Mikä sinua vituttaa juuri nyt?
Itsellä flunssa tulossa, paha maku suussa ja tympii olla vetämättömässä kunnossa. Lisäksi nässytin pussillisen salmiakkia ja se ötköttää. Tylsääkin on - ei huvita katsoa tai lukeakaan mitään. Plääh...
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Naisvaltasen työpaikan typerät akat, idiootit juorut ja tulehtunut ilmapiiri.
Suoraan kuin tää palsta.
Vierailija kirjoitti:
Oma lihava kroppa. Miten olen päästänytkin itseni tähän kuntoon? Tuli itku kun kävelin kotiin ja tunsin miten huonossa kunnossa olen ja mikä kaikki on fyysisesti pielessä: farkkujen vyötärön yli ja takkia vasten pursuava maha, notkoon painuva selkä, turpoavat sormet, sisäänpäin kääntyneet ja yhteen hankaavat jalat, kipeät polvet, huono ryhti, vaappuvaksi muuttunut tömisevä kävely, jatkuva hikoilu.... V*ttu. Hirveä itseinho.
Niinkuin omasta suustani.
art 11 ja art 13 mikä tuhoo internetin 2019 :(
Työt eli kunnollisesti palkatun vakityön puuttuminen. Pelkkää silppua ja pätkää pätkän perään paskalla palkalla vaikka taskussa on maisterin paperit ja työkokemustakin ikään nähden runsaasti. Alanvaihto on käynyt mielessä mutta mikään varmasti työllistävä ala (lue: hoitoala) ei tule kysymykseenkään. Vanha ja ruma asunto. Surkea ja koko ajan rupsahtava ulkonäkö. Jatkuvat rahahuolet työtilanteen vuoksi. Parantumattomasti sairas lemmikki.
Tietzen oireilee pahasti, töissä oli yhtä helvettiä selvitä päivästä. Lääkäri tuputtaa vain Buranaa.
Opiskelu. Joka paikasta pursuaa tehtävää ja tuntuu, että tässä materialistisessa yhteiskunnassa halutaan aina vain pitää ihmiset kiireisinä.
Haluaisin ostaa joulusuklaalevyn tai konvehtirasian, mutten voi, kun paino jumittaa paikallaan...suklaasta se vain kasvaisi.
Yksinhuoltajuus. Pitää ehtiä kuljettamaan lapsia harrastuksiin, tehdä terveellistä kotiruokaa, tsekata läksyt, ulkoiluttaa koira, pitää huolta itsestä, pestä pyykkiä, tiskata jne töiden jälkeen arki-iltaisin enkä mä ehdi/jaksa kaikkea kunnolla. Tai ilmeisesti ehdin ja jaksan mut välillä vtuttaa, kun vastuu on yksin mulla ja lapset kiittää kiukuttelemalla: "oot aina töissä". No niin olen jotta herrasväellä olisi ruokaa, katto pään päällä ja mieluisat harrastukset ja töiden jälkeen omistan vapaa-aikani kodille ja lapsille. Argh.
Se etten tiedä mitä hittoa tällä elämällä tekisin. Mun pitäisi kuulemma itse reippaasti tehdä siitä parempi mutta kun en tiedä miten. En tiedä mitä haluan.
Naapurin varhaisteini, joka on kohta jo kolme tuntia ulvahdellut kimeästi kuin hurraisi jollekin. Tätä tapahtuu harva se päivä, ja huonosti äänieristetyssä talossa kuulostaa siltä kuin joku kiljuisi korvan juuressa. Vaikea keskittyä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa tää vauva-sivusto-addiktioni
Kokonaisia päiviä vilahtaa ketjuja lukien ja peukuttaen . Toki kirjoitan liikaa itsekin.
Lopulta tehokasta oikeaa tekemistä on päivässä ehkä 4 tuntia
Muut ajat kotvailen täällä. Illalla vituttaa, kun taas yksi päivä on mennyt ihan hukkaan.
Saisinpa porttikiellon vaikka vaan 5 vuodeksi noin aluksi
Sun pitää ottaa puhelimeen joku sellainen appi joka sulkee sen säännöllisin väliajoin niin että ei voi selata nettiä. Tää ei tosin toimi jos palstailet koneella.
M42v kirjoitti:
Koko elämä mennyt monta vuotta ihan päin vittua, tuntuu kuin sivusta katsoisi mäkeen luisuvaa autoa missä ei ole kässäri päällä, kiihtyvää vauhtia menee kaikki päin vittua ja itse ei sille mahda mitään.
Paras viesti tällä palstalla aikoihin. Anteeksi, että nauran vaikka asia on vakava.
Jos mitenkään voin lohduttaa sinua sillä, että oma elämäni on mennyt viimeiset yli 20v niin päin vittua, kuin olla ja voi ja jokatavalla.
On kuin katsoisin itseäni "lumipallona" mikä on heitetty korkealta lumiselta vuorelta alas ja kohta tömähdän huippuvauhtia päätepisteeseen tuhoisana lumivyörynä.
Ruoan kalleus. Just kävin pariksi päiväksi muutamaa perusjuttuja ja 28 e meni. Hui helkatti miksi ihmeessä ruoka on niin kallista Suomessa? Tämä nyt tänään on ottanut päähän.
Eniten vituttaa kaikki, olen väsyyt sekä kärsin kroonisesta vitutuksesta. Mikään ei auta.
Vittuuntunut kirjoitti:
Eniten vituttaa kaikki, olen väsyyt sekä kärsin kroonisesta vitutuksesta. Mikään ei auta.
Kohtalo toveri.
Koko elämä mennyt monta vuotta ihan päin vittua, tuntuu kuin sivusta katsoisi mäkeen luisuvaa autoa missä ei ole kässäri päällä, kiihtyvää vauhtia menee kaikki päin vittua ja itse ei sille mahda mitään.