Minut on jätetty noin 20 kertaa
elämäni aikana, olen 39-vuotias nainen jolla kaikki kunnossa. En tiedä mitä ikinä teenkään väärin näissä suhteissa mutta lopputulos on aina sama. Olen haudannut haaveen parisuhteesta. Onko muita vai olenko ainoa?
Kommentit (11)
Minua ei ole jätetty kertaakaan kun kukaan ei ole koskaan minusta ollut kiinnostunut. Jotain hyötyä siis rumuudestakin. Mutta kait joku noista jättäjistä tai useampikin on edes jotenkin kommentoinut asiaa?
Luonteessa sitten varmaankin, en vaan tiedä mikä se sitten on. Muuten elämä kunnossa ja pidän myös itsestäni huolta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole jätetty kertaakaan kun kukaan ei ole koskaan minusta ollut kiinnostunut. Jotain hyötyä siis rumuudestakin. Mutta kait joku noista jättäjistä tai useampikin on edes jotenkin kommentoinut asiaa?
Kaikissa on jotain kaunista. Minkä ikänen olet?
Kyllä epämääräisiä selityksiä mstä olen tiennyt ettei totta. Jotkut vaan hävinnyt.
Aikamoinen määrä kumppaneita. Kuulostaa vähän siltä että et osaa olla yksin.
Jos tulee jätetyksi 20 kertaa niin silloin ei takuuvarmasti ole "kaikki kunnossa".
Luonteessa on jotain, mikä ajaa miehet karkuun.
Sama täällä. Ja useinkaan ei ole mitään kerrottu miksi...
Suhteet on kestäneet n. 1kk-1 v.
Olen pohtinut paljon asiaa ja lopputulokseksi olen päätynyt siihen, että valitsen aina ns. vääränlaisia miehiä. Aina sman kaavan mukaan. Nyt olen päättänyt olla yksin, kunne slöydä jonkun, joka todellakin tuntuu oikeata ja jolla itsellään on asiat kunnossa.
Minulla ei ole ollut 20 suhdetta, sillä olen valikoivampi! En koe, että minua olisi varsinaisesti jätetty. Ehkä olemme päätyneet yhdessä lopettamaan suhteen tai jatkamaan elämiämme erossa. Hymyillään kun tavataan!
Harrastatteko seksiä jo ekan kuukauden aikana, ettekä panosta toisen tuntemiseen sitä ennen?
Otan osaa jos aloitus on aito eikä trolli. Tällä palsalla ei voi aina tietää...
Tossa tilanteessa harkitsisin jo terapiaan hakeutumista saadakseni tietää missä on vika.
Nyt täytyy sanoa, että ois varmaan tuon määrä jälkeen peiliin katsomisen paikka.
Joko luonteessasi, ulkonäössäsi tai elämäntilanteessa on pahasti vikaa, jonka takia kanssasi ei haluta olla, tai sitten valitset aivan vääränlaisia ihmisiä suhteeseen.