Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mää kuulin Vihreistä

On siinä esimerkillinen puolue
06.11.2018 |

Mitä mää kuulin Vihreistä niin molemmat puheenjohtajakisan ehdokkaat olivat kisan aikoihin kaukomailla lomailemassa.
Outi Alanko-Kahiluoto oli perheineen Japanissa lomailemassa ja Pekka Haavisto myös jossain ulkomailla.

Eikös Vihreiden pitäisi tehdä vaan pyöräretkiä Bulevardin ympäristössä eikä lennellä supersaastuttavilla lentokoneilla maailman ääriin lomailemaan?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa on että Haavisto myi energia verkon Carunalle.Eli miettikääs hetki siellä vaalikopissa voi tulla muuten kylmää kyytiä.Tämä verkon myynti osoittaa että Haavisto ei mikään kovin välkky ole päässyt vain vähemmistö kortilla rälläämään muiden rahoilla.On todella vaarallista että suomalainen nainen on vaalikopissa kuin päätön kana.Teiltäkin pitäisi vaatia vähän enemmän.

Se oli kyllä kokoomuksen Katajainen joku ideoi koko homman. Haavisto ei voinut sitä itsekseen teilata ja lisäksi hänelle annettiin väärää tietoa mm. siitä että siirtohinnat ei nousisi.

Virkamiehet antavat joskus ihan tahallisestikin väärää tietoa poliitikoille. Ihan on todettu meidän pienen kunnan kunnanvaltuustossakin. Siksi poliitikkojen pitääkin olla fiksuja, ja tutkia omatoimisesti taustat, ja omata tarpeeksi yleissivistystä.

Vierailija
42/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Persujen vaaliohjelma on näissäkin vaaleissa vihreät sitä ja vihreät tätä. Tuleeko vaalit jolloin persut huomaa kusetuksen?

Älä ota niin raskaasti. Tää on vaan Vihreää Viihdettä.

Eli onko se jo virallistettu ettei persuilla ole näissä vaaleissa lainkaan vaaliohjelmaa? Asian tullessa puheeksi kehotetaan perehtymään vihreisiin ja erityisesti Pekka Haavistoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teuvo lomailee vaan saunan takana...siellä on tilaa muidenki persujen temmeltää maastokuosivaatteissaan

Suurin osa "vihreistä" ei ole edes käynyt metsässä.

Kyllähän Vihreät tekivät kerran puolipäiväretken raitiovaunulla Keskuspuistoon.

He tunsivat olevansa käytännöllisesti katsoen aarniometsässä.

Noo, kyllä siihen puoleen päivään sisältyi toki muutama tunti Latte-kahvilassa.

Kummallisia fantasioita sinulla, kun Helsingistäkin löytyy jo metsää vaikka kuinka.

Käyttäisit tämänkin ajan tuottavammin, vaikka äidinkielen opiskeluun, persu.

Eikä löydy. Oikeaan metsään voi eksyäkin. Helsingissä riittää useimmiten se että kävelee suoraan johonkin suuntaan 30 minuuttia ja bussipysäkki on lähellä. 

Vierailija
44/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teuvo lomailee vaan saunan takana...siellä on tilaa muidenki persujen temmeltää maastokuosivaatteissaan

Hohhoijaa mitkä typeryksien kokoontumisajot! Jokainen suomalainen on varmasti käynyt metsässä. T. Ohis

Mutta käyvätkö Vihreät joka päivä metsässä? Mä käyn. Mulla on koiria. Näin maalla-asuvana tunnen itseni tsiljoona kertaa vihreämmäksi kuin maailmalla lomalentelevät Vihreät. Mulle on ihan hirveän iso kynnys lähteä ulkomaille lomailemaan, koska joudun hommaamaan koirille hoitajat. Eli todella harvoin käyn.

Vierailija
45/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Persujen vaaliohjelma on näissäkin vaaleissa vihreät sitä ja vihreät tätä. Tuleeko vaalit jolloin persut huomaa kusetuksen?

Eli onko se jo virallistettu ettei persuilla ole näissä vaaleissa lainkaan vaaliohjelmaa? Asian tullessa puheeksi kehotetaan perehtymään vihreisiin ja erityisesti Pekka Haavistoon?

