Arman Alizad päätyi juhlimaan nuoren miljonäärin kanssa: "Olen tosi, tosi pilvessä”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/ea638cbf-5674-480e-96c1-98feb773b…
Kommenteissa taas näkee kuinka moni ei lue artikkelia ollenkaan. Toki loistava klikkiotsikko Iltalehdeltä.
Jos mulle tarjottaisiin suklaakeksejä niin ei varmasti tulisi mieleen, että niissä voisi olla kannabista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulisi mieleen selvittää suklaakeksien ainesosat ja epäilisin varsinkin suklaakeksejä kannabiskekseiksi, jos olisin matkoilla usa:ssa ja niitä tarjoiltaisiin juhlien yhteydessä. En epäile hetkeäkään etteikö Arman olisi tiennyt mitä niissä oli, ei voi olla niin tyhmää miestä olemassa.
Niin no onhan Arman maailmaa nähnyt mies mutta ihan kenelle tahansa voisi käydä vahinko tuollaisten keksien kanssa.
Minäkin olen kerran joutunut samaan jekutukseen, oli ihan helvetin ärsyttävää, kun siitä menee sekaisin niin pitkäksi aikaa ja kannabis on muutenkin huono päihde
Eipä toi tainnut ensimmäinen kukkastelu olla hänellekään. Muistaakseni ottanut ennenkin. Jotenkin näin hänen ikätoverinaan en näe mitään viileetä siinä, että papparainen on tosi korkeella. Tää on tätä madventures trippailuosastoa eikä mitään erityisen hyvää journalismia.
Minulle tulisi mieleen selvittää suklaakeksien ainesosat ja epäilisin varsinkin suklaakeksejä kannabiskekseiksi, jos olisin matkoilla usa:ssa ja niitä tarjoiltaisiin juhlien yhteydessä. En epäile hetkeäkään etteikö Arman olisi tiennyt mitä niissä oli, ei voi olla niin tyhmää miestä olemassa.