Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohonneet maksa-arvot ja hemoglobiini??

Vierailija
07.11.2018 |

Mihin viittaa? Miksi hemoglobiini on kohonnut? Entäpä maksa arvot? Mikä voisi olla kyseessä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen maksahomman mä vielä ymmärrän, koska olen lihava, mutta miten hemoglobiini voi olla koholla? Olen syönyt vuosia möller omega kapseleita ja lääkäri tyrmäsi ne täysin turhana ja hyödyttöminä. Ohentaa kuulemma myös verta. Liittyykö verenvuoto peräaukosta ja korkea hemoglobiini toisiinsa? Kuitenkin ne pukamatkin on siellä... Myös se tuleva tähystys kauhistuttaa

Mua vaivaa tämä asia.

Täällä vaan sekoat, mene pois. Lopeta omega kapselit nyt ainakin.

Vierailija
22/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voit odotellessa jättää alkoholin kokonaan pois ja syödä kevyemmin. Ensin mainittu on tietysti hyvä tehdä pysyvästi, jos maksa oireilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisin syy lienee keskivartalolihavuutena ulospäin näkyvä rasvamaksa, eli viskeraalinen rasva kerääntynyt sisäelinten ympäri rasvaisesta ja runsaasta ylensyömisestä johtuen.

Myös hoikillakin tosin voi olla rasvamaksa.

Rasva ei aiheuta rasvamaksaa, vaan sokeri, varsinkin hedelmäsokeri.

Sisälinrasva haittaa sisäelinten toimintaa. Älä väitä kun et mitään tiedä. Liika energia ja proteiini varastoituu kehoon rasvakudoksena. Solujen ainut polttoaine on sokeri, jota tuotetaan mm. kehon omasta rasvasta, ja tehokkainta rasvanpolttoa on kevyesti sykettä nostava liikunta, esim. Muutama reipas kävelylenkki viikossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi