuttaneet Coloradoon? Syytä en tiedä miksi? Muuttiko se Meri sinne Parowanin pappataloon?

Mikä järki siinä muuttamisessa muka oli? Eikö ne just tapelleet noista taloista, kuka mitäkin staloonsa saa ja pari vuotta niin ovat taas muuttamassa. Miksi?

Kai ne pelkää että lapset otetaan huostaan.

Vierailija
42/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christine on mun suosikki. Pidän myös Meristä. Kai siitä catfish tapauksesta kestää aikaa toipua, koko perheen. Vaikuttaa kyllä onnettomalta, ehkä hänen olisi vaan parasta lähteä. Kyllä kai voisi senkin jälkeen olla yhteydessä lapsiin ja sisarvaimoihin, Codyn kanssa ei heillä tunnu olevan enää juuri mitään kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä säälittävä se niiden mielenosoitus.

Vierailija
44/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christine on mun suosikki. Pidän myös Meristä. Kai siitä catfish tapauksesta kestää aikaa toipua, koko perheen. Vaikuttaa kyllä onnettomalta, ehkä hänen olisi vaan parasta lähteä. Kyllä kai voisi senkin jälkeen olla yhteydessä lapsiin ja sisarvaimoihin, Codyn kanssa ei heillä tunnu olevan enää juuri mitään kemiaa.

Meri vaati itselleen yhtä ison talon kun muilla, kuuden lapsen äideillä. No Maria muutti pois ja nyt hän elelee itsekseen isossa lukaalissa samalla kun muut asuvat ahtaasti. Väenväkisin oli saatava joku taso keittiöön ja parveke, ei väliä että se oli muilta pois. Itsekäs äm mä sanon minä.

Coloradoon muuttaessa ei varmasti tule saamaan samoja etuja.

Vierailija
45/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meri vaati itselleen yhtä ison talon kun muilla, kuuden lapsen äideillä. No Maria muutti pois ja nyt hän elelee itsekseen isossa lukaalissa samalla kun muut asuvat ahtaasti. Väenväkisin oli saatava joku taso keittiöön ja parveke, ei väliä että se oli muilta pois. Itsekäs äm mä sanon minä.

Öö, miks Merin pitäs maksaa muiden lapsista? Käsittääkseni Meri maksaa itse taloaan. Isäntä vähän kaikista ja lapsista suhteessa määrään. Eli ei Meri kenestäkään hyödy, korkeintaan maksaa muiden lasten kuluja, kun yhtään omaa ei ole enää elätettävänä.

Vierailija
46/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Meriä pitäisi rangaista muiden lapsista? Eiks se maksa itse omaa lainaansa?

Vierailija
47/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne jakaa kulut? Eli kun yksi sisarvaimo käy töissä niin saako hän pitää itse palkan vai joutuuko kustantamaan muita? Osallistuuko Kody kaikkien vaimojen elätykseen tasapuolisesti lasten määrä huomioiden? Kuinka sarjan tuotot jaetaan?

Vierailija
48/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miks Merin pitäs maksaa muiden lapsista? Käsittääkseni Meri maksaa itse taloaan. Isäntä vähän kaikista ja lapsista suhteessa määrään. Eli ei Meri kenestäkään hyödy, korkeintaan maksaa muiden lasten kuluja, kun yhtään omaa ei ole enää elätettävänä.

Ei se niin mene että omaa lainaa maksaisi, yhteiseen pottiin se meni. Niinhän se ulisi että ” miksi minä en saisi samaa kuin muut, kun minäkin olisin halunnut 6 lasta, en vaan saanut, uliuliuli!

Vierailija
49/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne jakaa kulut? Eli kun yksi sisarvaimo käy töissä niin saako hän pitää itse palkan vai joutuuko kustantamaan muita? Osallistuuko Kody kaikkien vaimojen elätykseen tasapuolisesti lasten määrä huomioiden? Kuinka sarjan tuotot jaetaan?

Jaetaan viidelle yhtä suureen osaan varmaan.

Vierailija
50/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Meriä pitäisi rangaista muiden lapsista? Eiks se maksa itse omaa lainaansa?

Tuskin.

Vierailija
51/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että niillä on joku yhteinen tili josta kustannetaan yhteiset lainat, kuten talolainat. Janellehan jatkuvasti huomautti siitä että Meri haalii itselleen neliöitä ja kalliita yksityiskohtia niin muiden pitää luopua jostain, jota tarvitsisivat kun lapsia on paljon. Eli kyllä, merin ahneus vitu tti kaikkia, jopa codya. Mutta meri näki sen niin että jos hän ei saa sitätätuota niin häntä rangaistaan kun hänellä on vaan yksi lapsi.