Haittamaahanmuutto, ympäristöasiat jne, mitä se Halla-aho onkaan kirjoitellut. Nämä 2 asiaa myös yhdistyvät jännästi. Huhtasaarella oli myös hyvä pointti koululaisten aivopesun vastustamisesta.

Vierailija
46/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittamaahanmuutto, ympäristöasiat jne, mitä se Halla-aho onkaan kirjoitellut. Nämä 2 asiaa myös yhdistyvät jännästi. Huhtasaarella oli myös hyvä pointti koululaisten aivopesun vastustamisesta.

Niinpä, mitähän se Halla-aho onkaan oikein kirjoitellut, ei yhtään mitään missään viimeaikoina. Eiköhän pojat tunnusteta että kirjoittaessaan äänestyskopissa numeroa persu ajattelee vain yhtä asiaa ja sen on Pekka Haavisto harrastamassa seksiä.

Vierailija
47/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa mitkä typeryksien kokoontumisajot! Jokainen suomalainen on varmasti käynyt metsässä. T. Ohis

Mutta käyvätkö Vihreät joka päivä metsässä? Mä käyn. Mulla on koiria. Näin maalla-asuvana tunnen itseni tsiljoona kertaa vihreämmäksi kuin maailmalla lomalentelevät Vihreät. Mulle on ihan hirveän iso kynnys lähteä ulkomaille lomailemaan, koska joudun hommaamaan koirille hoitajat. Eli todella harvoin käyn.

Minäkin asun maalla ja lisäksi olen maatalon tytär. Ja vihreä ihan siitä asti kun tilan eläinten elämää olen läheltä tarkastellut.

Vierailija
48/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi, Pekka Haavisto on ylioppilas.

Entä sitten?

No se harmittaa kun olen itse amis. T. Persu

Hahhah, voi voi teitä viherpiipertäjiä.

Itselläni takana jo yli 30v vientiteollisuudessa. Omalla ahkeralla työpanoksellani on tullut edesautettua jokunen markka ja euro valtion kassaan.

Miten on itsesi laita?

T: Insinööri

Vierailija
49/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta metsät on yleensä maalla, joka on puolueen mukaan jo asuinpaikkanakin äärimmäisen paheksuttava. :D

Vierailija
50/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut silleen ihan positiivista, että kumpaakaan ei ollu tarvinnut poliisin poistaa lentokoneesta.  :)

Joo ja lapset eri maahan. Pekalla ei ole lapsia, joten sillä voi seisoa koneessa. Ei se voi seisoa. Siis hän seisoo, Pekka, ei se.

Vierailija
51/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lentsikka saastuta?

Vierailija
52/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia fantasioita sinulla, kun Helsingistäkin löytyy jo metsää vaikka kuinka.

Tässä viestissä kiteytyy vihreiden - De Rödas - ajattelutapa.

Vierailija
53/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä löydy. Oikeaan metsään voi eksyäkin. Helsingissä riittää useimmiten se että kävelee suoraan johonkin suuntaan 30 minuuttia ja bussipysäkki on lähellä. 

Mutta löytyykö taksitolppa?

Tai no sen voi aina tilata työsuhdekännykällä. Matkapuhelimen katvealueille en kyllä uskalla mennä.

- Cityvihreä

Vierailija
54/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisi, että vain välttämättömät lennot vihreillä. Lomamatkat vain kanootilla.

Vierailija
55/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo. Miten se biisi jatkui?

Vierailija
56/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun maalla ja lisäksi olen maatalon tytär. Ja vihreä ihan siitä asti kun tilan eläinten elämää olen läheltä tarkastellut.

Myös kateudesta voi olla vihreä. Suosittelen kumminkin pesemään tämän värin pois.

Vierailija
57/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Huomatkaa kuinka Besserwisser-Vihreät ylenkatsovat humanistisesta norsunluutornistaan ammattkoulun suorittaneita nuoria.

Erittäin hämmentävää suhtautumista.

Vierailija
58/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Huomatkaa kuinka Besserwisser-Vihreät ylenkatsovat humanistisesta norsunluutornistaan ammattkoulun suorittaneita nuoria.

Erittäin hämmentävää suhtautumista.

Kannattaa muistaa tuo suhtautuminen ensi kevään eduskuntavaaleissa.

Vierailija
59/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.

Vierailija
60/62 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

De Gröna elää niin omassa illuusio-kuplassaan. Ei mitään elämän todellisuudentajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi