Kuka on paras sisarvaimo
Meri, Janelle, Cristine vai Robyn?
Sinun mielestäsi valloittavin/mielenkiintoisin?
Kommentit (217)
Miksi ihmiset kyttäävät tällaista friikkisirkusta? En vaan tajua.
Mun suosikki on Meri.
Oletteko huomanneet että hän on jotenkin suomalaisen näköinen? Siis sellaiset persoonalliset kasvonpiirteet? Mulla on useampikin tuttu joka näyttää samanlaiselta.
Onko Meri suomalaista sukujuurta?
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on Meri.
Oletteko huomanneet että hän on jotenkin suomalaisen näköinen? Siis sellaiset persoonalliset kasvonpiirteet? Mulla on useampikin tuttu joka näyttää samanlaiselta.
Että kun näyttää paskansyöneeltä, niin heti epäillään suomalaiseksi?
Onhan Meri ihan suomalainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on Meri.
Tutkijat ovat löytäneet joitain todisteita siitä että Eurooppalaiset ovat ylittäneet Atlantin kivikaudella ja asuttaneet itärannikkoa.
Eikös Janelle äiti ole yksi Codyn isän vaimoista, vai muistanko ihan väärin?
Christine, mukavan suorasukainen ja vaikuttaa aidosti hurahtaneen tuohon kaniperheeseen.
Meri on synkkä, mahd. salalesbo, irrallaan jo henkisesti koko porukasta. Lähtisi vetämään voivottelemasta sitä hemmetin catfish -keissiä!
Robyn vai Robin?? Ihan aneeminen, omissa oloissaan. Vähän hukassa nyt, ei vaan tiedä mitä tekisi ilman tuota kööriä kun lapsiakin siunaantuu.
Janelle on ainoa järkevä, tienaa ja on muiden tukena.
Kody = narsistinen kukko tunkiolla -syndroomaa poteva adhd -keikkuja. Nykyään muistuttaa
metusalemia haivenineen ja kun paasaa naama pitkänä milloin mitäkin.
Ihmettelen, kuinka noita vaimoja sytyttää, kun ukko tökkii vuoroin kutakin. Tosin
enää on tod.näk. vain 2 eli R ja C, jotka tuosta kostuvat/ukkoa kohottavat.
Kivaa viihdettä, mukavat tenavat. Aspyn on kaunis, Maddie herttainen. Pojat kaameita.
Mykelti Tonyineen oikeita syöttöpossuja - aina joku sapuska menossa.
Solomon söpö, samoin Truely. Aspynin ukko myös karvainen läski, kuten Tonykin.
Caleb (Maddien ukko) ok, mutta hiton vanha käpy ilman lippistään.
Ans kattoo mitä ens kerralla tapahtuu :D.
Tuntuu niin oudolta, kun synnytyksiä on seuraamassa kauhee lauma porukkaa. Kuten Maddien. Hirvee draama siitä, kun Meri ei ollut paikalla. Empä tunne ketään jolla edes se yksi äiti on mukana synnytyksessä.
Mun suosikki äideistä on Janelle, joka olisi todella vetävän näköinen jos olisi hieman hoikempi. Meri oli ennen suosikki, mutta nykyään niin raskaan oloinen. Tietysti ei voi tietää mitä kaikkea Merin ahdistuksen takana on. Eihän kaikkea kameroille kerrota.
Christine on ehkä tasapainoisimman oloinen, vaikka välillä tuntuu, että on sellanen väkisin hassu. Mun lemppari kuitenkin.
Jannelle vaikuttaa jotenkin vähän kylmältä ja ylimieliseltä. Ihan järkevä kai.
Robyn on vähän sellanen mitäänsanomaton. Ei oikein uskalla olla minkäänlainen.
Meri on raskas ihminen. Näkee itsensä vaan uhrina. Tuntuu että ihan pihalla elämästään. Lähtis pois niin olis varmasti onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Christine, mukavan suorasukainen ja vaikuttaa aidosti hurahtaneen tuohon kaniperheeseen.
Meri on synkkä, mahd. salalesbo, irrallaan jo henkisesti koko porukasta. Lähtisi vetämään voivottelemasta sitä hemmetin catfish -keissiä!
Robyn vai Robin?? Ihan aneeminen, omissa oloissaan. Vähän hukassa nyt, ei vaan tiedä mitä tekisi ilman tuota kööriä kun lapsiakin siunaantuu.
Janelle on ainoa järkevä, tienaa ja on muiden tukena.
Kody = narsistinen kukko tunkiolla -syndroomaa poteva adhd -keikkuja. Nykyään muistuttaametusalemia haivenineen ja kun paasaa naama pitkänä milloin mitäkin.
Ihmettelen, kuinka noita vaimoja sytyttää, kun ukko tökkii vuoroin kutakin. Tosinenää on tod.näk. vain 2 eli R ja C, jotka tuosta kostuvat/ukkoa kohottavat.
Kivaa viihdettä, mukavat tenavat. Aspyn on kaunis, Maddie herttainen. Pojat kaameita.
Mykelti Tonyineen oikeita syöttöpossuja - aina joku sapuska menossa.
Solomon söpö, samoin Truely. Aspynin ukko myös karvainen läski, kuten Tonykin.
Caleb (Maddien ukko) ok, mutta hiton vanha käpy ilman lippistään.Ans kattoo mitä ens kerralla tapahtuu :D.
Tää oli paras! Nauroin veet silmissä!
Koska nää uudet jaksot tulee? Siis kausi8.
Miten ne perheen kaikki naiset ovat sellaisia syöttöporsaita? Myös isot tytöt. Syökö ne suruunsa?
Minusta se Logan on jotenkin ihan irrallinen tyyppi, käy patsastelemassa sievän tyttiksensä kanssa välillä jossain isoissa juhlissa ja jankkaa että: en sitoudu, ei seurustella, ei meillä mitään ole, opiskellaan vaan, en tiedä mitä teen isona, kenen kanssa olen.
Sitten se sievistelijä hymyilee käsipuolessa ja sanoo: nii.
Ärsyttävä.
Cristinen poika, se kaksimetrinen vaikuttaa jotenkin symppikseltä, samoin Robynin vanhin poika, se aspergeri. Vaikka onkin johdateltavissa ja uskoo kaiken mitä sanotaan.
Janellen pojat taas ovat varsinaisia bull mentuloita.
Merillä on vaan Maria, joka näyttää puhjenneen kukkaan myöhemmin ja on päässyt eroon siitä pikkusiveästä, ärsyttävästä roolistaan.
Eiköhän tää kausi ollut tässä, ens kaudella ne muuttaa pois vegasista, kai siihenkin jotain draamaa löytyy. Ehkä muuttavat lähemmäs Utahia.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne perheen kaikki naiset ovat sellaisia syöttöporsaita? Myös isot tytöt. Syökö ne suruunsa?
Aspyn on kaunis, olisi saanut kenet vaan! Myös se ysabel on aika uljas.
Vierailija kirjoitti:
Koska nää uudet jaksot tulee? Siis kausi8.
Eikös nyt mennä jo paljon pitemmällä kuin 8 kaudessa?
Got osta tulee 8 kausi, mutta eikö tää oo jo joku 14 tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Se on jenkkilä, wt on siellä isoa.
Eikös ne muuttaneet Coloradoon? Syytä en tiedä miksi? Muuttiko se Meri sinne Parowanin pappataloon?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne muuttaneet Coloradoon? Syytä en tiedä miksi? Muuttiko se Meri sinne Parowanin pappataloon?
Mikä järki siinä muuttamisessa muka oli? Eikö ne just tapelleet noista taloista, kuka mitäkin staloonsa saa ja pari vuotta niin ovat taas muuttamassa. Miksi?
Lihavia vaimoja, rumia lapsia, hullu ukko miehenä. Sisäsiittoinen sukukunta. Somalit suomessa pyörittää samanlaista showta. Naiset "yksinhuoltajina" , monine lapsineen, mies käy jokaisen "vaimon" luona vierailulla, lapsiluku kasvaa , sossun tuet jokaiselle yksinhuoltajalle.
Vaimot ja tytöt!