Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia joululahjoja tokaluokkalaisenne saavat? Montako ja millä summalla?

Vierailija
06.11.2018 |

Meillä tulossa 8-v. tytölle kymmenisen pakettia, hinta yht. n. 150-180 €. Mun mielestä ihan sopivasti. Lelua, kirjaa, vaatetta ja askartelutarvikkeita, tytön toivomusten mukaan ja vähän muutakin. Sukulaisilta saattaa lisäksi tulla pari pakettia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano, pelikuullokkeet, ehkä ohjainkin, vaatetta.

Toki saa myös pleikkapelei ym yhteiseksi lahjaksi

Vierailija
2/5 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80e yhteensä, miehen lapselle. Saa äidilläänkin lahjat.

Ostamme kunnon talvikengät ja jotain lelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tänä jouluna kännykän kun edellisem näyttö on ihan rikki (mallus ei vielä valittu mutta jotain n 150€-hintaluokkaa)

Lisäksi saa jotain pienempää ja tarpeellista, esim uuden kylpytakin, kirjoja joita voi itse lukea, jonkun pelin jne

Yht n 300€ arvelen kuluttavani

Vierailija
4/5 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole summaa laskenut, enkä vielä tiedä kaikkea. ”Yllätyslelu”, johon tulee 1x lol surprise, 1x hatchimals ja 1x joku ihme squishyjuttu, nää on tätä höpöhöpösektoria josta meidän tytöt valitettavasti tykkää. Sit yksi Barbi jota toivoi. Tuhoa tämä kirja. Kahdet korvakorut (sai reiät muutama viikko sitten) Ehkä uusi fleeceaamutakki. Mahdollisesti uudet väritystussit. Koko perheelle yhteiseksi Ps4 Minecraft ja Game of life -lautapeli. Sellaisia oon suunnitellut, en tiedä vielä tuleeko muita ajatuksia.

Pääosin lahjamme ovat yleensä pieniä, joten niitä on useampi. Tykkään lahjojen ostamisesta, eikä ole rahapulmia, joten joudun hillitsemään itseäni ihan siksi etten kasvattaisi kultalusikka suussa syntyneitä lapsia. Lahjoja on yleensä ennemmin liikaa kuin liian vähän.

Vierailija
5/5 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla summalla kuin sisarensa saa meiltä vanhemmilta lahjoja eli summa n. 200-230e. Lahjoja n.7 kpl meiltä ja isovanhempien ja kummien lahjat n. 3 kpl.

Itse ostan korvakorut, yöpaita ja LPS bussi ja/tai LPStalo, collegesetin ja jotain pientä. Kummeilta ja isovanhemmilta yleensä karkkia, villasukat, lelu, pehmo.

Koko perheelle yhteinen peli ja dvd.

Ja kyllä, lelukuvastosta on toivottu kaikenlaista, mutta 1-2 isoa lelua riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän