Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla oikeasti rakasta ihmistä elämässäsi?

Vierailija
07.11.2018 |

Jos, niin kuka.
Minulla on oma poikani, se kaikkein rakkain.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, perheeni on minulle hyvin rakas. Eli mieheni, lapseni, isäni, äitini ja sisarukseni. Myös mummoni oli rakas ja vaikka hän on kuollut, niin hän on sydämessäni aina. Perheen ulkopuolelta rakkaita ovat kaksi ystävääni.

En voisi kuvitella elämää, jossa rakkaita ihmisiä ei olisi.

Jos niin kuitenkin olisi? Niin olisi.

Ohis, mietin hetken ystäviäni ja kavereitani, mutta en keksinyt yhtäkään ihmistä, jolla ei olisi rakkaita ihmisiä ympärillään. En myöskään tiedä missä se tärkeys/rakkausraja oikein menee, sillä omassa elämässänikin on kymmeniä minulle hyvin tärkeitä ihmisiä. On ollut aina ja nämä tärkeät ihmiset eivät luultavasti ainakaan vähene, vaan heitä löytyy lisää matkan varrelta.

Eikö ihminen, jolla omien sanojensa mukaan ei ole tärkeitä/rakkaita ihmisiä elämässään, pysty luottamaan ihmisiin tai muodostamaan lujia ystävyyssuhteita? Missä on mennyt vikaan?

Vikaa on ainoastaan sun ymmärryksessäs.

Vierailija
22/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään, kaikki oikeasti läheiset ihmiset eli vanhempani ovat kuolleet.

Voimahalit sulle! Tykkäätkö koirista? Niistä voi oikeesti saada lohtua ja iloa elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni

Vierailija
24/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juttelen koiralleni asiani, kun se "vie mut ulos!"

Vierailija
25/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun tosta ailahtelevasta puolisosta ei tiiä, et rakastaaks se mua. Niin lapsihan se tärkein ja rakkain on.

Vierailija
26/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaita ihmisiä minulle ovat vanhempani ja mieheni, mutta jos joku pitää nostaa rakkaimmaksi, se on ehdottomasti siskoni.

Siskoni on ainoa ihminen johon voin luottaa 100 %:sesti.

Vierailija
27/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani, mieheni, vanhemmat, sisko ja veli ja yksi ystäväni. Rakastan heitä kaikkia todella paljon

Vierailija
28/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapseni, isäni, veljeni ja 6 ystävääni. 

Vierailija
29/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla. Puoliso, lapsi, pari sydänystävää.

Käsi sydämelle. Kumpi on rakkaampi, puoliso vai lapsi? Minulle lapsi. ap.

Käsi sydämelle... Tsiisus ap, tyhmäkö olet, kun pistät ihmisiä tuolla tavoin arvojärjestykseen? Toivon, että sinä et ole kenellekään tärkeä ja rakas. Et ansaitse kenenkään rakkautta.

Oletpa  tyly ihminen. Et yhtään voi tietää miksi ajattelen näin, mutta olet valmis tuomitsemaan. ap.

Toivottavasti elämä vielä sinuakin ravistaa.

Varmaan siksi ajattelet näin, kun lapsesi on huostaanotettu, etkä todellisuudessa vaikuta hänen elämäänsä mitenkään. Olet vain etäinen, epävakaa henkilö hänen elämässään ja elät omissa kuvitelmissasi.

-eri

Vierailija
30/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, perheeni on minulle hyvin rakas. Eli mieheni, lapseni, isäni, äitini ja sisarukseni. Myös mummoni oli rakas ja vaikka hän on kuollut, niin hän on sydämessäni aina. Perheen ulkopuolelta rakkaita ovat kaksi ystävääni.

En voisi kuvitella elämää, jossa rakkaita ihmisiä ei olisi.

Jos niin kuitenkin olisi? Niin olisi.

Ohis, mietin hetken ystäviäni ja kavereitani, mutta en keksinyt yhtäkään ihmistä, jolla ei olisi rakkaita ihmisiä ympärillään. En myöskään tiedä missä se tärkeys/rakkausraja oikein menee, sillä omassa elämässänikin on kymmeniä minulle hyvin tärkeitä ihmisiä. On ollut aina ja nämä tärkeät ihmiset eivät luultavasti ainakaan vähene, vaan heitä löytyy lisää matkan varrelta.

Eikö ihminen, jolla omien sanojensa mukaan ei ole tärkeitä/rakkaita ihmisiä elämässään, pysty luottamaan ihmisiin tai muodostamaan lujia ystävyyssuhteita? Missä on mennyt vikaan?

Voin vastata tähän, vaikken ole totaalisen yksinäinen, mutta minun on erittäin vaikea luottaa ihmisiin. Syy: monet traumaattiset pettymykset ihmisuhteissa. Välillä haluaisin vain erakoitumisen, kun olen niin kyllästynyt itsekkäisiin ihmisiin, jotka kohtelevat muita kurjasti.

Vierailija
31/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämelle... Tsiisus ap, tyhmäkö olet, kun pistät ihmisiä tuolla tavoin arvojärjestykseen? Toivon, että sinä et ole kenellekään tärkeä ja rakas. Et ansaitse kenenkään rakkautta.

Oletpa  tyly ihminen. Et yhtään voi tietää miksi ajattelen näin, mutta olet valmis tuomitsemaan. ap.

Varmaan siksi ajattelet näin, kun lapsesi on huostaanotettu, etkä todellisuudessa vaikuta hänen elämäänsä mitenkään. Olet vain etäinen, epävakaa henkilö hänen elämässään ja elät omissa kuvitelmissasi.  Sä oot pimee. ap.

-eri

Vierailija
32/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi ajattelet näin, kun lapsesi on huostaanotettu, etkä todellisuudessa vaikuta hänen elämäänsä mitenkään. Olet vain etäinen, epävakaa henkilö hänen elämässään ja elät omissa kuvitelmissasi.

-eri

Mä en tajua tätä kirjotusta! ap.

Vierailija
33/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän oikeasta rakkaudesta mitään tiedäkkään, ennen kuin on se oma lapsi.

Vierailija
34/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla, useita. Kolme rakkainta on mieheni, vauvani ja isäni.

Vierailija
35/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän oikeasta rakkaudesta mitään tiedäkkään, ennen kuin on se oma lapsi.

Pöh. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
36/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin...eihän oikeasta rakkaudesta välttämättä tiedä ennenkuin sen menettää. Arvostakaa ihmiset toisianne. Rakkaus ei todellakaan ole sitä, mitä media tuputtaa.

Vierailija
37/37 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea sanoa (eli oikeastaan siis voisin vastata: ei). Eräs ystävä on äärimmäisen tärkeä ja hänen menettäminen olisi isompi shokki kuin esim. vanhempien väistämätön kuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä