Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaan miehen kanssa lomalla ja mies ei suostu mihinkään!

Vierailija
06.11.2018 |

Tultiin Berliiniin viime lauantaina. Todella ihana kaupunki, mutta tuntuu etten pääse nauttimaan siitä ollenkaan. Joka päivä mies haluaa nukkua johonkin klo 11-12 asti, jonka jälkeen ei tunnu olevaan mikään kiire mihinkään. Yleensä pääsemme liikenteeseen vasta n. klo 14 iltapäivällä. Olen monta kuukautta tehnyt listaa nähtävyyksistä ja nyt tuntuu ettemme mitenkään ehdi tehdä kaikkea ennen perjantaita :( Toinen asia on, että mies haluaisi syödä kaikki ateriamme ulkona ravintolassa vaikka meillä olisi hotellihuoneessa mikroaaltouuni ja jääkaappi. Olen yrittänyt ehdottaa, että ostaisimme edes aamiaisen ja iltapalan kaupasta, mutta ei. Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mikroaaltouuni oli nyt kyllä huono veto. 

Vierailija
2/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi toiminut niin päin, että mies olisi halunnut vaan lämmittää wurstia mikrossa ja nainen oli tahtonut ravintolaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. On inhottavaa, kun matkakumppanin kanssa ei sovi rytmit yksin. Minä hommaisin aamupalatarpeet itse ja lähtisin liikkeelle jo aamusta itsekseni. Mies voi liittyä iltapäivällä seuraan, jos haluaa.

Vierailija
4/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua käymästä jo jossain nähtävyydessä aamulla, jos mies haluaa lomalla nukkua?

Vierailija
5/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat jogurtin, juustoa ja leipää aamupalaksi. Teet itsellesi mikrossa niistä aamiaisen ja lähdet katselemaan nähtävyyksiä. Kun miehesi herää/pääsee liikkeelle, teette treffit johonkin kahvilasn/ravintolaan jossa miehesi voi nauttia aamiaisen ja sinä lounaan. Yksinkertaista.

Vierailija
6/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi toiminut niin päin, että mies olisi halunnut vaan lämmittää wurstia mikrossa ja nainen oli tahtonut ravintolaan. 

Niin. Se oli mustakin vähän huono yksityiskohta. Eihän tästä nyt saa siksmiesketjua millään näillä lähtökohdilla.

Vierailija
7/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mikroaaltouuni oli nyt kyllä huono veto. 

Niin siis tarkoitin, että täällä on paljon paremmat valikoimat erilaisia (terveellisiäkin) mikroaterioita. Ne maksaa pari euroa ja sopisivat aivan hyvin iltapalaksi verrattuna esim. jonkun baarin sandwicheihin. -aloittaja

Vierailija
8/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat jogurtin, juustoa ja leipää aamupalaksi. Teet itsellesi mikrossa niistä aamiaisen ja lähdet katselemaan nähtävyyksiä. Kun miehesi herää/pääsee liikkeelle, teette treffit johonkin kahvilasn/ravintolaan jossa miehesi voi nauttia aamiaisen ja sinä lounaan. Yksinkertaista.

Kauanko pidän jogurttia mikrossa?

T:ap

Vierailija
9/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit?!!? Valitse matkaseurasi paremmin.

Jätä se sika Berliinin muurille uikuttamaan.

Vierailija
10/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä haluat herätä aikaisin ja suunnitella etukäteen, niin tee se. Jos haluaa vaikka ehtiä kahteen museoon päivässä, niin se tarvitsee tehdäkin, muuten loppuu päivä kesken. Miehesi voi sitten valita, lähteekö niihin suunnitelmiin mukaan vai ei. Yhdessä voitte nukkua pitkään ja syödä laiskaa aamupalaa sitten kotonakin. 

Vierailija
11/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. On inhottavaa, kun matkakumppanin kanssa ei sovi rytmit yksin. Minä hommaisin aamupalatarpeet itse ja lähtisin liikkeelle jo aamusta itsekseni. Mies voi liittyä iltapäivällä seuraan, jos haluaa.