Ja tuohon b&b rahoitukseen yritti saada muita mukaan, eli maksumiehiksi.

Vierailija
52/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin että ei Meri rahallista apua sen b&b paikan ostamiseen tarvinnut vaan kyse oli siitä että halusi muiden mielipiteen asiasta ja siitä kun tulisi olemaan paljon poissa perheen luota toisella paikkakunnalla.

Vierailija
53/217 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käsitin että ei Meri rahallista apua sen b&b paikan ostamiseen tarvinnut vaan kyse oli siitä että halusi muiden mielipiteen asiasta ja siitä kun tulisi olemaan paljon poissa perheen luota toisella paikkakunnalla.

Ainakin cody puhui että ei tipu rahaa, ei uhrata koulutusrahoja tähän.

Vierailija
54/217 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on Christine niin iloinen ja symppis persoona. Janelle on myös mukavan oloinen jalat maassa tyyppinen. Robyn vaikuttaa tunneälykkäältä mutta osaa myös laskelmoida. Meri on nykään vaan ärsyttävä niin itsekäs. Maddyn synnytyskin piti nyt kääntää siihen ettei häntä kutsuttu paikalle. Kaikkihan sai saman tekstarin sillä erolla että Meri kävi ja lähti ja muut vaimot jäi. Joku ihmetteli miksi oli niin paljon porukkaa synnytyksessä. Kotisynnytyksessä Amerikassa on kai ihan tavallista olla miehen lisäksi äidit ja sisaret mukana.

Muuttivat aikoinaan nopeasti pois Utahista ja Las Vegas ei pitkällä tähtäimellä ollutkaan hyvä vaihtoehto. Voihan myös olla että talolainat osoittautui liian isoiksi uudessa paikassa voi jo ostaa pienemmät talot kun on vähemmän lapsia kotona.

Vierailija
55/217 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merin äiti Bonnie Barber on omaa sukuaan Ahlstrom eli sukujuuret mahdollisesti pohjoisessa.

Merin veli on ollut joskus naimissa Janellen kanssa.

Maddien mies Caleb on Kodyn moottoripyöräonnettomuudessa kuolleen veljen vaimon veli.

Janellen äiti on ollut naimisissa Kodyn isän kanssa.

Mielestäni Christine on hauska persoona.

Vierailija
56/217 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/217 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikki on Janelle. Hänellä on ihana ääni ja hän vaikuttaa älykkäältä. Merillä tuntuu olevan ties mitä ongelmaa milloinkin, mutta hän ei aina osaa/halua kertoa niistä kovinkaan johdonmukaisesti. Hän tuntuu silti aidosti nauttivan muiden vaimojen lasten seurasta, mitä on kiva katsoa.

Vierailija
58/217 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kirjoitti:

Merin äiti Bonnie Barber on omaa sukuaan Ahlstrom eli sukujuuret mahdollisesti pohjoisessa.

Maddien mies Caleb on Kodyn moottoripyöräonnettomuudessa kuolleen veljen vaimon veli.

Siis Janelleko on ollut naimisissa ennen codya?!

Vierailija
59/217 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Janellesta ja Cristinestä.

Nämä kaksi myös minun suosikit. Robyn jotenkin pyrkii esittämään täydellistä, Meri ehkä vatvoo ja vatuloi liikaa kaikkea, se lievästi ärsyttää.

Mutta kaikki ovat ihan ok ja tykkään sarjasta.

Katsoiko joku sitä uutta sarjaa, mies ja kolme vaimoa vai mikähän se nimi oli. Asuvat kallioihin osin upotetuissa taloissa autiomaassa. Mies ehkä ottaa nyt kuolleen veljensä vaimot itselleen.

Entiset 3 vaimoakin aika huonoissa väleissä tai siis yksi ainakin järkyttävän mustasukkainen eikä selkeästikään moniavioisuus ole hänen juttunsa.

Hiukan kontrastia Brownien sopuisaan perhe-elämään.

Vierailija
60/217 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kirjoitti:

Siis Janelleko on ollut naimisissa ennen codya?!

Kyllä. Ja tosiaan erosi Merin veljestä. Luulen, että ehkä sillä asiallakin on osuutta Merin ja Janellen  välien kehnoudessa.