Rehellisesti: pituutesi ja painosi sekä "kehonkoostumus"
Ei tarvitse oikeita mittoja kehonkoostumukseen, sanallinen kuvaus riittää.
Itse olen 175cm ja 74kg, omenalihava :/ Jalat laihat tikut, niihin koitan saada salilla lihasta ja muotoa.
Keskivartalo kuin tynnyri :/
Kommentit (34)
162, 54, lihaksikas ja sirorakenteinen, päärynävartalo. Eli kaikki rasva on jaloissa, aka. näkyvä sikspäkki ja selluliittia peffassa.
175cm 63kg. Lihasta löytyy ja muotoja on, läskiäkin löytyy yläpainoitteisesti, jalat hoikat.
155cm/43kg, alhainen rasvaprosentti ja korkea lihasmassa.
176/64 - hoikka poikamainen vartalo
172/59. Hoikka, lihaksikas. Salivuosia takana 10, mutta niiden väliin mahtuu kolme raskautta.
172/56, hoikka ja kiinteä vartalo.
168/85 omenapäärynä :) 20 kg sitten olin vielä tiimalasi, sitten tuli päärynä ja lopuksi omena entisen painon päälle.
172cm/130kg jokseenkin päärynämuotoa ehkä koska yläosa on vähän pienenpi kuin alaosa, mutta aika lailla sitä läskiä on tasaisesti joka paikassa, pitkät raajat onneksi vähän pelastaa ettei ole mikään pallo.
168 cm / 53 kg
hoikka päärynä, ei lihaksia
160/56, suora ja lihaksikas. Ikää jo 53 vuotta, joten löysää nahkaa roikkuu siellä ja täällä, ja vatsassa on kerros hormonirasvaa, mutta vuosien säännöllinen salitreenaus onneksi näkyy ja tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
168/85 omenapäärynä :) 20 kg sitten olin vielä tiimalasi, sitten tuli päärynä ja lopuksi omena entisen painon päälle.
Olet mallia fruit basket :)
177/57. 90cm-64cm-90cm. Vyötärö raskauden takia normaalia paksumpi, nyt rv 15. Hoikka ja urheilullinen olen. Tunnen itseni seksikkääksi.
171/69 ja olen kaiketi aika tasapaksu, ehkä yläpainotteinen. Hoikempana vatsa pysyy litteänä ja takamusta mulla ei ole... Mutta käsivarret hoikkanakin aika tukevat. Haluaisin rintojenpienennysleikkaukseen :(
169 ja 53-54. Hoikka, lihaksikas varsinkin jaloista, aika lailla tasainen lipputankomalli. Kyllä tällä kropalla liikkuu ja homma muutenkin toimii hyvin, mutta bikinikuviin ei riitä matskua mitä esitellä.
180 cm ja 58 kg, rasvaprosentti 31%, muuten tikkumainen, mutta kohtuuleveät lantionluut
167cm, 55kg. Yläkroppa liiankin laihan näkönen. Reidet&perse pelkkää selluliittia :/
Ei ehkä uskois vaatteet päällä..
165 cm, 62 kg, rasvaprosentti n. 24-25. Vartalotyyppi varmaan pehmeä suora eli ei ihan suora muttei kurvikas tiimalasikaan. Pienet rinnat, leveähkö lantio ja pyöreähkö peppu, hoikat käsivarret, sirot mutta ei kapeat hartiat ja melko leveä V-muotoinen selkä.
170/60 tasapaksu