Tiedän, että voisin hommata itse ne aamupalatarpeet, mutta kun mies haluaa sitten herättyään joka tapauksessa aamupalalle johonkin aamupalapaikkaan. Matkakassamme on yhteinen, joten olisi epäreilua että joudun yksin venyttämään penniä. Aionkin parissa kohteessa käydä yksin, koska tiedän ettei ne miestäni kiinnosta, mutta tämän piti olla yhteinen matka enkä halua vain yksikseni pyöriä vieraassa kaupungissa. -aloittaja

Vierailija
12/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähdet aamulla liikenteeseen ja KLO14 takaisin, niin minä tekisin. Mahtava paikka shoppailla ja joulukin tulossa. (olisimpa siellä)

Vierailija
13/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä on ensimmäinen yhteinen ulkomaanmatkamme, johon olemme säästäneet pitkään. Luulin että se olisi miehellenikin itsestäänselvyys, että yritämme ottaa lomasta kaiken irti, eikä vain nukuttaisi puoleenpäivään saakka. -aloittaja

Vierailija
14/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä voitte nukkua pitkään ja syödä laiskaa aamupalaa sitten kotonakin. 

Ohis, mutta ei kaikki ole työttömiä.

Vierailija
15/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aamulla käynyt läheisissä kaupoissa ja tehnyt pienen lenkin, mutta en uskalla lähteä yksin hirveän pitkälle kun ei ikinä tiedä mitä tapahtuu. Ja sanoinhan jo, että eniten minua ärsyttää se, että tämän piti olla yhteinen loma. Mitä järkeä mennä vain erikseen koko ajan. -aloittaja

Vierailija
16/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä mikroa tarvitaan? Muuten ok.

Vierailija
17/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että voisin hommata itse ne aamupalatarpeet, mutta kun mies haluaa sitten herättyään joka tapauksessa aamupalalle johonkin aamupalapaikkaan. Matkakassamme on yhteinen, joten olisi epäreilua että joudun yksin venyttämään penniä. Aionkin parissa kohteessa käydä yksin, koska tiedän ettei ne miestäni kiinnosta, mutta tämän piti olla yhteinen matka enkä halua vain yksikseni pyöriä vieraassa kaupungissa. -aloittaja

Nukkuessaanhan mies pelkästään säästää rahaa, samaan aikaan kun sinä makselet kalliita sisäänpääsyjä tirolilaishattu- ja käkikellomuseoihin.

Ja porvoolaisten ei kannata matkustaa Berliiniin

Vierailija
18/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tämä on ensimmäinen yhteinen ulkomaanmatkamme, johon olemme säästäneet pitkään. Luulin että se olisi miehellenikin itsestäänselvyys, että yritämme ottaa lomasta kaiken irti, eikä vain nukuttaisi puoleenpäivään saakka. -aloittaja

Olemme lomailleet yhdessä liki 30 v. Ja juuri niin, että olen ehtinyt vaikka mitä siihen mennessä, kun mies vasta heräilee. Käyn yksin aamiaisella. Sitten menemme yhdessä, kun mieheni haluaa "aamiaista". Syön myöhäisen lounaan siihen aikaan. Ei kannata yrittää unikekoa lomalla väkisin liikkeelle aamulla. Hänelläkin on oikeus tehdä lomalla juuri sitä mitä haluaa. Hyvin toimii näinkin.

Vierailija
19/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme lomailleet yhdessä liki 30 v. Ja juuri niin, että olen ehtinyt vaikka mitä siihen mennessä, kun mies vasta heräilee. Käyn yksin aamiaisella. Sitten menemme yhdessä, kun mieheni haluaa "aamiaista". Syön myöhäisen lounaan siihen aikaan. Ei kannata yrittää unikekoa lomalla väkisin liikkeelle aamulla. Hänelläkin on oikeus tehdä lomalla juuri sitä mitä haluaa. Hyvin toimii näinkin.

Ei me kaikki olla samanlaisia. -aloittaja

Vierailija
20/48 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin onnellinen kun mulla olisi tuollainen mies. Itse tykkään nukkua/olla pedissä klo 9-10 saakka ja aamupalalle 10-11 maissa. Mies sen sijaan herää reissuissakin klo 7 ja lähtee juoksemaan. Viimeistään klo 9 alkaa kitistä mulle että pitäisi lähteä johonkin. Mä voisin lähteä iltapäivällä ja jatkaa siitä iltaan.

Sitten kun olen illalla virkeänä niin toinen alkaa kuorsata.

Erirytmisyys on perseestä ja pilaa monen parin loman.